Zo 08/05/2011 Lennik :: 11de Prins Bike - de 20 Heuvels van
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Damn, moet ik toch wel naar de communie van mijn petekindje zeker om mijn hand op zijne kop (hoofd) te gaan leggen zondagvoormiddag, en dan de feest derna
En dat terwijl de tocht aan mijn deur passeert
Ik ga de tocht wss deze avond al eens verkennen, want de pijltjes hangen er sinds donderdag...
Nog efkes werken, dan met de fiets naar huis, wielen veranderen en hopsa gaan met die banaan...
En dat terwijl de tocht aan mijn deur passeert
Ik ga de tocht wss deze avond al eens verkennen, want de pijltjes hangen er sinds donderdag...
Nog efkes werken, dan met de fiets naar huis, wielen veranderen en hopsa gaan met die banaan...
Als het over engelengoud gaat...we steunen ook de Duchenne Heroes - voor mij liefst een paar Choufkes (maar voor de traditionals is er ook Leffe).MirFlash wrote:In de gueuze en krieken streek moet ge niet ver zoeken zekerSenSal wrote:Aanwezig voor de 55 als voorbereiding op 3Action Classic in Wolfsdonk. Welk engelengoud mogen we verwachten op den apres???
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Deze vm de 56 km komen bollen en inderdaad, parcours was duidelijk goed gekuist
Goede bepijling, veel offroad, leuk dat er overal bordjes hingen met naam en de hoeveelste helling je moest beklimmen, veel kleine baantjes, prachtige zichten midden in 't veld.
De bevoorrading was in orde. Voor de lange afstand en met dit weer zou een 2de bevoorrading wel welkom geweest zijn.
Heeeeeel weinig volk gezien. Deze mensen verdienen meer en was trouwens ook voor een goed doel.
Ik heb samen met een vriendin een mooie zondagvm gehad waarvoor ik iedereen van de organisatie en Ellen dankbaar ben !!!
Goede bepijling, veel offroad, leuk dat er overal bordjes hingen met naam en de hoeveelste helling je moest beklimmen, veel kleine baantjes, prachtige zichten midden in 't veld.
De bevoorrading was in orde. Voor de lange afstand en met dit weer zou een 2de bevoorrading wel welkom geweest zijn.
Heeeeeel weinig volk gezien. Deze mensen verdienen meer en was trouwens ook voor een goed doel.
Ik heb samen met een vriendin een mooie zondagvm gehad waarvoor ik iedereen van de organisatie en Ellen dankbaar ben !!!
Leuke en stoffige rit en heel goed gedaan met die bordjes voor elke klim ,, Die choufkes aan den toog waren ook niet mis
Wel onderweg mijn handpomp kwijtgespeeld , ik vermoed vlak voor die 2° "buiten categorie " klim ,Moest er iemand van de organisatie een bbb pomp binnen gekregen hebben ? laat maar weten
Wel onderweg mijn handpomp kwijtgespeeld , ik vermoed vlak voor die 2° "buiten categorie " klim ,Moest er iemand van de organisatie een bbb pomp binnen gekregen hebben ? laat maar weten