Zo 01/05/2011 Opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Proficiat mannen van straf in berg af......heel goede bepijling, leuk parcour met heel wat nieuwe,onbekende stroken voor ons (50km)
Ook al zaten er heel wat "wottelwegskes" in, het deerde ons ni
Leuke voormiddag achter de rug en voor de organisatie
, tot
de volgende manche
ZONDAG 3 JULI VIERDE 4-URENREES TE hUMBEEK MEER INFO
WWW.SASBIKERS.BE
Ook al zaten er heel wat "wottelwegskes" in, het deerde ons ni
Leuke voormiddag achter de rug en voor de organisatie
de volgende manche
ZONDAG 3 JULI VIERDE 4-URENREES TE hUMBEEK MEER INFO
WWW.SASBIKERS.BE
- BikingRon
- Mountainbiker
Aan de organisatie dit ...
MOOI, FANTASTISCH en AF
Ik had gekozen voor de 50km en had achteraf spijt dat ik niet voor meer gegaan ben. Door een massale opkomst was het voor mij als solo-rijder iets makkelijker om een groepje te vinden van mijn niveau, dat is soms heel anders.
Aan Salsero, het was leuk je te zien aan de bevoorrading. Maar jullie zijn echt wel beter dan ik hoor, dus ik denk niet dat ik met jullie mee kan.
. Heb je niet meer gezien op den àpres, ben rond 12.30u terug naar het "soete" Waasland getrokken.
Tot de volgende.
MOOI, FANTASTISCH en AF
Ik had gekozen voor de 50km en had achteraf spijt dat ik niet voor meer gegaan ben. Door een massale opkomst was het voor mij als solo-rijder iets makkelijker om een groepje te vinden van mijn niveau, dat is soms heel anders.
Aan Salsero, het was leuk je te zien aan de bevoorrading. Maar jullie zijn echt wel beter dan ik hoor, dus ik denk niet dat ik met jullie mee kan.
Tot de volgende.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
PRACHTIG uitdagend parcours , goede bepijling , 3 goede bevoorradingen die goed verdeeld waren voor de langste afstand , overal vriendelijke mensen , ...
Wel goed dat men een paar keer liet kiezen tussen (zeer) technisch en normaal.
Met dit prachtig weer en met heel tof gezelschap van 'den Bart' , Ben en Jerry van km 1 tot km 87 enorm genoten. Toch in 't begin enkele serieuze valpartijen gezien. Hopelijk bij niemand ernstig. En toch nog altijd mensen ZONDER helm
Hier zien ze me zeker nog terug
Superleuke dag gehad. Gestart voor de 60km. Aan de Brusselbaan in Essene stom verkeerd gereden (gans de groep eigenlijk) en de extra lus meegenomen. Ben uiteindelijk uitgekomen op juist geen 67 km.
Stikkapot en met volledige verzuring aan de finish geraakt, maar supercontent.
Het is toch geen te onderschatten streek zenne.
Heel veel mooie baantjes die ik kende, maar dan in de andere richting. Voor iedereen wat wils, met heel wat technische stukken en klimmen.
Alleen spijtig dat de paadjes in Borréboske al zo diep zijn uitgesleten. Vaak met de crankarm de grond geraakt, maar toch recht telkens gebleven.
Op het technisch stuk in Asbeek ben ik rond gereden. Er stond al een file van 25 fietsers aan de voet dus anders mocht ik 2 minuten wachten alvorens ik kon doorrijden
De andere technische stukken aan de kappelekes zonder proberen boven geraakt.
Echt mannen, superritje met prachtige organisatie. Doe zo voort !
Tot volgend jaar !!!!
Mijn ritje kan je hier vinden :http://connect.garmin.com/activity/82716637
En nu nog wachten op de foto's
Stikkapot en met volledige verzuring aan de finish geraakt, maar supercontent.
Heel veel mooie baantjes die ik kende, maar dan in de andere richting. Voor iedereen wat wils, met heel wat technische stukken en klimmen.
Alleen spijtig dat de paadjes in Borréboske al zo diep zijn uitgesleten. Vaak met de crankarm de grond geraakt, maar toch recht telkens gebleven.
Op het technisch stuk in Asbeek ben ik rond gereden. Er stond al een file van 25 fietsers aan de voet dus anders mocht ik 2 minuten wachten alvorens ik kon doorrijden
De andere technische stukken aan de kappelekes zonder proberen boven geraakt.
Echt mannen, superritje met prachtige organisatie. Doe zo voort !
Tot volgend jaar !!!!
Mijn ritje kan je hier vinden :http://connect.garmin.com/activity/82716637
En nu nog wachten op de foto's
- Cokeman
- Mountainbiker
Vanuit het Waasland ook afgezakt voor deze "klassieker". Regelmatig opletten voor de spoorvorming in de talrijke veldpaden. Gekozen voor de 60 km. 3 bevoorradingen op de 60 km was deze keer misschien niet echt nodig maar toch van genoten. Bevoorrading 2 & 3 waren wel vrij kort na elkaar. Parcours bolde goed met dit weer. Had het een paar dagen vooraf geregend had deze tocht wat zwaarder uitgevallen. Tot volgend jaar.