Za 21/05/2011 Schorisse / Maarkedal :: Herdermarathon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Ik kom voor de eerste keer af, en dit voor een tocht op 15 km van m'n deur :oops:
Altijd al iets geweest : eerste editie nog een beginnend mtber en voetbal ging toen nog voor, tweede uitgave in de kliniek en vorig jaar op weekend.
Dit jaar dus hopelijk wel op het appel, van plan om 100 km te rijden (110 ??)
Kijk er al naar uit :bounce:
Whaaw, al die hoogtemeters, dat wil dus zeggen vééél dalen :wink:
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Ik kijk al lang uit naar deze tocht. :bounce: :bounce:

Aanwezig voor de eerste keer, conditie is zeer goed maar het ziet er zeeeeer zwaar uit, proberen voor de 80 km.
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Eindelijk, na alle vorige edities met stralend weer en prachtige parcours, is het bijna weer zover.
Bij mooi weer de full monty anders zien we wel.
marge
Mountainbiker

Post by marge »

e&e wrote:wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaarom op zaterdag :evil: :evil: :evil: :evil: moet juist die dag een verhuis doen ](*,) #-o #-o echt doodzonde dat ik deze zal missen want toch wel DE tocht in de vlaanders dus grrrrrr
Wie verhuist er nu ook op de zaterdag van de Herdersmarathon ???? Er zijn nog 51 andere zaterdagen om te verhuizen #-o
In ben mentaal (en fysiek) voorbereid op de 130 + optielus. Alleen slecht weer kan me doen afzien van de optielus. Ik probeer me nu nog op te laden voor de extra 3 km aan de koppenberg :wink:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Vorig jaar voor het eerst deelgenomen. Meteen de 130 + optielus. Prachtig parcour, 6 uitgebreide bevoorradingen (kon ze alle goed gebruiken) met hestelddienst om te ketting bij te smeren =D> Dacht vorig jaar voor deze afstand rond de 2650 Hm te hebben. Als het weer is zoals vorig jaar maak ik de verre verplaatsing naar maarkedal. 8) :P
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

wij komen ook af met enkele choufkes, voor mij mijn eerste deelname als het weer meezit ga ik voor de 80 km :wink:
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

we zullen terug van de partij zijn ,derde deelname, alleen maar goeie benen meenemen die dag ,want het zal nodig zijn.
aan de organisatie zal het niet liggen want die is ieder jaar dik in orde.

de 3 amigo's
wtc lovendegem :lol: 8)
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Nog geen enkele editie gemist en vorig jaar 130km + optielus gedaan.

Ik hoop van hier terug mijn eerste mtb-ritje te doen zij het dan voor een korte afstand .
Buke
Mountainbiker

Post by Buke »

wij zijn ook van de partij voor de 60. Ik hoop dat er meer toiletten voorzien zijn op de startplaats. Vorige jaar waren er 2 toiletten voorzien waarvan er nog 1 verstopt zat, dit is toch wat weinig gezien de vele deelnemers die er jaarlijks zijn. Anders niets dan positief over deze tocht.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Vorig jaar deze de herders aan mijn neus moeten laten voorbij gaan wegens LCMT gelukkig valt het dit jaar niet tesamen en kunnen we voor de derde maal deelnemen aan deze tocht; Is inderdaad de tocht in Vlaanderen. Veel succes gewenst.

Zondag 8 mei 2de Bergpallieterstoertocht in Buggenhout, afstanden 35 - 55 - 75 km; Prijzen 2.5 en 3.5 euro (+1euro geen lid VWB). Volledig hertekend parcours
Post Reply