Zo 08/05/2011 Buggenhout :: 2 de Bergpallieterstoertocht (08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fillou
Mountainbiker

Post by fillou »

MC Tim wrote:
fillou wrote:aansluiten in Wieze en de inschrijving regelen als ik in buggenhout passeer zal geen probleem zijn zeker.
Als ik kom gaat het ook zo zijn. 't Zou zot zijn al ik eerst naar Buggenhout moet rijden als Wieze op 5 km van mijn deur ligt :-D
Weet je waar precies in Wieze de tocht passeert (niet dat Wieze zooo groot is) ?
geen idee, maar dat kasseibaantje uit het parcours van lebbeke en zo zullen er wel bij zitten.

Als iemand van de organisatie hier op zit ... is dat stuk om halfacht-acht uur al helemaal uitgepijld? Moederdag zondag, dus 's middags gaan eten ... dus als ik 75 moet bollen, moet ik op tijd weg zijn, newaar.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

fillou wrote:
MC Tim wrote:
fillou wrote:aansluiten in Wieze en de inschrijving regelen als ik in buggenhout passeer zal geen probleem zijn zeker.
Als ik kom gaat het ook zo zijn. 't Zou zot zijn al ik eerst naar Buggenhout moet rijden als Wieze op 5 km van mijn deur ligt :-D
Weet je waar precies in Wieze de tocht passeert (niet dat Wieze zooo groot is) ?
geen idee, maar dat kasseibaantje uit het parcours van lebbeke en zo zullen er wel bij zitten.

Als iemand van de organisatie hier op zit ... is dat stuk om halfacht-acht uur al helemaal uitgepijld? Moederdag zondag, dus 's middags gaan eten ... dus als ik 75 moet bollen, moet ik op tijd weg zijn, newaar.
Vanaf morgen starten we met de werkzaamheden op het parcours, we moeten eerst hier en daar nog wat snoeien en vanaf donderdag hangen we pijltjes.
Dus zondag om half acht zou alles in orde moeten zijn en kunnen jullie gerust in Wieze vertrekken, inschrijven kan op op de algemene bevoorrading in Droeshout of natuurlijk ook in Buggenhout. Hou er juist rekening mee dat de eerste bevoorrading net achter Wieze ligt ergens in een schooltje en dat de kans groot is dat deze bevoorrading nog niet helemaal in orde zal zijn maar normaal gezien zouden er wel al mensen aanwezig moeten zijn om jullie eventueel al wat verder te helpen, maar geen nood op de 75 heb je drie bevoorradingen en de 55 zijn er twee voorzien.. We passeren niet zo ver van het kerkhof van Wieze we steken de Nieuwstraat over rijden een stukje door bovenhoekstraat en via een vledweggetje komen we in Aalsterstraat hier rijden we richting kerkhof maar slagen daarvoor links af richting Melebaan. Het beloofd een zonovergoten toertocht te worden, alles zal er goed droog bij liggen mtb plezier is verzekerd :bounce: :bounce:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

PVDM wrote:
fillou wrote:
MC Tim wrote: Als ik kom gaat het ook zo zijn. 't Zou zot zijn al ik eerst naar Buggenhout moet rijden als Wieze op 5 km van mijn deur ligt :-D

Vanaf morgen starten we met de werkzaamheden op het parcours, we moeten eerst hier en daar nog wat snoeien en vanaf donderdag hangen we pijltjes.
Dus zondag om half acht zou alles in orde moeten zijn en kunnen jullie gerust in Wieze vertrekken, inschrijven kan op op de algemene bevoorrading in Droeshout of natuurlijk ook in Buggenhout. Hou er juist rekening mee dat de eerste bevoorrading net achter Wieze ligt ergens in een schooltje en dat de kans groot is dat deze bevoorrading nog niet helemaal in orde zal zijn maar normaal gezien zouden er wel al mensen aanwezig moeten zijn om jullie eventueel al wat verder te helpen, maar geen nood op de 75 heb je drie bevoorradingen en de 55 zijn er twee voorzien.. We passeren niet zo ver van het kerkhof van Wieze we steken de Nieuwstraat over rijden een stukje door bovenhoekstraat en via een vledweggetje komen we in Aalsterstraat hier rijden we richting kerkhof maar slagen daarvoor links af richting Melebaan. Het beloofd een zonovergoten toertocht te worden, alles zal er goed droog bij liggen mtb plezier is verzekerd :bounce: :bounce:
Okido, merci voor de uitgebreide info. Ik zal inpikken in Wieze.
Enig idee over de hoogtemeters van de 55 en 75 km ?
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Op de volgende links vind je de hoogteprofielen van de 75 en 55 km, de 35 km heeft hetzelfde hoogteprofiel dan deze van de 35 km.

http://mtb.bergpallieters.be/75km.htm
http://mtb.bergpallieters.be/55km.htm
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

PVDM wrote:Op de volgende links vind je de hoogteprofielen van de 75 en 55 km, de 35 km heeft hetzelfde hoogteprofiel dan deze van de 35 km.

Allé, een vlamparcours dan op de 55km met slechts 150 hms
Vorig jaar had ik de 38km gedaan en toen had ik 230 hms... raar :-D
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

MC Tim wrote:
PVDM wrote:
fillou wrote: geen idee, maar dat kasseibaantje uit het parcours van lebbeke en zo zullen er wel bij zitten.

Okido, merci voor de uitgebreide info. Ik zal inpikken in Wieze.
Enig idee over de hoogtemeters van de 55 en 75 km ?
De 55 km heeft ongeveer een 150 tal hoogtemeters, met de 75 maken we op 20 km ongeveer een 400 hoogtemeters extra dus de langste afstand heeft een 550 tal hoogtemeters.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

MC Tim wrote:
PVDM wrote:Op de volgende links vind je de hoogteprofielen van de 75 en 55 km, de 35 km heeft hetzelfde hoogteprofiel dan deze van de 35 km.

Let op Tim het is een heel ander parcours dan vorig jaar het eerste gedeelte zal toch iets minder vlammen want er zit meer off-road in, vanaf Opwijk kun je de gas weer open draaien :-D
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

PVDM wrote:
MC Tim wrote:

Let op Tim het is een heel ander parcours dan vorig jaar het eerste gedeelte zal toch iets minder vlammen want er zit meer off-road in, vanaf Opwijk kun je de gas weer open draaien :-D
Ik ben benieuwd. Parcours is idd andere kant op, I know.
Vorig jaar wast richting Merchtem en nu gaat het de richting van Asse uit.
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

toevalig bikers die vanuit temse sombeke waasmunster of omstreken naar buggenhout rijden per fiets?
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Huffy wrote:toevalig bikers die vanuit temse sombeke waasmunster of omstreken naar buggenhout rijden per fiets?
Als ik mij niet vergis komen enkele mensen van Schuimend tandwiel naar Buggenhout. Dit is een mtb clubje uit Moerzeke / Kastel en heb in de wandelgangen vernomen dat ze de overzet van Kastel naar Baasrode nemen om half negen. Je moet anders maar eens googelen naar Schuimend Tandwiel ze hebben zeker een website....
Post Reply