Zo 01/05/2011 Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

Net de foto's eens bekeken. ik stond weer versteld hoeveel er toch weer meerijden zonder helm... op zo'n parcours= onverantwoord. [-X
Ook enkele malen vader en zoon zonder helm gezien(goe bezig papa).
Blijkbaar is het ook niet echt nodig als je een "feryn" truitje aan hebt. #-o
En neen, de helm vooraan de fiets of een petje is ook niet voldoende.
Ik ben geen verkoper van helmen, maar weet verdomd goed waarvoor ik hem op zet.
Aan diegene die denken dat anderen dit stoer vinden: neen, we vinden dit stom! Ooit kom de dag dat je spijt hebt dat je er geen droeg!
Als je echt geen helm kan verdragen, zoek je beter een andere hobby: puzzelen of kruiswoordraadsels. :P
Voor mijn part mogen al de foto's van allen zonder helm uit de gepubliceerde selectie worden gehaald, want dit is geen goed signaal voor onze sport/hobby.

Oja,
verder over de organisatie: PICO-BELLO =D> (zoals vorige jaren) tot de volgende!
rubber-12
Mountainbiker

Re: Zelfs een Papegaai in het Laarbeekbos!

Post by rubber-12 »

StrammerMax wrote:Want ineens merkte ik hun kuiken op dat op het pad voor mijn wielen liep! Dat beestje heeft veel geluk gehad van geen Fat Albert voorband ... over zich heen te krijgen!
Liep dat kuiken nog altijd op dat spoor van de singletrack?
Ik had dat beestje maar op het laatste nippertje gezien en kon er net langs, maar toen ik er passeerde zat het maar wat stom voor zich uit te kijken. Twee Fat Alberts op één dag, dat beestje wist weer wat te vertellen!
deadric
Mountainbiker

Post by deadric »

Gisteren de 60 km gereden, was zeer leuk en een uitzonderlijk goede bepijling. =D>

Via dit forum wil ook nog even de persoon bedanken die me zijn multi tool leende aan de eerste bevoorrading! Bedankt anders had ik de tocht vroegtijdig moeten stopzetten! =D>
Liwoen
Mountainbiker

Post by Liwoen »

wie kan me de gps track bezorgen van de 80km?

Ik zou hem precies later eens willen rijden.
Kezzemil
Mountainbiker

Post by Kezzemil »

=D> =D> =D> hip hip houray =D> =D> =D>
Het zakje is terecht ewact waar ik in den decor gereden ben
Dienen tak was nu wel mooi versierd met lintjes, dus waarschijnlijk heb ik een paar bikersz koppijn bespaard :-D :-D :-D

Mannen van d'organisatie, ge moet niet meer zoeken, mijn gebeden zijn verhoord [-o< [-o< [-o<
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Xfrank wrote:Net de foto's eens bekeken. ik stond weer versteld hoeveel er toch weer meerijden zonder helm... op zo'n parcours= onverantwoord. [-X
Aan diegene die denken dat anderen dit stoer vinden: neen, we vinden dit stom! Ooit kom de dag dat je spijt hebt dat je er geen droeg!
Als je echt geen helm kan verdragen, zoek je beter een andere hobby: puzzelen of kruiswoordraadsels. :P
Voor mijn part mogen al de foto's van allen zonder helm uit de gepubliceerde selectie worden gehaald, want dit is geen goed signaal voor onze sport/hobby.

Oja,
verder over de organisatie: PICO-BELLO =D> (zoals vorige jaren) tot de volgende!

idd, deze is super...hopelijk niemand van het forum :-D

Image
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Kezzemil wrote:=D> =D> =D> hip hip houray =D> =D> =D>
Het zakje is terecht ewact waar ik in den decor gereden ben
Dienen tak was nu wel mooi versierd met lintjes, dus waarschijnlijk heb ik een paar bikersz koppijn bespaard :-D :-D :-D

Mannen van d'organisatie, ge moet niet meer zoeken, mijn gebeden zijn verhoord [-o< [-o< [-o<
Nen gedecoreerden tak? Ik ben tejust precies ergens anders gaan zoeken dan?

Eind goed ondergoed.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

SD2E wrote:
Xfrank wrote:Net de foto's eens bekeken. ik stond weer versteld hoeveel er toch weer meerijden zonder helm... op zo'n parcours= onverantwoord. [-X

Oja,

idd, deze is super...hopelijk niemand van het forum :-D

Image
't Es er weer enen van Opwijk zelf :-D Ik ben zelf ook overtuigd van het nut van "de helm" maar van mij mag ieder voor zich bepalen waar en wanneer dan wel of niet. (Mss heeft persoon in kwestie veel last van zweten onder zijn helm, wat dan weer zweet in zijn ogen kan opleveren en zo een val kan veroorzaken. 't Is maar hoe je het bekijkt.)

Vandaag ook nog eens een stukje gaan rijden alvorens de afpijling begint. Onze tocht was dus echt om van te snoepen. Vooral Laarbeekbos lag er zalig bij. Over op en over zonder één voet aan de grond.

Mojo
Oakley
Mountainbiker

Post by Oakley »

StrammerMax wrote:Toen ik daar stond te twijfelen kwamen er twee Nederlandse bikers toe. Toch maar rechtdoor gereden. Wat verder stonden de Nederlanders aan de kant. Kreeg ik die twee kerels achter me aan in een afdaling, gevolgd door een klim over zo’n paadje tussen prikkeldraden! Inclusief de bijhorende voor! Van pure zenuwachtigheid bleef ik natuurlijk steken! Maar ze namen het me niet kwalijk!
Prettig kennis gemaakt te hebben! Eindelijk een gezicht (en fiets) bij de persoon achter de mooie verhalen na vele toertochten :)
Die splitsing was ook onze enige plek waar we serieus hebben getwijfeld aan de pijlen.
Excuus als we je te veel hebben opgejaagd op dat smalle pad. En bedankt dat je ons voor liet :)
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

rubber-12 wrote:
StrammerMax wrote:Want ineens merkte ik hun kuiken op dat op het pad voor mijn wielen liep! Dat beestje heeft veel geluk gehad van geen Fat Albert voorband ... over zich heen te krijgen!
Liep dat kuiken nog altijd op dat spoor van de singletrack?
Ik had dat beestje maar op het laatste nippertje gezien en kon er net langs, maar toen ik er passeerde zat het maar wat stom voor zich uit te kijken. Twee Fat Alberts op één dag, dat beestje wist weer wat te vertellen!
Ik was verschoten toen er in een snelle afdaling een fazant overstak.

Dan helpt remmen toch ni meer denk ik :-?
Post Reply