SSEC 2011 Maredsous
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Zombiker
- Mountainbiker
Inderdaad een ferm parcours!!
Vond het één vd beste en zwaarste van alle Belgische MTB-kermiskoerskes da'k al heb gereden.
Ik heb mij zelden zo hard zitten amuseren op m'n SS als op deze track... enorm veel singletrack, lekker technische passages, allerlei soorten klimvariatie, gewoon super! Enkel jammer dat het zo kort was, van mij mochten het gerust 12 ipv 6 touren zijn.
Laat dat BK maar komen...
Vond het één vd beste en zwaarste van alle Belgische MTB-kermiskoerskes da'k al heb gereden.
Ik heb mij zelden zo hard zitten amuseren op m'n SS als op deze track... enorm veel singletrack, lekker technische passages, allerlei soorten klimvariatie, gewoon super! Enkel jammer dat het zo kort was, van mij mochten het gerust 12 ipv 6 touren zijn.
Laat dat BK maar komen...
- Zombiker
- Mountainbiker
Enkele sfeershots; 't is gene vette vermits biken en zuipen leuker zijn als foto's trekken...

De bakken Jupiler achter de bevoorradingstafel zijn ronde na ronde gewillig leeggeraakt...

De winnaar bij de mannen en vrouwen, al de rest is 2des

Effe framepje doorzagen om een Surly frame te winnen:

Winnaars voor het SSEC 2012 (ZuidWest Frankrijk)

De bakken Jupiler achter de bevoorradingstafel zijn ronde na ronde gewillig leeggeraakt...

De winnaar bij de mannen en vrouwen, al de rest is 2des

Effe framepje doorzagen om een Surly frame te winnen:

Winnaars voor het SSEC 2012 (ZuidWest Frankrijk)

fantastische dag gehad, al was 32x18 voor madam en 34x17 voor mij toch wat zwaar, maar wat een parcours, wat een sfeer, en wat een prachtige bende én bikes, dik spijt dat we terug de trein op moesten, maar we waren ook wel moe, nog singlespeed 15 k terug naar station, en dat na om 4u te zijn opgestaan, auw 
volgende jaar Frankrijk, super!!
volgende jaar Frankrijk, super!!
-
Orkje
- Mountainbiker
't Was inderdaad echt de moeite! Een uitdagend en afwisselend parcours, veel gelijkgestemd volk, prachtig weer etc. 'k Vond het ook jammer dat ik enkel op zaterdag kon komen, maar goed, volgende keer beter.
29/21 was ideaal op de fatbike, al zie ik er op die foto van zombiker tachtig jaar uit. In het echt is het niet veel beter, maar toch... Leuk hoor, foto's op onbewaakte momenten
29/21 was ideaal op de fatbike, al zie ik er op die foto van zombiker tachtig jaar uit. In het echt is het niet veel beter, maar toch... Leuk hoor, foto's op onbewaakte momenten