wat is duur,dan had je dit wss niet gehad...Edlisjas wrote:Omdat de originele XTR veel te duur zijn...Angelo. wrote:Als je met xtr nooit problemen had, waarom wil je dan nog met middleburn rijden? Omdat iemand anders zegt dat het goed is?
Probleem met mijn EMD frame ...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Edlisjas
- Mountainbiker
Tsja, dat weet je op voorhand niet natuurlijk. De Middelburns krijgen overal goede kritiek, zeker de hartcoated bladen.G-m@n. wrote:wat is duur,dan had je dit wss niet gehad...Edlisjas wrote:Omdat de originele XTR veel te duur zijn...Angelo. wrote:Als je met xtr nooit problemen had, waarom wil je dan nog met middleburn rijden? Omdat iemand anders zegt dat het goed is?
- Edlisjas
- Mountainbiker
Idem...parcival wrote:Ik had vooral problemen als ik van m'n 34 naar m'n 22 schakelde. Ik heb precies de indruk dat bij die handeling m'n ketting ergens bleef hangen aan de 34 (ik vermoed ergens aan den achterkant, maar ik ben niet zeker...) en zo de ketting tussen m'n chainstay en m'n tandwiel trok.
precies hetzelfde euvel! Als ik van (in mijn geval) 36 naar de 22 schakelde en daar had ik geen modder voor nodig, ook onder de kurkdroge omstandigheden die we nu hebben. De ketting blijft gewoon haken aan de 36 ergens, maar nog niet kunnen vaststellen waar precies en ga ik ook niet doen, want weg er mee en shimano bladen steken!parcival wrote:Ik had vooral problemen als ik van m'n 34 naar m'n 22 schakelde. Ik heb precies de indruk dat bij die handeling m'n ketting ergens bleef hangen aan de 34 (ik vermoed ergens aan den achterkant, maar ik ben niet zeker...) en zo de ketting tussen m'n chainstay en m'n tandwiel trok.
Welke deri vanachter en welke ketting ? + 9V of 10V ?Edlisjas wrote:Idem...parcival wrote:Ik had vooral problemen als ik van m'n 34 naar m'n 22 schakelde. Ik heb precies de indruk dat bij die handeling m'n ketting ergens bleef hangen aan de 34 (ik vermoed ergens aan den achterkant, maar ik ben niet zeker...) en zo de ketting tussen m'n chainstay en m'n tandwiel trok.
't Is precies een plaag aan het worden