Sls getest, meer amg dan mercedes
Miste side-pipes
Verder een tof bakske
show je droomwagen!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Skepperken
- Mountainbiker
Rijd zelf ook de nieuwere caddy, uiteraard ivm makkelijk meenemen van de bikes.Wimbeest wrote:kunt ge uwe bike eigenlijk recht in die Caddy zetten zonder wielen uit te halen of te wringen?
Ge kent 3 bikes erin zetten zonder de wielen eruit te hoeven halen
(1x XL liteville 301 mk8, 1x lapierre zesty 514 en een trek top fuel 9.9 gaan er zonder moeite in).
Ik doe dan gewoon dekens tussen de bikes ter voorkoming van beschadingen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ne maxi of ne gewone?mtbdriver wrote:Rijd zelf ook de nieuwere caddy, uiteraard ivm makkelijk meenemen van de bikes.Wimbeest wrote:kunt ge uwe bike eigenlijk recht in die Caddy zetten zonder wielen uit te halen of te wringen?
Ge kent 3 bikes erin zetten zonder de wielen eruit te hoeven halen![]()
(1x XL liteville 301 mk8, 1x lapierre zesty 514 en een trek top fuel 9.9 gaan er zonder moeite in).
Ik doe dan gewoon dekens tussen de bikes ter voorkoming van beschadingen.
Kwestie dat ik één dezer jaren mijn verroeste gedeukte Opel Combo ooit eens wil vervangen. En iets gelijkaardigs zoek waar ik even weinig problemen mee heb om veel stuff in te steken zonder veel hassle.
- Skepperken
- Mountainbiker
Post by Skepperken »
Merci!El Perro Diablo wrote:Ferme Mini van Skepperken!!! Minilites hebben euh, serieus wat dish!!!
- Mistersvekke
- Mountainbiker
Post by Mistersvekke »
Mag het net iet groter

Alleen jammer van die klein parkingskes hier in België

Alleen jammer van die klein parkingskes hier in België