Ik wil deze wedstrijd gaan rijden.
Nu wil ik weten wat voor soort parcour het is en of je er er ook aan kunt deelnemen als(NL) buitenlander.
En natuurlijk het adres,deze heb ik niet kunnen vinden.
Antwerp Cup Mountainbike
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
adriescc03
- Mountainbiker
- Foxy
- Mountainbiker
Met vergunning = fun aAgo wrote:Ik ga ook eens meedoen maar dus nog nooit een wedstrijd meegereden. Maar ik vind de site ni zo duidelijk.
Onder welke groep val ik als newbie? Fun A of B?
Wa kost da?
Is er een technisch reglement?
Zonder vergunning = fun b
Reglement = draagt een helm en wees vriendelijk tov je medebikers.
Kostenplaatje = hangt er vanaf welke wedstrijd het is.
@ Jumpie: waar haal je deze info?
Ik heb hier vorig jaar aan deelgenomen en vond dat eigenlijk nog een vrij leuk parcours. Stijle afdalingen, smalle en lastige klimmen, een ferme bocht onder die brug waar je indienje pech had waar nr beneden schoof...
Ik vond het leuk!
Sommigen onder ons (bvb el perro diablo) waren lastig omdat het parcours te smal was en dat er hierdoor aanschuiven was aan de smalle klimmen.
Ik hoop inderdaad dat ze iets gedaan hebben aan de inloopronde maar al bij al vond ik het leuk.
vanaf wanneer kan er verkend worden??
Ik heb hier vorig jaar aan deelgenomen en vond dat eigenlijk nog een vrij leuk parcours. Stijle afdalingen, smalle en lastige klimmen, een ferme bocht onder die brug waar je indienje pech had waar nr beneden schoof...
Ik vond het leuk!
Sommigen onder ons (bvb el perro diablo) waren lastig omdat het parcours te smal was en dat er hierdoor aanschuiven was aan de smalle klimmen.
Ik hoop inderdaad dat ze iets gedaan hebben aan de inloopronde maar al bij al vond ik het leuk.
vanaf wanneer kan er verkend worden??
ben vandaag al eens gaan kijken of er al iets te verkennen viel...
Met het parcours van vorig jaar in mijn achterhoofd toch een beetje een weg gevonden. op de grond staan hier en daar orange pijlen.
Nu moet ik wel zeggen dat het parcours zoals het er vandaag bij lag levensgevaarlijk was. er zijn enkele nieuwe afdalingen bijgekomen. waar plots midden in de weg een boom of paalke staat...
Andere stukken zijn zo moeilijk om boven te geraken... er zal veel gelopen (geklommen met de fiets op de rug) moete worden.
ik hoop dat er tegen volgend weekend nog deftig aan het parcours gebouwd wordt want anders gaan er ongelukken gebeuren...
Met het parcours van vorig jaar in mijn achterhoofd toch een beetje een weg gevonden. op de grond staan hier en daar orange pijlen.
Nu moet ik wel zeggen dat het parcours zoals het er vandaag bij lag levensgevaarlijk was. er zijn enkele nieuwe afdalingen bijgekomen. waar plots midden in de weg een boom of paalke staat...
Andere stukken zijn zo moeilijk om boven te geraken... er zal veel gelopen (geklommen met de fiets op de rug) moete worden.
ik hoop dat er tegen volgend weekend nog deftig aan het parcours gebouwd wordt want anders gaan er ongelukken gebeuren...