hallo
mijn kleine wieltjes van de derrailleur piepen alsof er mussen inzitten
ik hab al nieuwe gestoken maar die piepen ook
iemand enige suggesties?
tnx
piepen aan derailleurwieltjes
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
tuinman.be
- Mountainbiker
-
tuinman.be
- Mountainbiker
Post by tuinman.be »
ja, hou dan die nest maar eens proper?
ik poets wel regelmatig mijn ketting en tandwielen. Ik maak die derailleurwieltjes dan natuurlijk ook proper
ik poets wel regelmatig mijn ketting en tandwielen. Ik maak die derailleurwieltjes dan natuurlijk ook proper
-
Canyon Luc
- Mountainbiker
Post by Canyon Luc »
Elke lager groot of klein, open doen en vet in doen
Het is eender welk merk je neemt er is nooit genoeg vet in
-
tuinman.be
- Mountainbiker
Post by tuinman.be »
sorry, hier spreek ik u in tegen. Een lager vol pompen is niet goed, heb ik geleerd tijdens mijn graduaad onderhoudstechniekenCanyon Luc wrote:Elke lager groot of klein, open doen en vet in doen
En hebben ze op UW graduaat ook bij verteld waarom?tuinman.be wrote:sorry, hier spreek ik u in tegen. Een lager vol pompen is niet goed, heb ik geleerd tijdens mijn graduaad onderhoudstechniekenCanyon Luc wrote:Elke lager groot of klein, open doen en vet in doen
-
tuinman.be
- Mountainbiker
Post by tuinman.be »
ja, tis met een tRigolleM wrote:En hebben ze op UW graduaat ook bij verteld waarom?tuinman.be wrote:sorry, hier spreek ik u in tegen. Een lager vol pompen is niet goed, heb ik geleerd tijdens mijn graduaad onderhoudstechniekenCanyon Luc wrote:Elke lager groot of klein, open doen en vet in doen
waarschijnlijk wel maar is al te lang geleden
ter verduidelijking, ik herinner me dat nog bij grote lagers, ze moeten niet uitpuilen... van die klein prullen heb ik toen niet in mijn handen gehad.
Maar die derrailleurwieltjes heb ik eens bekeken , daar krijg ik toch nergens vet in hoor.
En waarvoor dienden die 'grote' lagers? Voor machines die aan 10k rpm moeten draaien?tuinman.be wrote: ter verduidelijking, ik herinner me dat nog bij grote lagers, ze moeten niet uitpuilen... van die klein prullen heb ik toen niet in mijn handen gehad.
Misschien ons eens vertellen over welke jockeys het gaat!tuinman.be wrote:Maar die derrailleurwieltjes heb ik eens bekeken , daar krijg ik toch nergens vet in hoor.
-
tuinman.be
- Mountainbiker
Post by tuinman.be »
tuinman.be wrote:Maar die derrailleurwieltjes heb ik eens bekeken , daar krijg ik toch nergens vet in hoor.
mijn MTB is afgemonteerd met XTRigolleM wrote:Misschien ons eens vertellen over welke jockeys het gaat!
http://www.bike-discount.de/shop/a10860 ... nsatz.html