Eerste maal in laarbeekbos: wow
Zo 01/05/2011 Opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zelfde commentaar als de meesten, tocht was afroeln wrote:Schitterende tocht. Uitstekende bepijling... behalve aan de spoorweg in Asse, daar zijn we met verscheidene verkeerd gereden
Eerste maal in laarbeekbos: wow
Ook nog een bedankje aan de organisatie voor het prima aanduiden van gevaarlijk plaatsen zoals oa een put langs de spoorlijn die anders wel eens menig biker zou verrast hebben met kwalijke gevolgen
Ook nog een woordje over de douchecontainer : fantastisch
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
OPWIJK
Post by pierrot le fou »
BESTE ORGANISATIE , DOOR HET ZONNETJE EN DE SFEER (TETTEREN ) BEN IK EEN RODE SPORTZAK VAN DE BIERBIKERS VERGETEN .
IK WERK BIJ DE BRANDWEER VAN LEUVEN .
EN MIJN GSM NUMMER IS : 0495/729236 begin_of_the_skype_highlighting 0495/729236 end_of_the_skype_highlighting.
Hoe kan ik mijn sportzak terug krijgen ?
Kan u contact met me nemen ?
Fijne tocht , goed georganiseerd, goed afgepijld , en leuke singletracks in de bossen .
e-mail : pietereynde@hotmail.com
IK WERK BIJ DE BRANDWEER VAN LEUVEN .
EN MIJN GSM NUMMER IS : 0495/729236 begin_of_the_skype_highlighting 0495/729236 end_of_the_skype_highlighting.
Hoe kan ik mijn sportzak terug krijgen ?
Kan u contact met me nemen ?
Fijne tocht , goed georganiseerd, goed afgepijld , en leuke singletracks in de bossen .
e-mail : pietereynde@hotmail.com
- Rucher
- Mountainbiker
Vandaag solo voor de 85 gekozen..zoals gezegd goede bepijkling,bevoorrading..toffe sfeer en voor mij een onbekende omgeving met vooral leuke stukken zoals die stevige klims rond de 60km..wel ff dipje maar na de 3de bv terug erdoor gekomen..gelukkig was het vandaag droog anders had het nog pak zwaarder geweest..toch sterkere wind dan verwacht op sommige plekken.
Als afsluiter leuk zakje gekregen
en nu maar hopen dat ik op de foto een beetje degelijk sta..
voor de organisatie
Als afsluiter leuk zakje gekregen
- Kezzemil
- Mountainbiker
met men helm tegen een laag hangende tak gesmakt ergens in een donker baantje
gevolg, ik in den decor en de knie die nog niet volledig genezen was van in waasmunster terug open en een hoop schaafwonden op de schouder
soit, dat geneest wel, wat erger is door dit gedoe en de verzorging van de wonden ben ik een klein zwart zakje van Vaude kwijtgeraakt.
Erin zat mijn VWB lidkaart, wat wisselgeld, enkele sleutels van kastjes op het werk en nog een afstandsbediening.
Indien iemand dit gevonden zou hebben, of als de mannen van, de organisatie het vinden bij het opruimen van de pijlen, gelieve me aub te verwittigen.
Ik kan het alleen maar kwijtgespeeld zijn op het eerste stuk tot aan de bevoorrading of aan bevoorrading 2
By the way, ik ben Patrick Lelie
gevolg, ik in den decor en de knie die nog niet volledig genezen was van in waasmunster terug open en een hoop schaafwonden op de schouder
soit, dat geneest wel, wat erger is door dit gedoe en de verzorging van de wonden ben ik een klein zwart zakje van Vaude kwijtgeraakt.
Erin zat mijn VWB lidkaart, wat wisselgeld, enkele sleutels van kastjes op het werk en nog een afstandsbediening.
Indien iemand dit gevonden zou hebben, of als de mannen van, de organisatie het vinden bij het opruimen van de pijlen, gelieve me aub te verwittigen.
Ik kan het alleen maar kwijtgespeeld zijn op het eerste stuk tot aan de bevoorrading of aan bevoorrading 2
By the way, ik ben Patrick Lelie
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Van zijn leven nog niet in deze streek gaan biken.
Twee dingen vielen meteen op. Het aandoenlijk mooi landschap.
En de beter dan konijnen kwekende bikers.
Veel en vriendelijk volk, weinig stresskippen, prachtig weer, een perfecte organisatie en een mooi parcours. Met als uitschieter en must, de lus van de 75km met autostrade- & bospassage. Deze deed me al aan de bossen en tracks van LEERNES volgende week, denken.
Een grote merci en proficiat aan de mannen van Straf In Bergaf.
Twee dingen vielen meteen op. Het aandoenlijk mooi landschap.
En de beter dan konijnen kwekende bikers.
Veel en vriendelijk volk, weinig stresskippen, prachtig weer, een perfecte organisatie en een mooi parcours. Met als uitschieter en must, de lus van de 75km met autostrade- & bospassage. Deze deed me al aan de bossen en tracks van LEERNES volgende week, denken.
Een grote merci en proficiat aan de mannen van Straf In Bergaf.