Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Reesbiker wrote:Hoi mede bikers :-D

Na een lange radio stilte ben ik weer op het forum. Heb helaas slecht nieuws :cry:
Binnen de familie is democratisch besloten om in 2011 niet naar de Costa Brava te gaan.
Na 3 jaar wilde de dames een keer iets anders. Ik heb mij natuurlijk behoorlijk verzet, maar dat mocht niet baten.. ](*,)
We gaan nu naar het Gardameer, dus qua fietsen komt het wel goed :bounce: ...
Ik zal het dus moeten doen met jullie berichten..... zal deze ook regelmatig bekijken de komende tijd.

Ga nu op zoek naat lotgenoten en misschien is er ook een Kurt (Univega)
in die buurt die de leuke en uitdagende paadjes weet. Laten we het hopen... [-o<
Mocht er iemand zijn die iemand kent die ook die kant op gaat in Juli, daan hoor ik het graag.

Tot zover de berichtgeving uit Tilburg, Nederland.

Gr, Alex :drunk:
Tjonge jone, Alex wat heb je gedaan!!! Niet mee naar Platja ... Spijtig, na zoveel mooie ritjes komt er nu een einde #-o
MAAR als jij nu mooie ritjes uitstippeld rond het Gardameer, ...
We zullen je zeker op de hoogte houden van onze avonturen :drunk: en yep Bollie, ik ben ook aan't aftellen!!!!!
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Via deze weg wil ik Univega, Bollie, Erwin & Marianne en natuurlijk Inge danken voor de ppppprrrrraaaachtige mtb vakantie!!! :drunk:

voor een eerste indruk kijk je hier maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=iM3CTyFJvQ4

en

http://www.youtube.com/watch?v=UKu2fhWSEDQ

=P~

Tot achter een paar weken, een we kunnen dit weer herbeleven!!!! :bounce:
les gavarres
Mountainbiker

Post by les gavarres »

Hallo,

Zeg waar is dat precies waar deze filmpjes zijn genomen?
Ik ken dit niet en zou dit deze zomer wel eens doen.

Groeten.
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Een compilatie van enkele schitterende momenten =P~

http://www.youtube.com/watch?v=UYeliy99_r8

En nu weer wachten op de zomer [-o<
Mobyboy
Mountainbiker

Platja d'Aro

Post by Mobyboy »

Schitterend! Hier wil ik ook wel eens wat rondtoeren... heb je ook gps tracks van wat jullie gereden hebben...?

ciao
Gert
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:Een compilatie van enkele schitterende momenten =P~

http://www.youtube.com/watch?v=UYeliy99_r8

En nu weer wachten op de zomer [-o<
Dan komen er nog mooiere beelden: Stuwmeer-Rupit-del Far en Nuria .
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Geweldig =D>
Wat een mooi filmpje...zal van de zomer wel druk worden ..Gelukkig heb ik al gereserveerd bij Univega :lol: ...ik geef mijn plaats NIET af [-X ..Vandaag weer die mooie compilatie bekeken met een grote glimlach :-D rond de mond .wat kan het leven toch mooi zijn...nog een paar weken en we zitten , fietsen , er weer
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

bollie wrote:Geweldig =D>
Wat een mooi filmpje...zal van de zomer wel druk worden ..Gelukkig heb ik al gereserveerd bij Univega :lol: ...ik geef mijn plaats NIET af [-X ..Vandaag weer die mooie compilatie bekeken met een grote glimlach :-D rond de mond .wat kan het leven toch mooi zijn...nog een paar weken en we zitten , fietsen , er weer
Inderdaad bollie, ik heb ook al gereserveerd bij Univega :P . Volgens mij is er nog maar plaats voor max 1 geschifte, behendige, waaghalzige, gezellige, technisch begaafde, zelf pijnigende, stoere, goed uitziende, niets vrezende, "hollander" lievende, groepsdenkende, handige, hitte bestendige, ... mountainbiker (zoals ons :wink: )

Ik ga ook eens proberen om een tripje samen te stellen, zoals Kurt zijn Els Metgens toer... het zal niet gemakkelijk zijn om dat niveau te bereiken maar ik ga proberen ... (wordt vervolgd)

Het aftellen is weer begonnen: 8 weken te gaan #-o
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Bollie en Coyote smeer jullie benen maar in, want er komen weer nieuwe avonturen aan. Nu was het maar een toeristische uitstap :-)
Bollie, weet je nog de éérste maal dat we naar het stuwmeer gingen en dat we al een overnachtingsplaats aan het zoeken waren, Raf zag het even niet meer zitten he. :drunk: Nu ik weet dat er een camerateam in de buurt is gaan we voor het echte avontuur.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:
bollie wrote:Geweldig =D>
Inderdaad bollie, ik heb ook al gereserveerd bij Univega :P . Volgens mij is er nog maar plaats voor max 1 geschifte, behendige, waaghalzige, gezellige, technisch begaafde, zelf pijnigende, stoere, goed uitziende, niets vrezende, "hollander" lievende, groepsdenkende, handige, hitte bestendige, ... mountainbiker (zoals ons :wink: )

Ik ga ook eens proberen om een tripje samen te stellen, zoals Kurt zijn Els Metgens toer... het zal niet gemakkelijk zijn om dat niveau te bereiken maar ik ga proberen ... (wordt vervolgd)

Het aftellen is weer begonnen: 8 weken te gaan #-o
Uw trip de eerste dag was ook leuk hoor, een mooi parkour en mooie uitzichten :drunk:
Post Reply