gewoon prachtig.
heb gekozen voor de 85km,geen spijt van gehad.
idd aan het spoor het spoor kwijtgeraakt ,gelukkig was er een biker die de omstreken kende en ons snel op het goede trace terug bracht .
evenwel duide men de technische zone's aan, maar van het bos tegen de autostrade geen gewag van technische zone
vond het wel enorm leuk daar doch moest evenwel van de bike bij enkele punten,zal wel aan mijn conditie gelegen hebben.
was mijn eerste kennismaking met deze streek en met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd.
ps waar zien wij eventueeel de foto's die genomen zijn
proficiat aan de inrichters
Zo 01/05/2011 Opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mojobiker
- Mountainbiker
Mercikes voor de lovende "commentaar". We hebben ons best gedaan en het resultaat is er blijkbaar.
We hebben wel wat last gehad van pijltjes met pootjes die blijkbaar hier en daar hun litske hadden losgekregen en er vandoor waren gegaan. Onze vliegende bepijlers waren er altijd snel bij.
Voor de rest hebben we geleerd dat onze eerste bevoorrading wat te klein was om de grote toeloop aan te kunnen. Daar wordt volgend jaar zeker op gelet.
Wat verloren voorwerpen betreft, geen sportzak noch een zadeltasje van Vaude. Wel een zadelzakje van bTwin.
Foto's: die zullen vanaf dinsdag geleidelijk aan op de site http://www.strafinbergaf.be worden gezet.
Rest me enkel iedereen nog te bedanken voor de talrijke opkomst (jullie waren zeker met 1077) en zoals ze bij ons zeggen: "tot noaste joar".
Mojo
We hebben wel wat last gehad van pijltjes met pootjes die blijkbaar hier en daar hun litske hadden losgekregen en er vandoor waren gegaan. Onze vliegende bepijlers waren er altijd snel bij.
Voor de rest hebben we geleerd dat onze eerste bevoorrading wat te klein was om de grote toeloop aan te kunnen. Daar wordt volgend jaar zeker op gelet.
Wat verloren voorwerpen betreft, geen sportzak noch een zadeltasje van Vaude. Wel een zadelzakje van bTwin.
Foto's: die zullen vanaf dinsdag geleidelijk aan op de site http://www.strafinbergaf.be worden gezet.
Rest me enkel iedereen nog te bedanken voor de talrijke opkomst (jullie waren zeker met 1077) en zoals ze bij ons zeggen: "tot noaste joar".
Mojo
Allereerst proficiat aan de organisatie,goed bepijld,bevoorradingen heel goed en parcours super!! We hebben de 60km gekozen maar ik kwam uit op 69km...waarschijnlijk wel ergens verkeerd gereden! Ergens hier op forum gelezen van een goede mentaliteit,moet ik volledig met akkoord gaan,al anders geweten
!!Dit is echt ontspannen ondanks dat ik wel gevallen ben door leeglopende voorband,onderuitgeschoven in een scherpe bocht op asfalt maar niks erg(wat schaafwonde,fiets ok).Daarna begon ik problemen te krijgen met krampen,paar keer moeten stoppen,toch verder gereden tot de finish aan een rustig tempo...
te weinig gedronken?te weinig gegeten?of gewoon ne mindere dag? Toch ook bedankt aan de passerende bikers die vroegen of ze konden helpen...tof!!
In ieder geval SUPERRIT!!Volgend jaar zekers terug!!
BikingRon,ik heb nog rondgekeken maar je niet meer gezien!!
Het zal juist bergaf geweest zijn dat je ons gezien hebt??
In ieder geval SUPERRIT!!Volgend jaar zekers terug!!
BikingRon,ik heb nog rondgekeken maar je niet meer gezien!!
Het zal juist bergaf geweest zijn dat je ons gezien hebt??
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Net zoals enkel andere Westfluuten genoten van begin tot einde!
Hier enkele sfeerbeelden: https://picasaweb.google.com/werner.deg ... 4118005026

Hier enkele sfeerbeelden: https://picasaweb.google.com/werner.deg ... 4118005026
-
16Horsepower
- Mountainbiker
Post by 16Horsepower »
Fantastisch ritje onder stralend zonneke!
Straf in Bergaf doet verder op zijn eigen elan en dat van Daan vroeger! Superorganisatie : kaartje met info over hoogtemeters en bevoorradingen bij de start, 3 riante bevoorradingen, schitterend parcours, perfecte bepijling, info bij de start over de te volgen routes,...
Betere toertochten dan deze heb ik de laatste jaren niet gereden in Vlaanderen!
Enig kleine opmerking misschien : er zaten een aantal nieuwe stukken in, maar deze waren niet altijd de meest effen/berijdbare stukken (of was het mijn vering die niet goed meer werkte...). Is natuurlijk altijd een dilemma tussen (originele) nieuwe stroken (die er misschien niet super bij liggen) en mooie vertrouwde stroken. Den enen zal het nieuwe verkiezen, de andere de vlot bollende bekende stukken.
Nieuwe stukje zoals in 't Laarbeekbos waren natuurlijk wel schitterend hé!
Dikke merci voor de organisatie! Tot volgend jaar! Mercikes!
Straf in Bergaf doet verder op zijn eigen elan en dat van Daan vroeger! Superorganisatie : kaartje met info over hoogtemeters en bevoorradingen bij de start, 3 riante bevoorradingen, schitterend parcours, perfecte bepijling, info bij de start over de te volgen routes,...
Betere toertochten dan deze heb ik de laatste jaren niet gereden in Vlaanderen!
Enig kleine opmerking misschien : er zaten een aantal nieuwe stukken in, maar deze waren niet altijd de meest effen/berijdbare stukken (of was het mijn vering die niet goed meer werkte...). Is natuurlijk altijd een dilemma tussen (originele) nieuwe stroken (die er misschien niet super bij liggen) en mooie vertrouwde stroken. Den enen zal het nieuwe verkiezen, de andere de vlot bollende bekende stukken.
Nieuwe stukje zoals in 't Laarbeekbos waren natuurlijk wel schitterend hé!
Dikke merci voor de organisatie! Tot volgend jaar! Mercikes!
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Heb vandaag zo'n 50 km gereden om te controleren. Wat pijnlijk maar er is meer nodig om me van de mtb te houden.Gé claxon wrote:alles is al gezegd maar ik kan toch nog iets meer zeggen;
bedankt voor de schone prijs op het einde van de rit![]()
![]()
![]()
@dr gonzo hoe is het met uwen pol toch in orde tegen den 3e juli ?
Blij te lezen dat jullie het goed vonden. Ook wij vonden het weer top, dus volgend jaar weer.
Bij deze bedankt aan alle deelnemers maar ook aan master-toerbouwer Erik.
- Live to Ride
- Mountainbiker
Just a local
Post by Live to Ride »
Beestige rit, kan niet meer vertellen dan WAUW....
@ organisatie, mijn vriendin en mijn maat zijn vriendin hebben op drie locaties foto's getrokken gedurende onze rit van 60km. Ik schat toch dat die twee een 100 tal foto's hebben genomen als het er niet meer zijn. Mss wel leuk als we deze kunnen doorsturen aan jullie? Laat ons iets weten indien deze gewenst zijn. davy.deridder46@gmail.com.
@ organisatie, mijn vriendin en mijn maat zijn vriendin hebben op drie locaties foto's getrokken gedurende onze rit van 60km. Ik schat toch dat die twee een 100 tal foto's hebben genomen als het er niet meer zijn. Mss wel leuk als we deze kunnen doorsturen aan jullie? Laat ons iets weten indien deze gewenst zijn. davy.deridder46@gmail.com.