Ma 25/04/2011 Zele :: 10de MTB-tocht MBC 't Zonhoekje

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Heel mooie tocht mede door het goede weer. Ik was in het gezelschap van MC Bart (den Bart), MC Ann (fietsertjeAnn) en 2 collega's van de spinning gegaan voor de 40km. Het was een snelle tocht voor mij (24 gemiddeld) met veel asfalt, mooie brede veldbanen, véééél stof en en paar leuke zandstukken, vooral in deat boske. We zaten precies effe in de duinen.
Bepijling was super, bevoorrading was voldoende met cola en ice-tea.
Ik heb me goed gemauseerd en kom zeker eens terug.

Route van de 40km kan je hier vinden en downloaden : http://connect.garmin.com/activity/81656378
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

flaming_jakke wrote:Deze rit gisteren ook gereden en me, op close encounter met een paard na, zeer goed geamuseerd.
Dat paard ben ik ook tegengekomen. Ik heb me wat ingehouden, maar dienen jockey had het paard wel goed onder controle hoor. Ik zag er niet direct problemen in.
Last edited by MC Tim on Wed 27 Apr 2011 13:49, edited 1 time in total.
Sam_DG
Mountainbiker

Post by Sam_DG »

tocht was stofferig ma zeer snel.. alleen spijtig da ik op men bek ben gegaan in de laatste 50m :P
massiboy
Mountainbiker

zele

Post by massiboy »

zeer mooie tocht zijn als eerste vertrokken een gem van 27.2 gehaald prachtig weer zeer goede bev overal goed uitgepijld soms moeten opletten van de lage zon doe zo verder
tot een volgende groeten van de ghostbikers
stofrules
Mountainbiker

Post by stofrules »

Met 2 kompanen achter een ongehelmde afgetrainde reus aangereden die blijkbaar zijn cruisecontrol op 33 km/u had ingesteld. pfff...
Na de bevoorrading is er een crocodile trophyer in ons wiel gesukkeld en die heeft ook niet meer losgelaten, hoewel er op het laatste heel wat sleet op zat. Schoon toerken, snel (avs 28.6) en vooral stoffig.
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

stofrules wrote:Met 2 kompanen achter een ongehelmde afgetrainde reus aangereden die blijkbaar zijn cruisecontrol op 33 km/u had ingesteld. pfff...
Na de bevoorrading is er een crocodile trophyer in ons wiel gesukkeld en die heeft ook niet meer losgelaten, hoewel er op het laatste heel wat sleet op zat. Schoon toerken, snel (avs 28.6) en vooral stoffig.
Die afgetrainde, helmloze reus zijn pijlen waren vlug verschoten!!!
Ik dacht ook eerst, amaai, wa nen beer, zonder helm, wat een snelheid.
We zijn hem na een 10-tal km voorbijgepoeft, en hebben hem nooit meer teruggezien... :P
Misschien zijn verstand gekregen en hem naar de winkel om nen helm gereden! :evil: :evil:
Ongelooflijk, sommigen met ne fiets van duizenden €'s, maar nen helm... #-o
Ja, ja, ik ken de excuses, maar het zijn er jammer genoeg geen! [-X [-X
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

leuk vliegtochtje gereden in zele...
maar iets anders, is er geen smalle zonnebril binnengebracht van bbb (grijs)
(van zoon 13 j.) hij mist hem nu pas..
Post Reply