Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Zeker mooie uitzichten...zeker op het naaktstrand :^o
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Coyote wrote:
bollie wrote:Geweldig =D>
Wat een mooi filmpje...zal van de zomer wel druk worden ..Gelukkig heb ik al gereserveerd bij Univega :lol: ...ik geef mijn plaats NIET af [-X ..Vandaag weer die mooie compilatie bekeken met een grote glimlach :-D rond de mond .wat kan het leven toch mooi zijn...nog een paar weken en we zitten , fietsen , er weer
Inderdaad bollie, ik heb ook al gereserveerd bij Univega :P . Volgens mij is er nog maar plaats voor max 1 geschifte, behendige, waaghalzige, gezellige, technisch begaafde, zelf pijnigende, stoere, goed uitziende, niets vrezende, "hollander" lievende, groepsdenkende, handige, hitte bestendige, ... mountainbiker (zoals ons :wink: )

Ik ga ook eens proberen om een tripje samen te stellen, zoals Kurt zijn Els Metgens toer... het zal niet gemakkelijk zijn om dat niveau te bereiken maar ik ga proberen ... (wordt vervolgd)

Het aftellen is weer begonnen: 8 weken te gaan #-o
Houd volgend jaar zeker een plaatsje open voor een andere geschifte, stoer uitziende, alles en niets vrezende hollander... :evil:
Alex....
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Reesbiker wrote:
Coyote wrote:
bollie wrote:Geweldig =D>
Wat een mooi filmpje...zal van de zomer wel druk worden ..Gelukkig heb ik al gereserveerd bij Univega :lol: ...ik geef mijn plaats NIET af [-X ..Vandaag weer die mooie compilatie bekeken met een grote glimlach :-D rond de mond .wat kan het leven toch mooi zijn...nog een paar weken en we zitten , fietsen , er weer
Inderdaad bollie, ik heb ook al gereserveerd bij Univega :P . Volgens mij is er nog maar plaats voor max 1 geschifte, behendige, waaghalzige, gezellige, technisch begaafde, zelf pijnigende, stoere, goed uitziende, niets vrezende, "hollander" lievende, groepsdenkende, handige, hitte bestendige, ... mountainbiker (zoals ons :wink: )

Ik ga ook eens proberen om een tripje samen te stellen, zoals Kurt zijn Els Metgens toer... het zal niet gemakkelijk zijn om dat niveau te bereiken maar ik ga proberen ... (wordt vervolgd)

Het aftellen is weer begonnen: 8 weken te gaan #-o
Houd volgend jaar zeker een plaatsje open voor een andere geschifte, stoer uitziende, alles en niets vrezende hollander... :evil:
Alex....
Dat is genoteerd (let wel op als we naar Els metges gaan, komen we in de buurt waar het licht uit ging he :-D )
smeerske
Mountainbiker

Post by smeerske »

Hallo,

Ik trek deze zomer voor 10 dagen naar lorett de mar, weet er iemand als ik daar een goede mountainbike kan huren. Ik het zitten googlen maar vindt niet onmiddellijk iets.

Grtz
gabberlove
Mountainbiker

Post by gabberlove »

Naaktstrand in platja? #-o waar??? :-D
Waar verblijven jullie juist in platja?Hotel of camping of ?

Greatz
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Naaktstrand was niet bij Platja hoor [-X ...Ik verblijf op camping Valld'aro..bevalt prima .Gaat trouwens al aardig opschieten ..nog 3 weken en dan gaan we weer ...dan dan maar wachten op Univega en Coyote.. #-o
gabberlove
Mountainbiker

Post by gabberlove »

bollie wrote:Naaktstrand was niet bij Platja hoor [-X ...Ik verblijf op camping Valld'aro..bevalt prima .Gaat trouwens al aardig opschieten ..nog 3 weken en dan gaan we weer ...dan dan maar wachten op Univega en Coyote.. #-o
Aah,wij zitten 3,5weken op camping rieumbau,is ook prima in orde :-)
jkeverh
Mountainbiker
Location: Specialized Epic TR (2020) + Cube Reaction C:62 Race(2023)

Post by jkeverh »

Een weekje terug :( ongeveer dit tijdstip vorige vrijdag afgestapt van mijn fiets in Besalu voor het laatste ritje tijdens een weekje met OLH-Hemelvaart.
Maar ook al terug aan het aftellen en nog 3 weken op de tanden bijten :-D

De tracks liggen er veel beter bij dan vorig jaar heel weinig hinder gehad onderweg. Wel een klein beetje regen :(

Zit zelf op Kim's Camping, LLafranc, ook wel oké enkel de klim naar de staanplaats toe!
http://www.youtube.com/watch?v=ReR_3jeGCzE
Part 2 http://www.youtube.com/user/tiesonline# ... zT5GNBxyIs en dan ben je nog niet helemaal boven :lol:

Misschien van de zomer is de verplaatsing maken naar Platja en een toertje meerijden (???)
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Naaktstrand was niet bij Platja hoor [-X ...Ik verblijf op camping Valld'aro..bevalt prima .Gaat trouwens al aardig opschieten ..nog 3 weken en dan gaan we weer ...dan dan maar wachten op Univega en Coyote.. #-o
Bollie, je gaat niet lang op mij moeten wachten hoor, want 4 juli ben ik daar :-)
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Oke Prima..Univega..dan ben ik er ook . =D> .Kunnen we vast wat mooie tochten uizetten voor Coyote...Kijk er al naar uit want hier is het wel heel erg plat .
Post Reply