Za 30/04/2011 Wortegem-Petegem :: 1meitocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
hier voorlopig nog niet geregend vanavond en ik woon op een anderhalve km van de start...
- Smirnoff103
- Mountainbiker
Post by Smirnoff103 »
Ik zou graag deze namiddag nog willen langskomen (ik zag dat men kon starten tot 14u zou zeker moeten lukken)
Maar ik zocht naar de startplaats en die vond ik niet
Kan er mij iemand helpen aub ?
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Adres vind je altijd in de "Kalender" op deze site.Smirnoff103 wrote:Ik zou graag deze namiddag nog willen langskomen (ik zag dat men kon starten tot 14u zou zeker moeten lukken)
Gemeentelijk domein De Ghellinck - Kortrijkstraat - Wortegem-Petegem.
Als je richting Oudenaarde komt, is het aan de linkerkant. Straatje in en je komt op een kleine parking. Meestal staan de auto's al op de weg geparkeerd. Je kan niet missen.
Ik start ook in de namiddag. Ik breng cola mee, jij de Smirnoff. Mmm
- Smirnoff103
- Mountainbiker
Post by Smirnoff103 »
Thanks Herder Alex², ik wist niet dat er een kalender sectie bestond
Ik neem de smirnoff citrus flavored, das beter in zo'n warm weer
Ik neem de smirnoff citrus flavored, das beter in zo'n warm weer
Voila , juust terug en al fris gewassen.
Yannick heeft weer het beste uit zichzelf en de streek naar boven gehaald.
Super organisatie , super parcours waar eigenlijk superbenen van pas kwamen maar dat was bij mij helaas niet het geval vandaag.
Maar ik was waarschijnlijk niet de enige want ik heb nog een paar "choco's" gezien aan den arrivee.
Toch weer genoten van de tocht dus tot volgend jaar.
Yannick heeft weer het beste uit zichzelf en de streek naar boven gehaald.
Super organisatie , super parcours waar eigenlijk superbenen van pas kwamen maar dat was bij mij helaas niet het geval vandaag.
Maar ik was waarschijnlijk niet de enige want ik heb nog een paar "choco's" gezien aan den arrivee.
Toch weer genoten van de tocht dus tot volgend jaar.
Juist terug uit Wortegem, en ik heb werkelijk genoten van deze mooie gevarieerde tocht met behoorlijk wat off road en prachtige doortochten langs Winnetou, Donk, spitaalbossen en andere bouvelo's!!!
Het enige minpuntje vond ik de incorrecte afstanden!!! Ik ben gestart voor de volle 75 en bij aankomst bleek ik 85 op de teller te hebben, ik moet U niet vertellen dat ik dan ook redelijk goe "choco" was!!!
Jammer dat op dergelijke afstanden slechts 2 controle's zijn die dan nogal wat ver uit elkaar liggen, mocht ik van jullie zijn, vraag volgend jaar gerust een euro meer en voorzie een derde bevoorading op de 65??????? en de 75?????????
Maar zoals beloofd heb ik genoten van den tocht en dan ook nog van mijne BRUINE ename met een lekker stuutje!!!!
'T was meer dan nodig om een beetje terug op krachten te komen na dergelijke marathontocht
Tot volgend jaar!!! 9,5/10

Het enige minpuntje vond ik de incorrecte afstanden!!! Ik ben gestart voor de volle 75 en bij aankomst bleek ik 85 op de teller te hebben, ik moet U niet vertellen dat ik dan ook redelijk goe "choco" was!!!
Jammer dat op dergelijke afstanden slechts 2 controle's zijn die dan nogal wat ver uit elkaar liggen, mocht ik van jullie zijn, vraag volgend jaar gerust een euro meer en voorzie een derde bevoorading op de 65??????? en de 75?????????
Maar zoals beloofd heb ik genoten van den tocht en dan ook nog van mijne BRUINE ename met een lekker stuutje!!!!
'T was meer dan nodig om een beetje terug op krachten te komen na dergelijke marathontocht
Tot volgend jaar!!! 9,5/10
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Damn , tot de 2e bevoorrading serieus zitten vloeken
, had blijkbaar m'n benen vergeten thuis
, dan maar gekozen voor de 65.
Gelukkig iets na de 2e bevoorading 1 been terug gevonden en iets later m'n 2e (of hadden ze daar iets in mijne drank gedaan
)zodoende laatste stuk nog eens kunnen doorjassen(en enorm veel stervende zwanen opgepikt
).
Rit zelf , T'ja wa moet ne mens daarvan zeggen

Als ik dan mag muggeziften , zorgen voor juiste Km en 2e bevoorrading iets vroeger geven.
Gelukkig iets na de 2e bevoorading 1 been terug gevonden en iets later m'n 2e (of hadden ze daar iets in mijne drank gedaan
Rit zelf , T'ja wa moet ne mens daarvan zeggen
Als ik dan mag muggeziften , zorgen voor juiste Km en 2e bevoorrading iets vroeger geven.