Ik ben wel vast en zeker van plan om het die dag op 1X de 110 te houden!touchdownbiker wrote:ge gaat er zeker geen spijt van hebben.Astamoës wrote:Ik kom voor de 110. Eerste keer en hopelijk niet de laatste.
Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 15-05-2011 3action classic
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
15-05-2011 3action classic
Post by touchdownbiker »
er zal dit jaar weer een sampling gebeuren van guarana op ongeveer een half uur van het einde en juist voor het begin van de laatste klimmekes (meer dan 1) . Misschien kunt ge dat dan wel gebruiken.FCG wrote:Hi,
In het verleden altijd de 80km gedaan, zal nu ook eens de 110 uit proberen![]()
En dit tesamen met het vrouwtje![]()
gr. uit Brugge
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
15/05/2011 3action classic =>voorinschrijvingen mogelijk
Post by touchdownbiker »
als alles verloopt wolgens de planning zal er wel een controle onderweg uitgevoerd worden op de polsbandjes (zwartrijders).
voor de deelnemers van de lange afstand zal er zoals vorige editie een sampling gebeuren van guarana voor aanvang van de laatste 10- 15 km.
voor iedereen bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van de
BES-T sportprodukten voor of na de tour.
bij deze hebben jullie weer op de hoogte van de laatste nieuws berichten
voor de deelnemers van de lange afstand zal er zoals vorige editie een sampling gebeuren van guarana voor aanvang van de laatste 10- 15 km.
voor iedereen bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van de
BES-T sportprodukten voor of na de tour.
bij deze hebben jullie weer op de hoogte van de laatste nieuws berichten
15/05/2011 3action classic => voorinschrijvingen mogelij
Zoals het weer er nu uitziet voor de volgende 14 dagen belooft dit weer een spektal te worden en voor sommige een snelle tour. Op mij zal men wel weer moeten wachten daar onder de kerketoren op dat terras, als ik dan aankom zitte mijn collegas daar al met een donkere leffe hunnen suikerspiegel weer op peil te brengen
. Wij kijken er naar uit.

- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
Ben serieus aant twijfelen om deel te nemen. Kwil dit zooo graag want ik vond het vorig jaar de beste tt die ik gereden had en keek heel hard uit naar dit jaar,.. maar het probleem is nu dat ik tegen de middag moet thuis zijn... ik wou de 70km doen, maar ik denk dat de tijd dan juist iets te kort is. En 45km is mss iets te weinig.....
Is het mogelijk om bij de eerste splitsing de 45km te volgen en wanneer deze dan trug same komt met de lange afstanden daarna de 70km te volgen?,.. of is er maar één splitsing om de 70 km te volgen? Zodat ik ongeveer rond de 60km fzo heb?
Is het mogelijk om bij de eerste splitsing de 45km te volgen en wanneer deze dan trug same komt met de lange afstanden daarna de 70km te volgen?,.. of is er maar één splitsing om de 70 km te volgen? Zodat ik ongeveer rond de 60km fzo heb?
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
15/05/2011 3action classic => voorinschrijvingen mogelij
Post by touchdownbiker »
ge kunt dan best de 70 aanhouden in het eerste stu en na de bevoorrading aan de duracell telkens de splitsing van de 25 nemen. Of gekunt al mee starten om 7.00 en dan bent ge terug tegen 11.00 zou ook te doen moeten zijn.bikerboy16 wrote:Ben serieus aant twijfelen om deel te nemen. Kwil dit zooo graag want ik vond het vorig jaar de beste tt die ik gereden had en keek heel hard uit naar dit jaar,.. maar het probleem is nu dat ik tegen de middag moet thuis zijn... ik wou de 70km doen, maar ik denk dat de tijd dan juist iets te kort is. En 45km is mss iets te weinig.....
-
Speedy G.
- Mountainbiker
2 mogelijkhedenbikerboy16 wrote:Ben serieus aant twijfelen om deel te nemen. Kwil dit zooo graag want ik vond het vorig jaar de beste tt die ik gereden had en keek heel hard uit naar dit jaar,.. maar het probleem is nu dat ik tegen de middag moet thuis zijn... ik wou de 70km doen, maar ik denk dat de tijd dan juist iets te kort is. En 45km is mss iets te weinig.....
1) Ofwel zoals mij erg vroeg opstaan zodat je om 7uur al kunt vertrekken en dan ben je voor de middag nog wel thuis want je woont vlakbij.
2) Met de fiets van thuis uit vertrekken, dan de 45km doen en dan nog met de fiets terug wat ook goed is voor +/_ 75 à 80km.
Job done.
Ik ga bv om 5uur opstaan om tegen 5u.30 bij de bakker te staan zodat ik ZEKER om 6uur kan vertrekken om tegen 7uur met de fiets te kunnen vertrekken.
Re: 15-05-2011 3action classic
Zal zien als het nodig zal zijntouchdownbiker wrote:er zal dit jaar weer een sampling gebeuren van guarana op ongeveer een half uur van het einde en juist voor het begin van de laatste klimmekes (meer dan 1) . Misschien kunt ge dat dan wel gebruiken.FCG wrote:Hi,
In het verleden altijd de 80km gedaan, zal nu ook eens de 110 uit proberen![]()
En dit tesamen met het vrouwtje![]()
gr. uit Brugge![]()
Is wel de eerste keer voor het vrouwtje dat ze zo'n afstand zal doen (ze rijdt dan ook nog maar een jaartje, maar heb er alle vertrouwen in