iron bike 2011 wie wil, wie heeft ervaring

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Flat-6
Mountainbiker

Post by Flat-6 »

Goeie God als je die fotos bekijkt, één van de mooiste parcours dat ik al heb gezien :drunk:

Wel alleen doenbaar voor echte Goden lijkt me.. =D>
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

guntherds wrote:een bericht uit Italië, dit jaar slechts 6 belgen aan de start :-(

"this year we changed many parts of the race course trying to limit as much as possible the portage, some stages are longer but more "pedalable". It should be more affordable we think..."
in 2003 waren mijne maat en ikzelf de eerste en enigste Belgen aan de start
wel niet alles gereden :oops:
maar eigenlijk lag dat niet aan ons, maar wat toen op de website terug te vinden was: elke dag +/- 60 a 65 km met +/- 2250hm
Whooooeeeehahahahahahaaaaaaaaa :-D
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Euhm ... mijne solosride-partner was er al bij in 2000 (alsook 2007 en 2010) :wink: .
D'r zijn nog meer Belgen die voor 2003 dat spel volledig hebben uitgereden; respect trouwens.

Dit jaar sta ik er uiteraard opnieuw ... ben benieuwd, altijd een verassing/verrassing (maak zelf uw keuze) :lol: .
gillish
Mountainbiker

Post by gillish »

Lijkt me fantastisch om deze rit te doen! Foto's, verhalen en algehele indruk zijn echt super. Geen poespas, gewoon puur mountainbiken.

Heb in 2010 met veel plezier de TransAlp gereden, maar das gewoon 8 dagen koers... Looppassages, of eigenlijk uberhaubt technisch selectief terrein, zijn helaas een uitzondering, en we zaten uiteindelijk gemiddeld maar 4 a 5 uur per dag op de fiets.

De IronBike zal in vergelijking een enorm avontuur zijn... Epic! :D
Wellicht in 2012.... Dit jaar eerst de TransVesubienne overleven! :)
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

De Transalp is vakantie. De Ironbike is hard werken. :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

"more affordable", in de trant "very smooth path" zeker ?

Ze bedoelden daar "very steep path" mee, slip of the tongue.
Post Reply