Zo 01/05/2011 Sart Lez Spa :: 21ème Randonnée VTT de Sart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
01/05/11 Sart-lez-Spa of Ouffet
Heeft er iemand ervaring of kennis van de beide tochten? Met hetgene wat er te vinden is in het ruime archief van de site, weet ik niet welke van de twee. Hints of info zijn dus welkom.
- Dieter Van Gorp
- Mountainbiker
Sart lez Spa
Post by Dieter Van Gorp »
Vorig jaar Sart lez Spa gereden. Bepijling en bevoorrading niks op aan te merken. Mooie strails, klimmen en afdalingen. Gezellige sfeer. Good deal!
de TT van Sart-lez-Spa komt in de verste verte niet in de buurt van het brandgebied. Of denkt ge dat het bluswater tot in Sart gevloeid is ?blades wrote:Ik denk naar Houffet te gaan, gezien Sart le Spa dichtbij dat brandgebied ligt van hoge venen. Daar is waarschijnlijk meer water gespoten dan wat er in een jaar naar beneden valt....
En deze staat zowel op gebied van natuurschoonheid als van tracks op een hoger schavotje dan Ouffet.
Verste verte ? Euh, 2km in vogelvlucht is waar de brand begonnen is ?lowie wrote:de TT van Sart-lez-Spa komt in de verste verte niet in de buurt van het brandgebied. Of denkt ge dat het bluswater tot in Sart gevloeid is ?blades wrote:Ik denk naar Houffet te gaan, gezien Sart le Spa dichtbij dat brandgebied ligt van hoge venen. Daar is waarschijnlijk meer water gespoten dan wat er in een jaar naar beneden valt....![]()
![]()
En deze staat zowel op gebied van natuurschoonheid als van tracks op een hoger schavotje dan Ouffet.
allez : de puntjes op de i :blades wrote:Verste verte ? Euh, 2km in vogelvlucht is waar de brand begonnen is ?lowie wrote:de TT van Sart-lez-Spa komt in de verste verte niet in de buurt van het brandgebied. Of denkt ge dat het bluswater tot in Sart gevloeid is ?blades wrote:Ik denk naar Houffet te gaan, gezien Sart le Spa dichtbij dat brandgebied ligt van hoge venen. Daar is waarschijnlijk meer water gespoten dan wat er in een jaar naar beneden valt....![]()
![]()
- de startplaats is in vogelvlucht 9 km verwijderd vanwaar de brand het dichtst gekomen is
- het dichtste punt waar de TT van vorig jaar de brand van nu naderde is 6 km.
- het afgebrande gebied watert volledig af naar de Helle, dus naar Eupen.
conclusie : Sart-lez-Spa is niet overstroomd !! (maar er is vandaag wel regen gevallen)
Stillekes laten doen en naar (H)ouffet laten gaan , de wijsneuslowie wrote:allez : de puntjes op de i :blades wrote:Verste verte ? Euh, 2km in vogelvlucht is waar de brand begonnen is ?lowie wrote: de TT van Sart-lez-Spa komt in de verste verte niet in de buurt van het brandgebied. Of denkt ge dat het bluswater tot in Sart gevloeid is ?![]()
![]()
- de startplaats is in vogelvlucht 9 km verwijderd vanwaar de brand het dichtst gekomen is
- het dichtste punt waar de TT van vorig jaar de brand van nu naderde is 6 km.
- het afgebrande gebied watert volledig af naar de Helle, dus naar Eupen.
conclusie : Sart-lez-Spa is niet overstroomd !! (maar er is vandaag wel regen gevallen)
Dat gaat ge u zeker niet beklagen.madness wrote:Bon, naar mijn gevoel zal het Sart worden. En nu maar hopen op een mooie omgeving en leuke tocht.
Sart ligt midden in een mtb-paradijs. Hier kan een organisator alle kanten uit, en daar kan ik je hopelijk morgenavond wat meer info over geven.
Moest je goesting hebben om optimaal van dit paradijsje te genieten, dan kan je aanpikken om de TT uit te breiden naar een 70, maximaal 80 km.
Indien interesse, stuur me maar een pb.
('t was ook niet de bedoeling om hier keet te schoppen zulle - gewoon "zjust is zjust"