Technisch parcours te Wetteren gepland...

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

beethoven wrote:Beste, Als het van 2 many bikers gaat moeten komen, die organiseren een TT en gebruiken zo dat tech.parcour te Wetteren in hun toertocht echter zonder na te gaan want die dag was er een viserswedstrijd gepland zie 12/9 . ... Veel schot van 2 many bikers zal men dus niet mogen verwachten maar kom, ...
Sorry Beethoven, maar ik vind het ongepast om zo over mensen te praten die een oerdegelijke TT in elkaar gestoken hebben...
beethoven wrote:Eigenlijk reken ik zelf nog op een regeling als het openlucht zwembad terug open gaat, anders zal het parcour ook moeten aangepast worden.
Een regeling tijdens de zomer wanneer het zwembad open is??? Ik denk dat we dit best uit ons hoofd zetten. Tijdens de zomer is en blijft de warade vooral een zwembad. Wanneer wij daar dan nog met onzen bike gaan doorsjeezen #-o ... dat vraagt om ongelukken
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Beethoven, ik snap uw colère niet.

'T is toch niet omdat 2manybikers de tour gaat inwijden dat jij daar niet bij mag zijn hé!!!
(Of moet iedereen u een persoonlijke uitnodiging sturen als er iets te doen is in mtb land???)
Ga gewoon eens kijken, doe uw ding, doe een klapke met die (waarschijnlijk sympathieke) mannen,.....
ge moet u daar toch niet in opwinden, gewoon op 't gemakske een toerke rijden.

Verder moet je het niet op 2manybikers steken als de gemeente wetteren geen tijd (of geen zin meer) heeft om u op de hoogte te houden.

PS. Ik heb ook geen persoonlijke uitnodiging gekregen. :(

PS2. ZO'n officiële opening is altijd dik overroepen, het gaat er enkel om om de schepen van sport nog eens in het streeknieuws te krijgen. :wink:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste Wterse bikers, welk nieuws brengen jullie van dit weekend.
Beter die het laten zeggen die er bijwaren, dan dat ik het hier moet vertellen die t'van horen weet. Dus komop mannen laat het er niet bij. Kruip uit jullie schelp? Rudy VdE.
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Ik was er NIET bij en heb ook niets horen vertellen, maar ik ben er in de late namiddag enkele toerkes gaan rijden.

Tja wat valt er nog te zeggen ?

Het parcours is hier en daar wat hersteld (diepste geulen wat gedicht - afdalingen).

Er zijn nu meer pijlen aangebracht, doch op sommige punten kan het nog onduidelijk zijn voor wie voor 't eerst komt.

Er is nog een stukkie bijgelegd, nl. door de beek, vrij gevaarlijk want schuin aflopend naar beneden en daar moet je mikken om over een betonblok te rijden, en daarna recht omhoog, vettig boeltje, nogal overbodig volgens mij. Ik heb er mij niet aan gewaagd :oops:

Niet teveel meer over zeggen, gewoon ginder eens een toerke komen rijden. Wie wil afspreken, wil ik gerust nog enkel andere toffe stukken tonen in de onmiddellijke nabijheid. :wink:
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

Cannonneke wrote:... enkel andere toffe stukken tonen in de onmiddellijke nabijheid. :wink:
Ik ben van Serskamp (ik ken de streek dus vrij goed, vooral de kanten van Wetteren). Waar zijn er volgens jou nog noemenswaardig toffe stukken in de buurt? :bounce:
nothing 's impossible
Mountainbiker

Net buiten de warande is toch ook nog een tof stukje dacht ik.
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

Der is daar inderdaad wel een tof stuk (de zandbergen), maar daar moogt ge normaal ni in me de fiets #-o . Waarom? Waarschijnlijk zijn ze bang dat alles kapot gereden zal worden... wat niet echt klopt wanneer je op de paden blijft natuurlijk.
Ik vind het in ieder geval wel eens een aanrader om daar eens een tourken te bollen :bounce:
nothing 's impossible
Mountainbiker

De zandbergen ook, maar ook de speelweide net achter de warande.
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Ik bedoel idd de zandbergen. Er heeft mij daar nog nooit iemand uitgehaald hoor. En aan de paden te zien wordt er daar veel gereden, vooral in de winter. Ik heb daar toch een lus van bijna 2 km "uitgetekend".
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

Ik heb daar (id zandbergen) inderdaad ook een tof toerken uitgestippeld. Der liggen zelfs een aantal toffe technische stukken in. Vooral in het tweede deel (achterste deel, over de weg), ligt een tof, kort, maar zwaar technisch klimmeken.
Post Reply