Za 30/04/2011 Wortegem-Petegem :: 1meitocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Yannikc
Mountainbiker

Post by Yannikc »

De 15 km bos zijn zonder den Donk. Deze zit wel in het parcours voor de 65-75 km. Spitaalbos in totaal 10 km, Bouvelobos 5km, den donk controleer ik zondag nog een laatste keer,
Dus gene paniek winnitou, het zal zeker meer zijn dan vorig jaar want wij hebben zelf een parcour gemaakt :lol: , en natuurlijk de uitbreiding van het winnitoupad :lol:
Na dit weekend alle details van de afstanden (exacte km, hoogtemeters,...).

Groeten Yannick
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

andy vdb wrote:haha part 2 aan 7min 20 ongeveer =D> .da kan idd deugt doen :bounce: :-D
't deed inderdaad deugt, veel deugt :wink:
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

vorig jaar voor de eerste maal gereden in wortegem-petegem,
dit jaar terug van de partij.
tot zaterdag

de 3 amigo's
wtc lovendegem (marcasou) :-D :-D
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Yannikc wrote:De 15 km bos zijn zonder den Donk. Deze zit wel in het parcours voor de 65-75 km. Spitaalbos in totaal 10 km, Bouvelobos 5km, den donk controleer ik zondag nog een laatste keer,
Dus gene paniek winnitou, het zal zeker meer zijn dan vorig jaar want wij hebben zelf een parcour gemaakt :lol: , en natuurlijk de uitbreiding van het winnitoupad :lol:
Na dit weekend alle details van de afstanden (exacte km, hoogtemeters,...).

Groeten Yannick
Hmm ... gisteren Desselgem gereden en 6 km Spitaalbossen en 3 km Bouvelo, was al behoorlijk tevreden.
Kom dus zaterdag zeker af, met de fiets (is 2x 4 km extra).
Den Donk zal ook wel ok zijn zeker, heb daar vorige week nog een nieuw stukje ontdekt nabij die mast ...
Is er weer een Ename met boke voorzien ? Ja dus (nu pas gelezen in één van de vorige posts ...
Tot ton. :bounce:
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Wat zijn de hoogtemeters?
Jammer dat er maar 2 bevoorradingen zijn op de 75 km, 3 zou beter zijn.
Ik kom misschien voor de 65 km.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

meester biek wrote:heb daar vorige week nog een nieuw stukje ontdekt nabij die mast ...
Der zijn er nog zulle , deze winter niet stil gezeten hé. :wink:
Yannikc
Mountainbiker

Post by Yannikc »

winnitou wrote:
meester biek wrote:heb daar vorige week nog een nieuw stukje ontdekt nabij die mast ...
Der zijn er nog zulle , deze winter niet stil gezeten hé. :wink:
Jaja, den donk zit er zeker in. Ik had gisteren absoluut geen probleem om mijn weg te vinden want de paashaas heeft daar lintjes achtergelaten in de bomen!! Ik denk zelfs dat hij de groendienst mee had ook voor bepaalde stukken. :lol: Spaart ons serieus wat werk dus dank u!! =D>

Ik ga nu eerst naar Zillebeke nog een beetje reclame maken voor onze tocht en dan deze namiddag nog een toerke op de fiets. Vanavond alle info over de hoogtemeters en afstanden!

Yannick
didiermeire
Mountainbiker

Post by didiermeire »

k zal ook aanwezig zijn :roll: :roll: :roll: :drunk:
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Yannikc wrote:Jaja, den donk zit er zeker in. Ik had gisteren absoluut geen probleem om mijn weg te vinden want de paashaas heeft daar lintjes achtergelaten in de bomen!! Ik denk zelfs dat hij de groendienst mee had ook voor bepaalde stukken. :lol:
Das nog een gedacht , zouden ze geen bosmaaier op overschot hebben? :-k :-D

Graag gedaan. :wink:
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Na de voorbije 2 jaar hier te hebben gereden, de 25 en de 45 km had ik gedacht om eens te gaan starten te Pittem, maar wetende dat dit hier een hééél mooie tocht is en de positieve dingen die ik hier weeral op het forum lees, ben ik toch weeral bezig om mijn mening te herzien!! :wink:
Denk dat ik toch weer te Wortegem kom starten en mij te wagen aan de 65, en wie weet volgend jaar de 75 en dan zal ik alles wel gezien hebben zeker?????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Wat zou het laatste duwke zijn om zaterdag zeeeeeeeker naar Wortegem te gaan???? Nen bruine ename in plaats van nen blonden mss???? :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Post Reply