Zo 01/05/2011 Ieper :: Fronttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Frontbikers top rit, van thuis omv8uvgestart en redelijk vlug in Ieper aangekomen, de copains op gewacht en samen van start, daar ik om 15u zeker thuis moest zijn maar wijselijk gekozen voor de 77km. Mooie ver zichten en leuke tracks, rond 13u terug aan gekomen in Ieper met al veel tegenwind dan terug naar huis idd zoals Tram4 reeds aanhaalde volledig wind op kop.
Moe en voldaan naar de avondmarkt geweest.

Stats : 125km avs 22,7 en 905hm

Greetz
2f2f
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

2 fast 2 follow wrote:Frontbikers top rit, van thuis omv8uvgestart en redelijk vlug in Ieper aangekomen, de copains op gewacht en samen van start, daar ik om 15u zeker thuis moest zijn maar wijselijk gekozen voor de 77km. Mooie ver zichten en leuke tracks, rond 13u terug aan gekomen in Ieper met al veel tegenwind dan terug naar huis idd zoals Tram4 reeds aanhaalde volledig wind op kop.
Moe en voldaan naar de avondmarkt geweest.

Stats : 125km avs 22,7 en 905hm

Greetz
2f2f
Toeval, ik heb het over je gehad vandaag. Lang geleden dat we nog eens samen reden . Alles ok?
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Heb me vandaag goe geamuseerd, eerste 30km rustig gebold met een paar copains, daarna eens de gaze open getrokken :bounce: :bounce: voor de extra lus van 96km, de copains kozen voor de 77km
Parcours was goed, dwz de gekende passages, wel jammer aan Boescheppe dat we on road moesten afdalen om dan die mooie afdaling in het bos naar boven te rijden.
Hier en daar mocht er toch een extra pijltje staan.
Eenmaal terug waren er jammergenoeg geen braadworsten :( :( meer alhoewel ik wat caloriën kon gebruiken.

Sya
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vanmorgen na een korte maar goede slaap met de Erikabus van Rik C. vertrokken naar Ieper op zoek naar de Volvo garage. Mits enige zoektocht toch aangespoeld op de plaats van inschrijving, gekozen voor de 60km. Na een korte babbel met Tram4 en Co, met een hels tempo vertrokken, proberend in het wiel te hangen van een paar redelijk gedreven gasten tot net na de 2de singletrack langs Dikkebusvijver stond de Germain op AVS 26.5km/h #-o #-o #-o wat toch ietskes te snel was voor mijn pootjes. Na de beklimming van de Scherpeberg en de Rodeberg, zat de Kemmelberg iedere keer in de ooghoeken te blinken tot ik aan de de 2de bevoorrading vernam dat het vandaag de Monteberg Rally was en het niet mogelijk was deze aan te doen. Maar toch heb ik vandaag offroad stroken gereden die ik voordien in de streek nog nooit ben tegengekomen =D> =D> =D> met het nodige vals plat incl .
Kort na de tweede bevoorrading, iets voor de Palingbeek tijdens een afdaling ben ik nog met hoge snelheid goed onderuit geweest om gelukkig met een smak in het koele water en slijk terecht te komen, zonder blessure en schade aan de fiets. Verder de tocht afgehaspeld, (al mocht hier en daar op het laatste toch een pijltje meer) tot aan den arrivée.

We hebben alvast een mooie voormiddag beleefd =D> =D> =D> ,

Greetz,

Jägere,
Erika's Baaikers

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
QM
Mountainbiker

Post by QM »

pjer wrote:De eer van de forumbikers hoog gehouden. Heel hoog zelfs.
In de hoop om samen met filiep 72 te kunnen rijden ook vertrokken voor de 60 km.
Schoon tochtje en aangekomen met 66 km. :oops: misreden.
Had 68 gps km's op de 60km, dus ook misreden :-?
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Genoten deze morgen. Hoe kan het ook anders: heuvelachtig parcours, mooie streek, prima weerke en een leuk gezelschap met Tram4 en David. Dan toch gekozen voor de lange afstand ondanks het latere startuur, 3 weken bijna geen vélo gezien te hebben en de vele hm's. Maar voelde me goed en er was ene Tram4 die zo galant was om mij telkens op te wachten en me uit de wind te zetten. Merci hiervoor =D>
Enig minpuntje aan deze rit was de bepijling op bepaalde plaatsen en er mocht bij sommige afdalingen toch een bordje met gevaarlijke oversteek gestaan hebben, toch één keer serieus in de remmen mogen gaan.
Voor de rest: =D> =D> =D>
Stallone
Mountainbiker

Post by Stallone »

Top toerke, 94km in 3u50min. Gazze keer opengetrokken mee den Endorfin :-D
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Een heel schoon toerke, mooie streek en prachtig weer; er hing idd geen pijltje teveel en geregeld mochten we eens diep id remmen, maar best ok zo! Genoten op de kasseistrook langs de golf/palingbeek :bounce:
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Stallone wrote:Top toerke, 94km in 3u50min. Gazze keer opengetrokken mee den Endorfin :-D
#-o [-o< =D> =D> =D> =D>
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

De reacties over het tekort aan pijltjes verbazen me eigenlijk wel..
Ik heb hier niets van gemerkt, maar dat kwam misschien omdat we op het einde veel minder snel reden dan in het begin :-D
Meegereden met een vriend die een eindje niet meer heeft gereden en vandaag toch de 77 heeft geprobeerd.
Uitgereden met een gemiddelde van 21 en dan nog 25km tegenwind naar huis, heel straf van hem vind ik =D>
Voor mij was het parcours weinig nieuws, maar de bevoorradingen waren weer in orde. Daar kunnen veel tochten nog een puntje aan zuigen...
Proficiat met jullie rit!
Post Reply