Zo 08/05/2011 Lennik :: 11de Prins Bike - de 20 Heuvels van

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SenSal
Mountainbiker

Post by SenSal »

Aanwezig voor de 55 als voorbereiding op 3Action Classic in Wolfsdonk. Welk engelengoud mogen we verwachten op den apres??? :P
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

SenSal wrote:Aanwezig voor de 55 als voorbereiding op 3Action Classic in Wolfsdonk. Welk engelengoud mogen we verwachten op den apres??? :P
In de gueuze en krieken streek moet ge niet ver zoeken zeker 8)
vienne
Mountainbiker

Post by vienne »

Damn, moet ik toch wel naar de communie van mijn petekindje zeker om mijn hand op zijne kop (hoofd) te gaan leggen zondagvoormiddag, en dan de feest derna :cry:
En dat terwijl de tocht aan mijn deur passeert #-o
Ik ga de tocht wss deze avond al eens verkennen, want de pijltjes hangen er sinds donderdag...
Nog efkes werken, dan met de fiets naar huis, wielen veranderen en hopsa gaan met die banaan...
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

MirFlash wrote:
SenSal wrote:Aanwezig voor de 55 als voorbereiding op 3Action Classic in Wolfsdonk. Welk engelengoud mogen we verwachten op den apres??? :P
In de gueuze en krieken streek moet ge niet ver zoeken zeker 8)
Als het over engelengoud gaat...we steunen ook de Duchenne Heroes - voor mij liefst een paar Choufkes (maar voor de traditionals is er ook Leffe).
COSMOS
Mountainbiker

Post by COSMOS »

Zeker met 3 (mss 4) van de club (KWB Harlekijn St-Lievens-Houtem) aanwezig voor de 55.
Da's 60 % ( of 80 %) van de leden :-)
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Parcours is lijk né golf "gekuist" geweest, quasi niks last van netels of andere 8)
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Deze vm de 56 km komen bollen en inderdaad, parcours was duidelijk goed gekuist =D> =D>
Goede bepijling, veel offroad, leuk dat er overal bordjes hingen met naam en de hoeveelste helling je moest beklimmen, veel kleine baantjes, prachtige zichten midden in 't veld.
De bevoorrading was in orde. Voor de lange afstand en met dit weer zou een 2de bevoorrading wel welkom geweest zijn.
Heeeeeel weinig volk gezien. Deze mensen verdienen meer en was trouwens ook voor een goed doel.
Ik heb samen met een vriendin een mooie zondagvm gehad waarvoor ik iedereen van de organisatie en Ellen dankbaar ben !!!
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Idd schoon tochtje. Zéér mooie streek. Da boske was wel een tof stuk :lol: .
slokkie
Mountainbiker

Post by slokkie »

Leuke en stoffige rit en heel goed gedaan met die bordjes voor elke klim ,, Die choufkes aan den toog waren ook niet mis
Wel onderweg mijn handpomp kwijtgespeeld , ik vermoed vlak voor die 2° "buiten categorie " klim ,Moest er iemand van de organisatie een bbb pomp binnen gekregen hebben ? laat maar weten
mongske
Mountainbiker

Post by mongske »

Knap werk van de organisatoren, chapeau! Varieteit tov van vorige edities, vooral Eizeringen was ook tof. Dat de wandeling in Dilbeek net dezelfde pijltjes gebruikte is natuurlijk jullie schuld niet: het was efkes opletten. Bedankt voor de mooie rit.
Post Reply