Dit jaar hopelijk zonder kleerscheuren aan de aankomst
Zo 01/05/2011 Tellin :: Transforestière VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
chris the flyin fish
- Mountainbiker
Post by chris the flyin fish »
iemand een gedacht van HM op de 82km
vorige week vaux -sur -sure ,ter plaatse te horen gekregen vd annulering
veel te LAAT
dan maar in bouillon een ritje gereden
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
Het parcours is elk jaar wel wat anders. Vorig jaar was een uitschieter met meer dan 1900 hm, maar ergens tussen 1700 en die 1900 hm kom je altijd wel uitWilly D wrote:geen flauw idee...maar ik reken op 1.500chris the flyin fish wrote:iemand een gedacht van HM op de 82km
![]()
veel te LAAT
![]()
![]()
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
Spijtig , ik had zaterdag voor de dag van de TT Vaux sur Sure , een berichtje achtergelaten , maar het kan zijn dat je dat gemist had .chris the flyin fish wrote:iemand een gedacht van HM op de 82km
![]()
veel te LAAT
![]()
![]()
Wij gaan met onze club daar altijd rijden , en kwamen perongeluk die afgelasting ook te weten , anders hadden we daar ook gestaan
Ik hoop voor U dat Tellin veel goed zal maken , veel plezier
Normaal gaan we zondag rijden in Tellin , groetjes van de Bierbikers (Bierbeek). We gaan voor de Langste afstand , beentjes trainen voor de LCMT . Het ziet er een NEIG tochtje uit .....
-
chris the flyin fish
- Mountainbiker
woordje van DANK
Post by chris the flyin fish »
Thx voor pierrot
,toch iemand die zijn verantwoordelijkheid
opneemt.
Kan van de organisatie niet gezegd
worden.
Kan van de organisatie niet gezegd
- Schijfrem
- Mountainbiker
55km gaan doen in Tellin, ´t was ne pittige dit jaar!
Samenvatting:
Start - bos - bevoorrading1 - bos - bevoorrading2 - bos - bevoorrading 3 (met spek, jenever) - bos - aankomst - afspuiten mtb - naar huis
56km - 3h34u - Gem: 16,6km/u - 1267hm - 1995Kcal opgestookt - tikkergemiddelde 128
http://connect.garmin.com/activity/82724740

Samenvatting:
Start - bos - bevoorrading1 - bos - bevoorrading2 - bos - bevoorrading 3 (met spek, jenever) - bos - aankomst - afspuiten mtb - naar huis
56km - 3h34u - Gem: 16,6km/u - 1267hm - 1995Kcal opgestookt - tikkergemiddelde 128
http://connect.garmin.com/activity/82724740

- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Vandaag gekozen voor de korte kuur (55 km) om conditionele redenen. Net zoals vorig jaar mooi weer, maar de paar stortbuien die er gevallen zijn hebben hier en daar toch sporen achtergelaten op het parcours. Ik had de indruk dat het parcours aanzienlijk anders was dan vorig jaar, vooral de singeltracks op en af langs het water na ongeveer 45 km herinner ik mij niet van vorige edities, ik ken ze wel van de naburige tocht in Libin. Met een AVS van 16.9 ben ik zeer tevreden al is er mij veel meer volk voorbijgereden dan ik er heb ingehaald. De georganiseerde wandeling heeft mij absoluut niet gestoord, ik hoop dat de wandelaars zich niet aan ons hebben gestoord. Volgend jaar op 1 mei weer Tellin, tenzij het pokkeweer is ...
Veruit de mooiste TT die ik gereden heb,na 18 km reeds 500 hm
.Door een parkoeraanpassing,er was nl. een endurowedstrijd (moto), een paar km extra mogen doen
.Een mooie afwisseling tussen brede bospaden,zware klimmen,single-tracks en pittige afdalingen.Kortom hier was alles te vinden wat MTB zo leuk maakt
.
95 km, 1960 hm, 18.4 gem, 64 max km/u en 4473 caloriekes verbruikt
95 km, 1960 hm, 18.4 gem, 64 max km/u en 4473 caloriekes verbruikt