Zo 01/05/2011 Ravels :: Veldtoertocht 1 mei

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Overpeltse Biker wrote:Ik had 'm precies gelocked.
Nu moet je 'm kunnen zien.
normaal zou je niks moeten instellen, gewoon batterijen opladen en rijden.
Raar, snap het niet goed.
Ik heb ze even op elkaar gelegd in Google Earth en jij hebt blijkbaar overal wel de binnendoor genomen terwijl ik alles wat wijder genomen heb maar dat zou toch geen 2,5km kunnen verklaren zekers.

Anyway, 'k heb ervan genoten behalve de laatste singletrack. Deze was erg dodelijk voor mijn delicate rug. Toch eens dringend werk moeten maken van een fully.
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

fotookes ???
kwatta
Mountainbiker

Post by kwatta »

Alvast weer een toffe tocht, tot hiertoe mijn favoriete. Volgend jaar ben ik er voot de derde keer. Toch, zoals verschillende andere colege MTB's, het laatste stuk toch iets verbeteren, dit kon zeer nadelig zijn voor het materiaal (vb losse takken in het versnellingmateriaal)
Op mijn 53ste toch doorgeraakt. Tot volgend jaar !!!
FOTO'S !!!
makkelu
Mountainbiker

Post by makkelu »

de fotograaf is de foto's nog aant laden en één van de dagen zullen zij ons toegezonden worden. ik zal in de loop van volgende week bericht laten waar de foto's te vinden zijn, groeten en vast bedankt voor je belangstelling. volgend jaar zal de 1 mei tocht schuiven naar 11 maart 2012. :oops:
iedereen die de tocht gereden, of mee geholpen heeft om de tocht tot een goei einde te brengen al vast van harte bedankt! =D> =D> =D>

info: wtc-mtb-deneel.be
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

makkelu wrote:de fotograaf is de foto's nog aant laden en één van de dagen zullen zij ons toegezonden worden. ik zal in de loop van volgende week bericht laten waar de foto's te vinden zijn, groeten en vast bedankt voor je belangstelling. volgend jaar zal de 1 mei tocht schuiven naar 11 maart 2012. :oops:
iedereen die de tocht gereden, of mee geholpen heeft om de tocht tot een goei einde te brengen al vast van harte bedankt! =D> =D> =D>

info: wtc-mtb-deneel.be
Dat is wel een heel erge verschuiving naar ontzettend vroeg op't jaar. :-?
Ironbiker
Mountainbiker

Post by Ironbiker »

Foto's al ergens te vinden?
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Nog geen nieuws i.v.m de foto's ?
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :roll:
kouwsje
Mountainbiker

Post by kouwsje »

DE foto's staan op www.wielerpics.be =D> =D>
Bedankt Luc
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

kouwsje wrote:DE foto's staan op www.wielerpics.be =D> =D>
Bedankt Luc
Fantastisch, bedankt!

Image
kwatta
Mountainbiker

Post by kwatta »

bedankt voor de foto's, tot volgend jaar !!
Post Reply