Zo 01/05/2011 Ravels :: Veldtoertocht 1 mei
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Hans wynants
- Mountainbiker
Net terug van Ravels...Fantastische toer
, genoten van de eerste tot de laatste kilometer
Misschien één klein opmerkingske....er hingen degelijk genoeg pijlen, maar laat het nu net witte zijn
persoonlijk vind ik de gele beter opvallen, maar dit enkel als detailkritiek....
Deze staat zoals verleden jaar al met stip genoteerd om volgend jaar zeker te gaan rijden
. Proficiat aan de organisatie

Deze staat zoals verleden jaar al met stip genoteerd om volgend jaar zeker te gaan rijden
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Toch geen zonnebril mag ik hopen want ik heb een zonnebril zien liggen op het nieuwe singletrack gedeelte maar toen ik stopte om dat spel op te rapen, waren er al een aantal overheen gereden.Azza wrote:Vandaag ook gaan rijden in Ravels, prachtige toer, spijtig genoeg mijn bril verloren (vermoedelijk tussen fietsenstalling en kantine). Indien iemand deze gevonden heeft, neem dan contact op met mij op nr. 0478722569.
Anyway, ik ben er vandaag ook geweest. Bijna 54km volgens de Garmin.
http://connect.garmin.com/activity/82668493
Genoten van de eerste tot quasi de laatste kilometers. Enkel het nieuwe singletrack gedeelte was er voor mij persoonlijk over. Met respect voor de bouwers hiervan maar dit had er gerust uitgelaten mogen worden.
Verder goed geamuseerd. Bevoorradingen waren ook karig maar voldoende.
Oh ja, waar komen de foto's want ik heb in't begin een fotograaf verscholen zien liggen in de berm en op't einde heb ik diezelfde persoon nog eens tegengekomen.