Zo 08/05/2011 Buggenhout :: 2 de Bergpallieterstoertocht (08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nelle2
Mountainbiker

Post by nelle2 »

Bedankt voor de informatie ben nieuwsgierig naar deze nieuwe omgeving. Tot zondag.
16Horsepower
Mountainbiker

Post by 16Horsepower »

We worden tegenwoordig verwend op de toertochten (cfr Droeshout vorige week)! Nu ook de mogelijk tot inschrijven op andere locaties (in mijn geval op 1 km van thuis)! Schitterend mannen! Mij kan je rond 8u00 verwachten in Droeshout. Wellicht komen we pas na zo'n 40 km de eerste bevoorrading tegen als we in Droeshout starten voor de 75 km?
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Eens nieuwschierig naar 't nieuwe parcours.......
Hoogstwaarschijnlijk ook een delegatie sasbikers (Humbeek) aanwezig,
al is 't maar voor de karmeliet :evil:

ZONDAG 3 JULI / VIERDE 4-URENRACE TE HUMBEEK VOOR TEAMS OF SOLORIJDERS
MEER INFO WWW.SASBIKERS.BE
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

hier mogen de greenbikers natuurlijk ook niet mankeren,jullie mogen een groepje groene mannetjes uit Bornem verwachten :wink:
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

16Horsepower wrote:We worden tegenwoordig verwend op de toertochten (cfr Droeshout vorige week)! Nu ook de mogelijk tot inschrijven op andere locaties (in mijn geval op 1 km van thuis)! Schitterend mannen! Mij kan je rond 8u00 verwachten in Droeshout. Wellicht komen we pas na zo'n 40 km de eerste bevoorrading tegen als we in Droeshout starten voor de 75 km?
Dat klopt het is nog ongeveer 20 kilometer naar Buggenhout, daar kun je natuurlijk wel iets drinken maar zal helaas tegen betaling zijn omdat dit geen bevoorrading is. Na buggenhout kom je ongeveer elke 20 kilometer een post tegen maar je kunt misschien voldoende eten meenemen in Droeshout om zo tot voorbij Wieze te geraken. Veel plezier met de tocht
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

de ware wrote:Eens nieuwschierig naar 't nieuwe parcours.......
Hoogstwaarschijnlijk ook een delegatie sasbikers (Humbeek) aanwezig,
al is 't maar voor de karmeliet :evil:

ZONDAG 3 JULI / VIERDE 4-URENRACE TE HUMBEEK VOOR TEAMS OF SOLORIJDERS
MEER INFO WWW.SASBIKERS.BE
Hebben de opbouwende kritieken van vorig jaar ter harte genomen en gezorgd dat er meer off-road inzit. We moeten wel altijd uit Buggenhout weg geraken en natuurlijk ernaar terug keren dus voor de 55/75 zijn de eerste 5 kilometer 50% asfalt maar daarna zit het echt heel goed wat het off-road gedeelte betreft. De 35 zal ook eerst wat asfalt moeten overwinnen maar zij zijn er nog sneller vanaf....In het stuk van Opwijk naar de Hoge Jan zit ook nog een strook asfalt. De rest zit naar mijn bescheiden mening heel goed vooral de lus van de 75km vind ik heel mooi met enkele stevige technische klimmetjes (wie vorige week in Opwijk is gaan rijden zal het wel weten :-D Maar de karmeliet zal ongetwijfeld de zwaarste hindernis worden :drunk:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

@ bergpallieters
Van het werk afkomende zag ik vandaag nog wat VWB-pijlen hangen aan d'helle in Opwijk.
Ik dacht, we zijn hier nog nen deel pijlen vergeten weg te halen van onze Strafinbergaf TT vorige week.
Dus ik begin af te pijlen (4 pijlen,) #-o #-o , tot ik het traject een andere kant zag opdraaien.
Ik heb ze dus mooi teruggehangen. =D> =D>

Succes nu zondag.
Er komen er wel een paar van Strafinbergaf.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Streets wrote:@ bergpallieters
Van het werk afkomende zag ik vandaag nog wat VWB-pijlen hangen aan d'helle in Opwijk.
Ik dacht, we zijn hier nog nen deel pijlen vergeten weg te halen van onze Strafinbergaf TT vorige week.
Dus ik begin af te pijlen (4 pijlen,) #-o #-o , tot ik het traject een andere kant zag opdraaien.

Succes nu zondag.

:-D :-D :-D :-D Dat is straf dan doe je eens goed werk met vergaten pijltjes weg te halen :-D :-D :-D Bedankt alvast om ze terug te hangen, er loopt inderdaad een deel van onze toer over het parcours van jullie heb ik vorige week gemerkt, nu dat is enkel maar goede reclame voor de bergpallieters hé. Tot zondag met de nadruk op zon :bounce: :bounce:
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

PVDM wrote:
Streets wrote:@ bergpallieters

Succes nu zondag.

:-D :-D :-D :-D Dat is straf dan doe je eens goed werk met vergaten pijltjes weg te halen :-D :-D :-D Bedankt alvast om ze terug te hangen, er loopt inderdaad een deel van onze toer over het parcours van jullie heb ik vorige week gemerkt, nu dat is enkel maar goede reclame voor de bergpallieters hé. Tot zondag met de nadruk op zon :bounce: :bounce:
De Streets kennende..., heeft hij ze hopelijk opnieuw in de oorspronkelijke richting terug gehangen #-o :-D :-D
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

vandaag stopte er een jeep in wemmel, met de vraag, "heee, jij bent van Strafinbergaf, ik zie dat jullie pijltjes nog ophangen, is de grote toer nog te rijden met bepijling. :roll:
Ik antwoordde neen, het is niet die van ons, maar van de bergpallieters.

Hopeljik is hij nu aan het meelezen, dan hebben jullie een inschrijving meer.

Streets
Post Reply