Probleem met mijn EMD frame ...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Helaas. 'k Mocht vanop de 1ste rij vertrekken, maar foute medicatie gepakt en veeeel te hoge hartslag.....verzuurde al op de startklim, laatste ronde afgestapt omdat mijn hartslag over de 240 zat en mijne max 191 is......tot zover mijn top 10 ambities.....'k was wel den 1ste in de categorie "rigid, staal en dnf".....julie wrote:zeg perro, het is HS, maar ik heb je zien rijden afgelopen zaterdag in Houffa. Ik herkende direct het stalen niner frame en natuurlijk de niner outfit. Beetje een goed resultaat behaald?
Stalen frame was voelbaar soepler, zeker in het klimmen, het geeft een aangename..'t ja, hoe moet ik da uitleggen....'t geeft zowat een elastiekgevoel, precies of ge wordt iedere keer afgeschoten, naar boven dan....in het niet te snel afdalen is't ook pure luxe, maar de echt snelle afdalingen waar ge moest remmen waren pijnlijk, omdat alle gewicht dan puur op de vaste vork zat......de technische passages zoals de rots aan de 4x waren echter kinderspel met de MCR....
'k Had d Small Block8 vooraan ook ingesneden voor wat meer grip in geval van regen, en dat was een goede beslissing...veel grip op de zijkant, goed bollen op het loopvlak....
Geen chainsuck gehad, wel veel op de 22 gemoeten, bij de verkenning niet, maar toen was ik nog helder(nix gepakt tegen keelpijn etc), maar wel heel goed opgelet tijdens het schakelen.....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
In gedachten had ik wel die "pep" verwacht, maar "positief", niet enkel in de plas....eigen schuld, dikke bult.....
Effe over chainsuck, vandaag op training, had rap rap een bierblikje op mijn achterbrug geplakt, dikke chainsuck en dat blikje scheurt gewoon kapot als een nat wcpapierke....
Dus, 'k ben nu vol overtuigd om "iets" te maken, dat de ketting terug naar beneden gooit.....
Effe over chainsuck, vandaag op training, had rap rap een bierblikje op mijn achterbrug geplakt, dikke chainsuck en dat blikje scheurt gewoon kapot als een nat wcpapierke....
Dus, 'k ben nu vol overtuigd om "iets" te maken, dat de ketting terug naar beneden gooit.....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ik heb ne vierkante as, die zo klein is, dat mijn cranks IN de bracket zitten, geen plaats voor te schuiven...
Een elevated frame mss....

Een elevated frame mss....

- El Perro Diablo
- Mountainbiker