Perfect! Alvast bedanktlowie wrote:andere organisatie - startplaats 2 km hiervandaan - parcours uiteraard in dezelfde regio - den après is onder een appelboomgaardje in de geur van heerlijke worsten !Monke wrote:Blijf hier nog metr een vraag zitten.
Wat is het verschil tussen deze tocht en deze op 22 mei?
Andere organisatie? Ander parkoers?
Tegen dat het zover is win ik wel info in bij die mannen en dan laat ik wel iets weten op het bijhorend topic
Zo 01/05/2011 Sart Lez Spa :: 21ème Randonnée VTT de Sart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ook ik ben zeer tevreden. En niet alleen over de tocht zelf, maar ook over de conditie die zachtjes aan het verbeteren is.
De tocht had inderdaad alles wat je nodig had om een leuke tocht te maken. En wat die afdaling betreft. Je maakt alles zo moeilijk als jezelf wil. Zolang je er maar plezier aan hebt!
Maar ik heb er toch veel voorbij gestoken tijdens de afdalingen
. Hiervoor is mijn mindere conditie geen blok aan mijn been.
De tocht had inderdaad alles wat je nodig had om een leuke tocht te maken. En wat die afdaling betreft. Je maakt alles zo moeilijk als jezelf wil. Zolang je er maar plezier aan hebt!
Maar ik heb er toch veel voorbij gestoken tijdens de afdalingen
- ruuducati
- Mountainbiker
- Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970
Hey Johny... Moet er zeker eens van komen.smeerske wrote:+1ruuducati wrote:Net terug van de 50 km.
Eén woord.... GEWELDIG!!!
Hoofdzakelijk kronkelende bospaden, af en toe een verbindingsstuk via veldwegen met mooie panorama's.
Prachtige klimpartijen en dito afdalingen met een mix van techniek en comfort.
Uitdagende single-tracks langs riviertjes die meermaals getraverseerd moesten worden.
Ik vermoed dat de organisatie veel moeite heeft gedaan om ook privé-stukken erbij te nemen.
Bepijling en bevoorrading dik in orde alsook parkeermogelijkheid, douches en après...
Hamoir en Esneux waren de afgelopen weken al genieten maar dit was TOP!
Volledig met je eens Ruud.
Mss spreken volgende keer eens af om eens samen te rijden
grtz
Keep in touch.
Slut.
't Was me het dagje wel - en dat zalige bikeweer blijft maar duren.
1 mei en het lijkt wel of we al enkele weken in hoogzomer biken. In april deze droge omstandigheden in de Ardennen : wanneer hebben we dat ooit meegemaakt ?
Met 13 man gestart en verschillende nieuwe gezichten leren kennen : een heterogeen gezelschap, maar allemaal met de juiste mtb-spirit >>> yeahhh !!
Hier en daar om verschillende redenen een mannetje afgehaakt of moeten afhaken en 7 uur en 83 km later terug aan de voetbalkantine. Water lang genoeg laten lopen en zo van een heerlijke douche genoten.
Parcours van de TT : ik denk dat de 50 km een mooi uitgebalanceerd Ardennen-parcours was. Er zat wel echt vanalles wat in.
Alleen na de eerste 3 km was er een saaie 9 km : een lange klim, een vlak stuk en een lange afdaling over brede wegen (dat stuk heb ik er dan ook uitgeknipt) maar voor de rest niets op aan te merken. De supersteile klim op 4 km van het einde waar ik het hierboven over had hebben ze er in laatste instantie moeten uitlaten, maar daar zat ik na 79 km niet mee in !
Misschien 1 minpuntje (niet voor ons, want wij hadden onze proviand bij) : een betere verdeling van de ravitaillering zou geen kwaad kunnen. Ik veronderstel dat 14 à 15 per uur voor velen een avs was, en dan duurt het wel 2 uur voor je aan de eerste rav. komt.
Bedankt organisatoren !
1 mei en het lijkt wel of we al enkele weken in hoogzomer biken. In april deze droge omstandigheden in de Ardennen : wanneer hebben we dat ooit meegemaakt ?
Met 13 man gestart en verschillende nieuwe gezichten leren kennen : een heterogeen gezelschap, maar allemaal met de juiste mtb-spirit >>> yeahhh !!
Hier en daar om verschillende redenen een mannetje afgehaakt of moeten afhaken en 7 uur en 83 km later terug aan de voetbalkantine. Water lang genoeg laten lopen en zo van een heerlijke douche genoten.
Parcours van de TT : ik denk dat de 50 km een mooi uitgebalanceerd Ardennen-parcours was. Er zat wel echt vanalles wat in.
Alleen na de eerste 3 km was er een saaie 9 km : een lange klim, een vlak stuk en een lange afdaling over brede wegen (dat stuk heb ik er dan ook uitgeknipt) maar voor de rest niets op aan te merken. De supersteile klim op 4 km van het einde waar ik het hierboven over had hebben ze er in laatste instantie moeten uitlaten, maar daar zat ik na 79 km niet mee in !
Misschien 1 minpuntje (niet voor ons, want wij hadden onze proviand bij) : een betere verdeling van de ravitaillering zou geen kwaad kunnen. Ik veronderstel dat 14 à 15 per uur voor velen een avs was, en dan duurt het wel 2 uur voor je aan de eerste rav. komt.
Bedankt organisatoren !
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Inderdaad een heel plezant dagske geworden.
Schone tocht uitgezet door de organisatie, dan nog wat super-luskes er aan geplakt door de Lowie, een droog parcours en zalig weer.
Ideaal om er een daguitstap van te maken.
Nu nog tijd vinden om mijn filmke te monteren; Ik heb enkel tijdens de laatste extra lus de schoonste stukken gefilmd, en ik heb 40 minuten beeldmateriaal, dat wilt al iets zeggen
Bedankt aan de organisatie en het gezelschap van de dag
Schone tocht uitgezet door de organisatie, dan nog wat super-luskes er aan geplakt door de Lowie, een droog parcours en zalig weer.
Ideaal om er een daguitstap van te maken.
Nu nog tijd vinden om mijn filmke te monteren; Ik heb enkel tijdens de laatste extra lus de schoonste stukken gefilmd, en ik heb 40 minuten beeldmateriaal, dat wilt al iets zeggen
Bedankt aan de organisatie en het gezelschap van de dag