je kan mss een binnenband van een 26" nemen en daar zelf een rimstrip uitsnijden en deze dan rond de 29'' velg spannenmadskatingcow wrote:Dit zijn geen tubeless velgen. Daarvoor heb je een speciale rimstrip nodig. Eclipse maakt die enkel voor 26" velgen. Eventueel kan je proberen met Stan's Yellow Tape.
of de binnenband half doorsnijden, rond de velg spannen, mooi in de randen duwen en net onder de rand het overtollige van de binnenband wegsnijden
ook kijken naar uw velgdiepte, op de mudbike had ik DT Swiss 4.1 liggen, maar deze zijn versleten, bij de 4.1 velg volstond een laagje tape en de speciale strip
nu heb ik eergisteren de Mavic XM117 geprobeerd, maar deze kreeg ik niet opgepompt, band zat heel los rond de velg omdat deze velg dieper is, alle lucht kan zo direct weg
heb dan maar met gewone doorzichtige plakband een keer of 4 bijgewikkeld en dan de strip terug gezet, band zat nu mooi vast op de velg en was direct op druk, de randen hoorde je ook mooi inspringen
op de site van notubes staan de verschillende wielen trouwens ook met hun nodige problemen of welke strip je juist nodig hebt