Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

goorbiker wrote:
meneer de compagnon wrote:Gisteren met de kinderen (7 en 10) de kidstour gedaan terwijl ikke met de fiets de 60 km aan het rijden was. Prachtige tocht, heel mooi parcours en mijn dank voor de uitstekende begeleiding. jammer dat men zo veel werk dient te steken in een tocht waar maar een tiental deelnemers zijn.
Na dat we de cadeau's :-D in de auto gelegd hadden, bleek dat er toch nog te veel energie in de 2 spoken zat. Dus GPS opgezet, en tocht nog eens gedaan. Na de middag vervolgens eens rustig naar Luik Bastenaken Luik kunnen kijken :wink:
Er zijn natuurlijk ook kids die de toer afhandelen zonder de gezamelijke start te nemen, dit is ook belangrijk. Vandaar trouwens de afpijling. In ieder geval bedankt voor de reactie en misschien tot later.
Inderdaad, ik heb met de dochter ( 9jaar) ook samen gereden maar dan de 25 ipv de kidstoer. En ik denk dat het vanaf nu regelmatig gaat zijn dat papa de kleinere toerkes mag meedoen ipv marathonnekes :lol:
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

jaro wrote:Blauw is bij mijn weten al altijd overal de kidstoer.
+1

als ge meerdere lange (zware ) tochten rijd op een jaar ...zoni wekelijks moet gezegd dat ge altijd blij zijt dat de blauwe pijltjes op laatste van zon tocht verschijnen , dan hebt ge t zwaarste meestal gehad ...idd
BLAUW is altijd voor de kids ...ze kunnen moeilijk roze hangen he #-o :lol: :lol:
wardje
Mountainbiker

dikke proficiat 3 x op rij gorhilla challenge geslaagd

Post by wardje »

ondanks sommige commotie over de pijltjes ... concentratie he #-o #-o #-o en verder kijken als het voorwiel helpt wel zenne ...
als drieluik de perfectie nabij , echt , zoiets moesten ze meer doen handen in elkaar en genieten jongens
zowel voor de organisatie , haacht , rillaar aarschot , nen dikke proficiat =D> =D> =D> =D> =D> en zeker met dit weer wanneer wij genieten en jullie werken
k zou zeggen , nu is aan jullie om te nagenieten , en wij komen zeker terug ...
voordeel van ze alle drie te rijden is toh parcourskennis ..... volgend jaar zonder pijltjes lol /grapje :roll: :lol: :lol:
freddy07
Mountainbiker

smac van biker in Aarschot

Post by freddy07 »

Dickie wrote:Mooie tocht, en over de bepijling is al genoeg gezev...zegd :wink: .
Veel volk onderweg ook, op sommige singletracks was het filerijden.
Onderaan een afdaling van de Bosberg met veel flow in het begin, ideaal om zonder remmen naar beneden te gaan, maar die eindigde in een flauwe bocht met grind en los zand, had iemand een serieuze smak gemaakt.
Er stond al een biker bij die de organisatie reeds had gebeld.
Ik ben nog even naar beneden gereden om de juiste locatie te zoeken voor het geval er een ambulance moest gebeld worden (zandweg was dus een zijweg van de 'Grote Meur').
Tegen dat ik terug boven was stond er al een camionette van de organisatie.
De mens zijn gezicht zat serieus onder het bloed.
Hoofdwonden bloeden erg en zien er meestal wreder uit dan ze zijn maar ik heb de tocht toch minder onbezonnen verder afgewerkt.
Hopelijk houdt hij er niet te veel aan over en is hij snel weer beter.
Ik ben de vrouw van die biker die die smak heeft gemaakt. Bedankt voor uw stop. Graag had ik via de privé e-mail in contact gekomen met u. Mijn privé e-mail = ingrid.ceusters@telenet.be.
Dank bij voorbaat.
Voodoo
Mountainbiker

Post by Voodoo »

Het was inderdaad een hele mooie toch en goed georganiseerd. Pijlen konden beter, maar slecht was het zeker niet.

Wel jammer dat mijne kameraad onderweg zijn GPS is verloren geraakt.
Dit was een garmin edge 205.

Als iemand die deze tocht heeft gereden of iemand van de organisatie deze zou gevonden hebben en ons dit zou laten weten, zouden we hiervoor enorm dankbaar zijn!!! [-o<
helap
Mountainbiker

Post by helap »

De foto's staan op de site

http://www.goorbikers.be

Met dank aan onze fotograaf Eddy
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

Amai, zo een pak volk op de foto's van de 2de bevoorrading #-o
Blij dat ik later gestart was (9u45), ik heb max 15 man gezien op de hele tocht (60km)....
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Domme wrote:Eigenlijk is alles hier al gezegt:
-het pijltjesprobleem :-?
-de goede organisatie =D>
-het leuke traject met de vele singletracks :bounce:
-...

-achteraf hoorde ik van iemand van de organisatie dat er nagels gestrooid zijn en eveneens 's morgens pijltjes verdwenen. [-X
Het is toch altijd en overal hetzelfde met dat volkske. :evil:
Dat ze maar oppassen en dat ik het nooit zie of enkele "toeken op eule b*kk*s". #-o

@tafelpoot: tof om ons te vervoegen :wink:

@Goorbikers: =D> =D> =D> =D> =D>
Nagels zijn er niet echt gestrooid, blijkbaar is er door het droge weer een heleboel nagels naar boven gekomen die er zijn weggekapt door iemand die zijn kachel of haard stookt met pallettenhout zonder de nagels te verwijderen. Nagels waren duidelijk aangetast door vuur. We zullen ons best doen om de bewusteplaats op te ruimen. Sorry voor het ongemak.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

@Willy D, ik probeer er ook al zo lang een punt van te maken. MTB'ers mogen op het vlak van liefde voor de natuur, zich niet heiliger dan de paus te voelen. Wat al niet moeilijk is met de zaligverklaring van JP II voor de wielen. Ik leef telkens mee met de organisatoren als ze de Aquarius-boys of Red Bull-girls kunnen strikken. 't Is opruimen geblazen achteraf. MTB maakt zich op dat vlak niet populair bij de andere recreatieve natuurgebruikers. En dit moet eruit willen we in de toekomst samen met onze kinderen en kleinkinderen nog kunnen genieten van een dagje bossen. Of een publieke schandpaal daar de oplossing voor is... in de Middeleeuwen bleek dit, generaties later, ook niet de oplossing. Maar er moet/mag wel wat gebeuren om recidieve nestbevuilers een halt toe te roepen. Help organisatoren van een TT aan ideeën voor een propere after-TT!
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Post by Danny MTB Vorselaar »

Hier de link van het filmke van Aarschot. :P

www.youtube.com/watch?v=kei21OYa9dE
Post Reply