Probleem met mijn EMD frame ...

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

Edlisjas wrote:
Angelo. wrote:Als je met xtr nooit problemen had, waarom wil je dan nog met middleburn rijden? Omdat iemand anders zegt dat het goed is?
Omdat de originele XTR veel te duur zijn...
wat is duur,dan had je dit wss niet gehad...
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

G-m@n. wrote:
Edlisjas wrote:
Angelo. wrote:Als je met xtr nooit problemen had, waarom wil je dan nog met middleburn rijden? Omdat iemand anders zegt dat het goed is?
Omdat de originele XTR veel te duur zijn...
wat is duur,dan had je dit wss niet gehad...
Tsja, dat weet je op voorhand niet natuurlijk. De Middelburns krijgen overal goede kritiek, zeker de hartcoated bladen.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

ik gebruik die van TA, zelden problemen mee.
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Alle gekheid op z'n stokje, ik heb vandaag mijn TA-blad vervangen door ne Middleburn... :lol: Hopen dat da goed gaat!

Met m'n Ta-blad al vanaf het begin problemen gehad. Modder of geen modder, chainsuck a volenté!
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

parcival wrote:Alle gekheid op z'n stokje, ik heb vandaag mijn TA-blad vervangen door ne Middleburn... :lol: Hopen dat da goed gaat!

Met m'n Ta-blad al vanaf het begin problemen gehad. Modder of geen modder, chainsuck a volenté!
Ik heb ook geen modder nodig om chainsuck te krijgen...
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Ik had vooral problemen als ik van m'n 34 naar m'n 22 schakelde. Ik heb precies de indruk dat bij die handeling m'n ketting ergens bleef hangen aan de 34 (ik vermoed ergens aan den achterkant, maar ik ben niet zeker...) en zo de ketting tussen m'n chainstay en m'n tandwiel trok.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

parcival wrote:Ik had vooral problemen als ik van m'n 34 naar m'n 22 schakelde. Ik heb precies de indruk dat bij die handeling m'n ketting ergens bleef hangen aan de 34 (ik vermoed ergens aan den achterkant, maar ik ben niet zeker...) en zo de ketting tussen m'n chainstay en m'n tandwiel trok.
Idem...
julie
Mountainbiker

Post by julie »

parcival wrote:Ik had vooral problemen als ik van m'n 34 naar m'n 22 schakelde. Ik heb precies de indruk dat bij die handeling m'n ketting ergens bleef hangen aan de 34 (ik vermoed ergens aan den achterkant, maar ik ben niet zeker...) en zo de ketting tussen m'n chainstay en m'n tandwiel trok.
precies hetzelfde euvel! Als ik van (in mijn geval) 36 naar de 22 schakelde en daar had ik geen modder voor nodig, ook onder de kurkdroge omstandigheden die we nu hebben. De ketting blijft gewoon haken aan de 36 ergens, maar nog niet kunnen vaststellen waar precies en ga ik ook niet doen, want weg er mee en shimano bladen steken!
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Edlisjas wrote:
Idem...
Welke deri vanachter en welke ketting ? + 9V of 10V ?

't Is precies een plaag aan het worden
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Heb twee cranks met middleburn, chainsuckt hard.
TA is ook niks, na een beetje slijtage hebben ze ook kettingzuig....

Shimano is tot nu toe het beste.
FRM heeft ook bladen, deze liggen nu klaar voor te testen.
Locked