Zo 01/05/2011 Sart Lez Spa :: 21ème Randonnée VTT de Sart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madness
Mountainbiker

01/05/11 Sart-lez-Spa of Ouffet

Post by madness »

Heeft er iemand ervaring of kennis van de beide tochten? Met hetgene wat er te vinden is in het ruime archief van de site, weet ik niet welke van de twee. Hints of info zijn dus welkom.
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

altijd al ne mooie TT gevonden, kan nie anders in zo'n omgeving
blades
Mountainbiker

Post by blades »

Ik denk naar Houffet te gaan, gezien Sart le Spa dichtbij dat brandgebied ligt van hoge venen. Daar is waarschijnlijk meer water gespoten dan wat er in een jaar naar beneden valt....
Dieter Van Gorp
Mountainbiker

Sart lez Spa

Post by Dieter Van Gorp »

Vorig jaar Sart lez Spa gereden. Bepijling en bevoorrading niks op aan te merken. Mooie strails, klimmen en afdalingen. Gezellige sfeer. Good deal!
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

blades wrote:Ik denk naar Houffet te gaan, gezien Sart le Spa dichtbij dat brandgebied ligt van hoge venen. Daar is waarschijnlijk meer water gespoten dan wat er in een jaar naar beneden valt....
de TT van Sart-lez-Spa komt in de verste verte niet in de buurt van het brandgebied. Of denkt ge dat het bluswater tot in Sart gevloeid is ? :-D #-o
En deze staat zowel op gebied van natuurschoonheid als van tracks op een hoger schavotje dan Ouffet.
blades
Mountainbiker

Post by blades »

lowie wrote:
blades wrote:Ik denk naar Houffet te gaan, gezien Sart le Spa dichtbij dat brandgebied ligt van hoge venen. Daar is waarschijnlijk meer water gespoten dan wat er in een jaar naar beneden valt....
de TT van Sart-lez-Spa komt in de verste verte niet in de buurt van het brandgebied. Of denkt ge dat het bluswater tot in Sart gevloeid is ? :-D #-o
En deze staat zowel op gebied van natuurschoonheid als van tracks op een hoger schavotje dan Ouffet.
Verste verte ? Euh, 2km in vogelvlucht is waar de brand begonnen is ?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

blades wrote:
lowie wrote:
allez : de puntjes op de i :
- de startplaats is in vogelvlucht 9 km verwijderd vanwaar de brand het dichtst gekomen is
- het dichtste punt waar de TT van vorig jaar de brand van nu naderde is 6 km.
- het afgebrande gebied watert volledig af naar de Helle, dus naar Eupen.
conclusie : Sart-lez-Spa is niet overstroomd !! (maar er is vandaag wel regen gevallen)
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

lowie wrote:
blades wrote:
lowie wrote: de TT van Sart-lez-Spa komt in de verste verte niet in de buurt van het brandgebied. Of denkt ge dat het bluswater tot in Sart gevloeid is ? :-D #-o
allez : de puntjes op de i :
- de startplaats is in vogelvlucht 9 km verwijderd vanwaar de brand het dichtst gekomen is
- het dichtste punt waar de TT van vorig jaar de brand van nu naderde is 6 km.
- het afgebrande gebied watert volledig af naar de Helle, dus naar Eupen.
conclusie : Sart-lez-Spa is niet overstroomd !! (maar er is vandaag wel regen gevallen)
Stillekes laten doen en naar (H)ouffet laten gaan , de wijsneus :^o
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Oei, oei. Ik zal na een pauze van enkele jaren nog eens nen topic openen en het is hier al ambras :lol: .
Bon, naar mijn gevoel zal het Sart worden. En nu maar hopen op een mooie omgeving en leuke tocht.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

madness wrote:Bon, naar mijn gevoel zal het Sart worden. En nu maar hopen op een mooie omgeving en leuke tocht.
Dat gaat ge u zeker niet beklagen.
Sart ligt midden in een mtb-paradijs. Hier kan een organisator alle kanten uit, en daar kan ik je hopelijk morgenavond wat meer info over geven.

Moest je goesting hebben om optimaal van dit paradijsje te genieten, dan kan je aanpikken om de TT uit te breiden naar een 70, maximaal 80 km.
Indien interesse, stuur me maar een pb.

('t was ook niet de bedoeling om hier keet te schoppen zulle - gewoon "zjust is zjust" :wink: )
Post Reply