idd, na een beachrace spuit ik de fiets goed af, aan de auto gekomen overvloedig olie spuiten op derailleurs, ketting en zo en dan als ik thuiskom reinig ik de fiets nog eens met water en dreft... en weer goed olie aan doen... nooit problemen gehad...Yakke wrote:Tja, sommige mensen schreeuwen moord en brand als ze de woorden bike en strand in één zin horen. Maar zo overdreven is het niet hoor.Socrates wrote:Hoe slecht zijn die beachraces eigenlijk voor een fiets (ketting, tandwielen...)
Het komt er vooral op aan om direct na de aankomst de bike goed af te spuiten, en dan valt het allemaal wel mee.
Je ziet wel dat er meer slijtage is dan na een modderrit, maar extreem veel vershil is het nu ook weer niet.
beachraces
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
- Cyclingbeast
- Mountainbiker
- Location: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Post by Cyclingbeast »
Ik heb me ingeschreven voor de strandrace in Oostende, maar ik heb nog altijd niets ontvangen als bevestiging.
Is dit normaal, heeft iemand hier ervaring mee?
- freezy
- Mountainbiker
idd, je ontvangt geen bevestiging... ik heb eens gebeld voor de zekerheid, want ik heb mij online ingeschreven op de 19e sept en na het inschrijven zag ik op de site dat je maar tot de 15e kon inschrijvenEddy Mertens wrote:Ik heb me ingeschreven voor de strandrace in Oostende, maar ik heb nog altijd niets ontvangen als bevestiging.
- freezy
- Mountainbiker
ah ola, km vandaag ook mijn nummer gekregen... dit is dus anders dan vorig jaar... moeten wij nu nog iets doen? of is het gewoon nummer op de fiets en direct naar de start en na de aankomst gewoon terug gaan afgeven in die sporthal???
ik dacht dat ik vorig jaar nog een papier of zo moest tekenen? of was dat in de panne?
ik dacht dat ik vorig jaar nog een papier of zo moest tekenen? of was dat in de panne?
- focus_wrc
- Mountainbiker
- Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude
ik heb zonet op www.beachbikers.be gelezen dat de strandrace van knokke en oostduinkerke in 1 en het zelfde weekend vallen, dus de 26ste februari in knokke en 27 in oostduinkerke, is dit niet een beetje van het goede teveel?
er zou mss een klassement opgemaakt worden voor de 2 wedstrijden samen
er zou mss een klassement opgemaakt worden voor de 2 wedstrijden samen
Twee beachraces op 2 dagen vind ik ook teveel van het goede. Voor mij zal het dus enkel Knokke worden.
Iemand die de reden van deze beslissing kent? Volgens mij gaat de totaalsom van deelnemers op deze manier een stuk lager liggen.
Waarom niet gewoon zoals ieder jaar de laatste dag van de krokusvakantie?
Iemand die de reden van deze beslissing kent? Volgens mij gaat de totaalsom van deelnemers op deze manier een stuk lager liggen.
Waarom niet gewoon zoals ieder jaar de laatste dag van de krokusvakantie?