Zo 01/05/2011 Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

Schitterende tocht. Uitstekende bepijling... behalve aan de spoorweg in Asse, daar zijn we met verscheidene verkeerd gereden :(
Eerste maal in laarbeekbos: wow
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

Een schoolvoorbeeld van een toertocht, tot volgend jaar.
Philmil
Mountainbiker

Post by Philmil »

roeln wrote:Schitterende tocht. Uitstekende bepijling... behalve aan de spoorweg in Asse, daar zijn we met verscheidene verkeerd gereden :(
Eerste maal in laarbeekbos: wow
Zelfde commentaar als de meesten, tocht was af =D> behalve idd aan de spoorweg in asse waar er iets niet klopte maar uiteindelijk dan toch de goede baan gevonden :wink:

Ook nog een bedankje aan de organisatie voor het prima aanduiden van gevaarlijk plaatsen zoals oa een put langs de spoorlijn die anders wel eens menig biker zou verrast hebben met kwalijke gevolgen #-o

Ook nog een woordje over de douchecontainer : fantastisch =D> Mooi en proper, meer had ik niet nodig om mijn 76 km opgeraapt vuil af te spoelen :wink:
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

alles is al gezegd maar ik kan toch nog iets meer zeggen;
bedankt voor de schone prijs op het einde van de rit =D> =D> =D>

@dr gonzo hoe is het met uwen pol toch in orde tegen den 3e juli ? 8)
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

OPWIJK

Post by pierrot le fou »

BESTE ORGANISATIE , DOOR HET ZONNETJE EN DE SFEER (TETTEREN ) BEN IK EEN RODE SPORTZAK VAN DE BIERBIKERS VERGETEN .
IK WERK BIJ DE BRANDWEER VAN LEUVEN .
EN MIJN GSM NUMMER IS : 0495/729236 begin_of_the_skype_highlighting              0495/729236      end_of_the_skype_highlighting.
Hoe kan ik mijn sportzak terug krijgen ?
Kan u contact met me nemen ?

Fijne tocht , goed georganiseerd, goed afgepijld , en leuke singletracks in de bossen .
e-mail : pietereynde@hotmail.com
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Vandaag solo voor de 85 gekozen..zoals gezegd goede bepijkling,bevoorrading..toffe sfeer en voor mij een onbekende omgeving met vooral leuke stukken zoals die stevige klims rond de 60km..wel ff dipje maar na de 3de bv terug erdoor gekomen..gelukkig was het vandaag droog anders had het nog pak zwaarder geweest..toch sterkere wind dan verwacht op sommige plekken.
Als afsluiter leuk zakje gekregen :P en nu maar hopen dat ik op de foto een beetje degelijk sta..
=D> =D> voor de organisatie
Kezzemil
Mountainbiker

Post by Kezzemil »

met men helm tegen een laag hangende tak gesmakt ergens in een donker baantje
gevolg, ik in den decor en de knie die nog niet volledig genezen was van in waasmunster terug open en een hoop schaafwonden op de schouder
soit, dat geneest wel, wat erger is door dit gedoe en de verzorging van de wonden ben ik een klein zwart zakje van Vaude kwijtgeraakt.
Erin zat mijn VWB lidkaart, wat wisselgeld, enkele sleutels van kastjes op het werk en nog een afstandsbediening.
Indien iemand dit gevonden zou hebben, of als de mannen van, de organisatie het vinden bij het opruimen van de pijlen, gelieve me aub te verwittigen.
[-o< [-o< [-o<

Ik kan het alleen maar kwijtgespeeld zijn op het eerste stuk tot aan de bevoorrading of aan bevoorrading 2

By the way, ik ben Patrick Lelie
Kezzemil
Mountainbiker

Post by Kezzemil »

o ja, het wisselgeld mag je gerust houden als ik de rest maar terug heb
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Prachtige tocht. Afpijling compleet in orde, behalve aan de spoorweg.
Onderweg stonden er 2 dames foto's te nemen.
Kunnen we deze ergens zien?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Van zijn leven nog niet in deze streek gaan biken.
Twee dingen vielen meteen op. Het aandoenlijk mooi landschap.
En de beter dan konijnen kwekende bikers.
Veel en vriendelijk volk, weinig stresskippen, prachtig weer, een perfecte organisatie en een mooi parcours. Met als uitschieter en must, de lus van de 75km met autostrade- & bospassage. Deze deed me al aan de bossen en tracks van LEERNES volgende week, denken.

Een grote merci en proficiat aan de mannen van Straf In Bergaf.
Post Reply