Het parkoer van zaterdag gaat 3x van de top naar de oversteek van een rivier. 1x aan de Foss, daarna aan het Lycee en dan aan de sporthal.
Da van zondag, enkel aan de sporthal
Post by kraftstoff »
184 en max 190, lekker afgezien(wel 19jaar) :) (21ste bij de fun a)blomsky wrote:Eindelijk voor de eerste maal niet gedubbeld geweest. de fun B kunnen uitrijden dus! heb machtig genoten (again...)!! de zondag wou ik direct opnieuw rijden!
Haha, ik was de brandweer naar beneden aan het rijden toen plotseling "de Julien" in mijn gat wat rondjes kwam rijden als opwarming. Ik kon hem achter me houden tot beneden maar in de klim reed hij me met zijn vingers in zijn neus voorbij... Toch kon er een "bien fait" vanaf van deze wereldkampioen. Ik zat in de wolken!!!
Dit is een prachtig parcours en inderdaad veel mooier dan die van zondag!
Toch benieuwd naar anderen hun gemiddelde hartslag in zo'n race... Ik heb meer dan 1u15min aan een gemiddelde hartslag gereden van 180 en ik ben 34 jaar... Wat halen jullie? Of is dat een groot geheim??
Maar op uw gemak hè wipper, vond het parcours anders lastig genoeg 's zondags. :) Mocht eens komen meerijden, maar ben momenteel stijf in m'n benen, armen, rug- en buikspieren. Wil dus zeggen dat het meer dan zwaar genoeg was, althans voor mij.WIP wrote:Eigenlijk is da parkoer voor die elites toch maar voor sisies.
Het parkoer van zaterdag gaat 3x van de top naar de oversteek van een rivier. 1x aan de Foss, daarna aan het Lycee en dan aan de sporthal.
Spijtig, te laat, enkel achterwiel of zoiets, de ronde erna heb 'k u nie meer gezien.redbiker wrote:Maar op uw gemak hè wipper, vond het parcours anders lastig genoeg 's zondags. :) Mocht eens komen meerijden, maar ben momenteel stijf in m'n benen, armen, rug- en buikspieren. Wil dus zeggen dat het meer dan zwaar genoeg was, althans voor mij.WIP wrote:Eigenlijk is da parkoer voor die elites toch maar voor sisies.
Had je mij trouwens nog kunnen stekken op de gevoelige plaat toen je in allerijl naar de overkant liep om nog een foto te trekken?
Moest inderdaad na 1u30 (5 rondes) uit koers wegen 80%-regel, ma ben toch supercontent. Beter doen was bijna onmogelijk voor mij, als je ziet wie daar allemaal maar juist voor mij zit. (Boelen Tielens, Gaudy, ...).WIP wrote:Spijtig, te laat, enkel achterwiel of zoiets, de ronde erna heb 'k u nie meer gezien.redbiker wrote:Maar op uw gemak hè wipper, vond het parcours anders lastig genoeg 's zondags. :) Mocht eens komen meerijden, maar ben momenteel stijf in m'n benen, armen, rug- en buikspieren. Wil dus zeggen dat het meer dan zwaar genoeg was, althans voor mij.WIP wrote:Eigenlijk is da parkoer voor die elites toch maar voor sisies.
Had je mij trouwens nog kunnen stekken op de gevoelige plaat toen je in allerijl naar de overkant liep om nog een foto te trekken?
Ik verschrok mij kapot da gij met den absalon aan het koersen waart, alle ne ronde of 3/4 erachter![]()
Betreffende het parkoer,was just kiding, ben ik zeker van dat het gene kattenpis is, geen moment rust, wat bij ons wel is. Die afdaling na uwe pirouette (het brugje) en dan 180° terug omhoog, is best wel zwaar.