Inframe gps/gprs/gsm trackers
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Als ik er zelf ééntje koop dan zal ik inderdaad een tester hebben, zal daarom er ook eerst 1 kopen voordat ik een bestelling plaats voor andere mensen, zodat we zeker zijn dat het ook werkt zoals het moet.
De spylamp heb ik ook zelf aangekocht en deed zijn werk zoals het moest, het is nu enkel nog wachten op de inframe.
De spylamp heb ik ook zelf aangekocht en deed zijn werk zoals het moest, het is nu enkel nog wachten op de inframe.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Om mensen gerust te stellen, heb beslist om de aankoop uit te stellen alsook de inschrijving voor de aankoop totdat er nieuws is (dacht dit al te hebben tegen 25/04 maar blijkbaar zijn ze te druk bezig) en ikzelf een test heb kunnen doen met de inframe tracker.
Hou het forum in het oog, van zodra ik iets meer weet zal ik het hier zeker posten.
Hou het forum in het oog, van zodra ik iets meer weet zal ik het hier zeker posten.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Deze morgen een email gekregen
We now have the pre-production prototypes made and tested for the in-frame tracker. We hope to have it production ready in about 1 month.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Juist met de persoon gebeld bij integrated trackers en goed nieuws, we krijgen als eerste foto's van het uit eindelijke toestel van zodra dat deze klaar is om in productie te gaan.
Ook zou hij er voor zorgen dat we één van de eerste toestellen krijgen ter demonstratie.
Het toestel werkt trouwens in gelijk welk kader (carbon, enz...)
Afmetingen worden ook vrijgegeven samen met de foto's.
Ook zou hij er voor zorgen dat we één van de eerste toestellen krijgen ter demonstratie.
Het toestel werkt trouwens in gelijk welk kader (carbon, enz...)
Afmetingen worden ook vrijgegeven samen met de foto's.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
En nog nieuws Dreamcatcher?
Ik volg dit met belangstelling maar ik vraag me alleen af hoe je na de diefstal je fiets effectief gaat terugkrijgen?
Stel dat ze morgen je fiets stelen, tegen s'avonds is de gps tot stilstand gekomen in, laten we zeggen ... Charleroi. Denk je dat de politie voor een fiets moeite gaat doen? Of geef jij als tussenpersoon ondersteuning om de fiets terug te vorderen
?
Ik volg dit met belangstelling maar ik vraag me alleen af hoe je na de diefstal je fiets effectief gaat terugkrijgen?
Stel dat ze morgen je fiets stelen, tegen s'avonds is de gps tot stilstand gekomen in, laten we zeggen ... Charleroi. Denk je dat de politie voor een fiets moeite gaat doen? Of geef jij als tussenpersoon ondersteuning om de fiets terug te vorderen
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Neen nog altijd geen nieuws, ofdat de politie de moeite zal doen weet ik ook niet maar het zou toch moeten want het is tenslotte hun werk om het door te geven aan de locale politie daar.
Even terug nog een artikel gelezen omtrent de vraag die je hier stelt.. Het is precies inderdaad niet evident dat de politie dan ingrijpt (al gaat het hier wel om de Poolse politie..).Mister No Chaïn wrote:En nog nieuws Dreamcatcher?
Stel dat ze morgen je fiets stelen, tegen s'avonds is de gps tot stilstand gekomen in, laten we zeggen ... Charleroi. Denk je dat de politie voor een fiets moeite gaat doen? Of geef jij als tussenpersoon ondersteuning om de fiets terug te vorderen?
http://www.autoblog.nl/archive/2010/02/ ... st-je-gang
Je kan hem dus wel zelf terug gaan halen
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Na lang wachten toch maar eens een update geven
Nieuws over de inframe is dat de test met de prototypes gedaan zijn, er waren nu de laatste weken wat problemen met de leverancier voor de behuizing van de toestellen dat zou nu terug in orde moeten zijn.
Voor het toestel zelf zouden nog niet alle onderdelen een vaste leverancier hebben dus dat is ook wat afwachten.
Een echte datum kunnen ze nog niet mededelen daardoor, wel hebben ze deze week een tv opname gedaan en verwacht hij deze opname begin september te hebben.
Nieuws over de inframe is dat de test met de prototypes gedaan zijn, er waren nu de laatste weken wat problemen met de leverancier voor de behuizing van de toestellen dat zou nu terug in orde moeten zijn.
Voor het toestel zelf zouden nog niet alle onderdelen een vaste leverancier hebben dus dat is ook wat afwachten.
Een echte datum kunnen ze nog niet mededelen daardoor, wel hebben ze deze week een tv opname gedaan en verwacht hij deze opname begin september te hebben.