Zo 01/05/2011 Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bikerkapellen
Mountainbiker

Post by bikerkapellen »

zondag genoten van deze toertocht. Samen met MTBikerfromberendrecht en Enigma vertrokken naar Opwijk. Aan de inschrijving hebben Ward (3DCAD) en Guido van Health City zich nog bij ons aangesloten om te vertrekken. Het was eigenlijk de eerste maal dat ik een MTB rit van bijna 90 km ging rijden. De eerste 50 - 60 km's gingen zeer goed. Na de laatste bevoorrading begonnen de benen toch serieus te verzuren en was ik blij dat de aankomst in zicht was. De tocht zelf viel zeer goed mee. Mooie lange heuvelklimmen en een paar zalige singletracks voor de wielen gekregen. De bepijling was uitstekend tot aan het stuk spoorweg, daar waren we het spoor effe kwijt :). Minpuntje was dat een bewoner op de keiweg in Assa-Krokegem de helft van de asfaltweg had afgespannen met een ketting aan een betonijzer. Guido was na de beklimming net bovengekomen in een groepje en zag de ketting te laat en is vol over kop gegaan. Onbegrijpelijk dat in een iemand in een doodlopende straat een ketting spant terwijl hij weet dat er een massa mtbikers voorbijkomen. Gelukkig is Guido er heelhuids vanafgekomen. Heb hem het laatst gezien aan de 2de bevoorrading na het leuke stukje singletrack. Het technisch stuk aan het Laarbeekbos was ook leuk. De steile hellingen waren nog wat te steil maar de steile afdaling net na het crossparcour was een leuke.
bLaFF
Mountainbiker

Post by bLaFF »

TaurineR wrote:Onderweg stonden er 2 dames foto's te nemen.
Kunnen we deze ergens zien?
De foto's van Sabrina en de andere dame staan online via de home pagina van www.strafinbergaf.be

(Voor de mannen met een cache probleem, gewoon even vernieuwen (F5) in jullie browser)
bLaFF
Mountainbiker

Re: Just a local

Post by bLaFF »

Live to Ride wrote: @ organisatie, mijn vriendin en mijn maat zijn vriendin hebben op drie locaties foto's getrokken gedurende onze rit van 60km. Ik schat toch dat die twee een 100 tal foto's hebben genomen als het er niet meer zijn. Mss wel leuk als we deze kunnen doorsturen aan jullie? Laat ons iets weten indien deze gewenst zijn.
@Live to Ride, =D> =D> voor je vriendin en uw maat z'n vriendin.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Na een hertelling van de stemmen, klokken we ook af op 1108 deelnemers.

Buiten enkele Nederlanders ook één Amerikaan. 8)

Mojo
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

dietj wrote:
Liwoen wrote:wie kan me de gps track bezorgen van de 80km?

Ik zou hem precies later eens willen rijden.
http://connect.garmin.com/page/activity ... id=3023300
Voor de liefhebbers, hier de correcte track :

http://www.strafinbergaf.be/TT-2011/track/sib 11 85.gdb
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Mojobiker wrote:Na een hertelling van de stemmen, klokken we ook af op 1108 deelnemers.
Buiten enkele Nederlanders ook één Amerikaan. 8)
Mojo
Sorry hoor, maar kunnen we van een bepaalde foto ook het origineel (maximum grootte) opvragen ?
bLaFF
Mountainbiker

Post by bLaFF »

MC Tim wrote:Sorry hoor, maar kunnen we van een bepaalde foto ook het origineel (maximum grootte) opvragen ?
Is mogelijk.
Gewoon een mailtje sturen naar info@strafinbergaf.be met de bestandsnaam en de map.

bvb.
_DSC0399.JPG
TT2011 on the road3

Correctie Dr.Gonzo, zo staan je url haakjes juist.
http://www.strafinbergaf.be/TT-2011/tra ... 1%2085.gdb
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

MC Tim wrote:Sorry hoor, maar kunnen we van een bepaalde foto ook het origineel (maximum grootte) opvragen ?
Zoek je een goede foto van een fietsend lijk Tim ?
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Johan wrote:
Zoek je een goede foto van een fietsend lijk Tim ?
Ja, die foto van jou is perfect er voor :wink: :-D
Post Reply