Al die lichte brol breek ik toch
Wat is het gewicht van uw bike?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
nen Vette velo van 15,9kg om overal mee op en af te vliegen Jiehaa

Oef, ben hier toch niet alleen met mijn 15.5kg oud ijzer.den wakkere bakker gits wrote:nen Vette velo van 15,9kg om overal mee op en af te vliegen Jiehaa
Al die lichte brol breek ik toch![]()
Toch al veel plezier gehad met da fietske maar heeft zijne beste tijd gehad nu -> Achteras al eens moeten rechten plooien, tanden waar ge u kan aan snijden zowel voor als achter en speling op crank, 't is wellekes geweest.
Volop aant rondkijken voor iets "serieuser"...
Tuurlijk ben je niet alleen, mijn rockridertje weegt er net geen 16 kg en ook altijd zeer content van geweest en overal geraakt zonder panne. Maar nu is hij (jammer genoeg) geklasseerd tot modderfietsje.Ozz wrote:Oef, ben hier toch niet alleen met mijn 15.5kg oud ijzer.den wakkere bakker gits wrote:nen Vette velo van 15,9kg om overal mee op en af te vliegen Jiehaa
Al die lichte brol breek ik toch![]()
Toch al veel plezier gehad met da fietske maar heeft zijne beste tijd gehad nu -> Achteras al eens moeten rechten plooien, tanden waar ge u kan aan snijden zowel voor als achter en speling op crank, 't is wellekes geweest.
Volop aant rondkijken voor iets "serieuser"...
Omdat ik nog een zwaardere gekocht heb
Die mannetjes die almaar lichter en lichter willen heb ik mijn twijfels bij, ergens betaal je de prijs, letterlijk maar ook figuurlijk...
Als het voor wedstrijden is ja ok, maar als je nu kwartiertje later toekomt op een toertocht geef ik daar nu niet bepaald om wi.
Elk zijn keuze natuurlijk é