overlaatst deze van Barvaux gedaan; mooie route met 1 goeie klim in maar voor de rest weinig technisch en weinig spektaculair; maar langs de andere kant noemen anderen deze route "de beste van de ardennen" maar deze mening deel ik zeker niet
hebben deze uiteindelijk zelf wat uitgebreid om toch aan een goeie 30km te komen
Durbuy en Barvaux
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- MaC'Red
- Mountainbiker
over welke route heb je het hier dan eigenlijk ??? de route n° 5 dat vertrekt in barvaux en welke richting Weris uitgaat en idd vind ik deze ook al de mooiste van de 4, mss geen technische hoogstandjes maar deze mag er toch zijn hoor en is een 28 km langGunter wrote:overlaatst deze van Barvaux gedaan; mooie route met 1 goeie klim in maar voor de rest weinig technisch en weinig spektaculair; maar langs de andere kant noemen anderen deze route "de beste van de ardennen" maar deze mening deel ik zeker niet
hebben deze uiteindelijk zelf wat uitgebreid om toch aan een goeie 30km te komen
Gizmo
- Gooser
- Mountainbiker
Wij gaan dit weekend naar Le boulac http://www.ffweg.com/boulac/ in de buurt van Izier ( Durbuy). Iemand daar al geweest ? Zijn daar goede routes in de buurt? Of moeten we eerst naar Barvaux rijden om te starten ?
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik heb voorbije zondag nog de route nr 5 gereden ( ronde des megalithes ) en ben net voor de grote afdaling naar barvaux rechtdoor gegaan en zo naar bomal toe, van Bomal de tocht verder gezet richting izier en aan het voetbalplein ( achterkant ) de afdaling naar het bos toe en zo via villers St. gertrude naar aisne en heyd en via via terug richting biron mijn startbasis.
Gizmo
Gizmo
- Gooser
- Mountainbiker
die route nr5 is dat een bepijlde route ?Gizmo wrote:ik heb voorbije zondag nog de route nr 5 gereden ( ronde des megalithes ) en ben net voor de grote afdaling naar barvaux rechtdoor gegaan en zo naar bomal toe, van Bomal de tocht verder gezet richting izier en aan het voetbalplein ( achterkant ) de afdaling naar het bos toe en zo via villers St. gertrude naar aisne en heyd en via via terug richting biron mijn startbasis.
Gizmo
en waar kan ik in de buurt daar het gemakkelijkst aan kaarten komen ?
Dat voetbalplein is in Izier zelf ? Op de kaart staat er precies zoietske tussen Izier en Le Boulac... maar ik vind dat teken niet terug in de legende van mijn ngi kaart (cdrom)
-
berggeitje
- Mountainbiker
Post by berggeitje »
Als je in de buurt van Barvaux bent, kan je ook de routes in Hotton gaan rijden.
Route rood en groen zijn prachtig. vertrekken aan VVV in Hotton zelf, aan de Ourthe.
Ken ze al vanbuiten.
Success
Route rood en groen zijn prachtig. vertrekken aan VVV in Hotton zelf, aan de Ourthe.
Ken ze al vanbuiten.
Success
- MaC'Red
- Mountainbiker
persoonlijk vind ik de rode en groene van Hotton het beste, geel zit teveel weg in en als je dan es het veld mag induiken mag je nog te voet gaan ook wegens de overvloedige modder daar ( bv net na het crossparcours naar de verkaveling toe ), wat blauw betreft niet echt slecht maar toch niet echt speciaal ook.berggeitje wrote:Als je in de buurt van Barvaux bent, kan je ook de routes in Hotton gaan rijden.
Ken ze al vanbuiten.
Success
Gizmo