Za 30/04/2011 Wortegem-Petegem :: 1meitocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ik en zoontje komen voor de 25 km , hij is eraan begonnen met biken =D> =D> #-o .Van wanneer kun je inschrijven
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Kunnen hier niet ontbreken :bounce: :bounce:
Kom ook met de velo van thuis, zo'n 12 tal km enkel :oops:
Yannikc
Mountainbiker

Post by Yannikc »

kadeetje wrote:Ik en zoontje komen voor de 25 km , hij is eraan begonnen met biken =D> =D> #-o .Van wanneer kun je inschrijven
inschrijven en vertrekken vanaf 8uur!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Aanwezig , normaal tegen ten achten voor de 75 :bounce: :bounce:

We gaan ier nie boven de 25 gemiddeld raken zekers als in zillebeke #-o #-o maar we gon toch een poging doen zulle :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vorig jaar hier ook gestart en was heel mooie tocht dus nu ook zeker van de partij voor de 75 km =D>
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

@ Yannick

Ik zal er niet zijn man... :-?

Ik had nochtans alles geregeld om te kunnen komen :bounce: en keek er ongelooflijk naar uit, maar....

Ik kreeg zaterdag slecht nieuws van de stoute meneer doktoor...
Blijkt dat de linker aanhecht van de kuitspier van m'n linkerbeen gescheurd is....
Dit heeft als gevolg dat ik niet op m'n voorvoet kan lopen en/of staan, alleen op m'n hiel... #-o
Klimmen zit er dus niet in... [-X
normaal gezien 2 tot max. 3 weken geen MTB voor mij :cry:

@ de Forumbikers geniet ervan. :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Bresciani wrote: Dit heeft als gevolg dat ik niet op m'n voorvoet kan lopen en/of staan, alleen op m'n hiel... #-o
Klimmen zit er dus niet in... [-X
anders uw schoenplaatje op uw hiel zetten? #-o

neeje, gene zever, veel beterschap
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Na mijn knieoperatie deze week zal ik hier niet kunnen aantreden. :cry:
Zal de eerste keer zijn in meer dan 5 jaar dat ik deze moet laten schieten maar ik wil hem aanraden aan iedereen.

Prachtige startplaats, en parcours dat vooral de laatste jaren een boost gekregen heeft. Ik denk niet dat er zijn die meer uit de Spittaalbossen en Bouvelosbos(enkele toffe klimmetjes) halen dan jullie vorig jaar.
Daarbij een hellend parcours en nog een uitsmijter langs de Donkvijvers.

Als ik lees dit jaar Spittaalbos 10km dat is nog eens een aantal km meer dan Desselgem dat al super was. :drunk: =D>
De gratis Ename zal voor vele welkom zijn. :wink:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Deze behoort ook tot de mogelijkheden voor het komende weekend. Nog eventjes het weer afwachten. Bresciani en Jodelaietie, van harte beterschap gewenst en een voorspoedige revalidatie.
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Rock Rider wrote:
Rock Rider wrote:aanwezig voor de 75 km :wink:
Ga zelfs met de bike komen, kwestie van nog 1.5 km heen en 1.5 km terug erbij te hebben :lol:

Ik zou toch de auto nemen zulle rockske :wink:

Zal ook nog eens deelnemen aan deze tt. Zo dicht bij de deur kunnen we ze toch niet laten liggen hé. Enkel als 't zou regenen zoals 't nu bezig is, ga ik de zondag op den bike geven. Eiers naar de nonnen brengen zal de boodschap zijn. Het ziet er allenszins weer veelbelovend uit. Ga opteren voor de 75, vertrekkende van thuis, moet dit een mooi km-aantal opleveren.
@jodela: veel en snel beterschap he man, en tot op/ of naast de vélo.
Post Reply