Nieuwe marathon te Valkenburg in Hollands limburg. Met 2 kilometers van het parcours door de mergelgrotten.
Je kan kiezen tussen 30-60 en een marathon"wedstrijd" van 80km.
Meer info
www.valkenbike.nl
Valkenbike Marathon - Nederland
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: Valkenbike Marathon (Valkenburg) Ned))
dan zullen we ons serieus moeten bukken zekerpiefkie wrote: door de mergelgrotten.
http://www.valkenbike.nl
of zijn dat die grotten waar ze jaarlijks ook een marathon in organiseren ?
- ikeizer
- Mountainbiker
Beste bikers, momenteel zijn we druk bezig met alles geregeld te krijgen voor de 24e oktober. Morgen een laatste ronde van gesprekken, waarna we jullie zsm hopen in te lichten over de precieze details.
De organisatie is compleet nieuw, maar bestaat uit een aantal 'samengevoegde' ideeën: De krachten zijn gebundeld om in 2005 met iets groots te komen...
I'll keep ya posted...
ps vrijwilligers wanted! Mail...
En het bukken valt wel mee, deze ronde gaat over het hogere gedeelte van de grot. Daarnaast zal alles vast verlicht worden.
De organisatie is compleet nieuw, maar bestaat uit een aantal 'samengevoegde' ideeën: De krachten zijn gebundeld om in 2005 met iets groots te komen...
I'll keep ya posted...
En het bukken valt wel mee, deze ronde gaat over het hogere gedeelte van de grot. Daarnaast zal alles vast verlicht worden.
Hoezo over?? Rijden we dan niet door de grot??ikeizer wrote:Beste bikers, momenteel zijn we druk bezig met alles geregeld te krijgen voor de 24e oktober. Morgen een laatste ronde van gesprekken, waarna we jullie zsm hopen in te lichten over de precieze details.
I'll keep ya posted...
-
Guest
Post by Guest »
Deze streek was een jaar lang mijn trainings gebied. Ik kan alleen maar zeggen dat je hier prachtige tochten kan rijden. En het is een volledig andere streek dan Vlaanderen, ook dat is een pluspunt. Modder zal je hier niet veel vinden het zijn meestal grindpaden.
Spijtig dat ik niet kan meerijden, zit dan een week in Turkije om te biken. :D
Spijtig dat ik niet kan meerijden, zit dan een week in Turkije om te biken. :D