alles stond klaar, dus beetje opfrissen (wakker worden) en vertrek ik uit assenede
ongeveer 50min later kom ik aan in Desselgem.
ik maak me klaar schrijf me in ev vertrek vol ongeduld als één van de eerste om de 75 te openen...
opening was leuk, rond visvijvertje, lekker ontspannend kijken hoe iedereen zat te staren tot iemand iets boven haalde (volgens mij beten ze nie zene maar ja..)
ik keek, en voelde! damn geen grasmachine bij mij! er zo maar door rijden dan...
na +/- 7km komen ik bij 2 bikers aan die eigelijk mekaar heel goed aanvoelen... onder andere iemand vanop het forum (1e keer dak iemand van fora ontmoet) sry maar ben je naam vergeten! je komt zelden iemand tegen van éénzelfde niveau en dit was er één :D en gelukkig had ik hem op sommige plaatsen want reed enkele keren voorbij een pijltje (twas nog vroeg he) en nogmaals thx voor de companie, de leuke babbel en mss tot een volgende keer volgende keer kom ik wel mee nr den apres...
via enkele boswegeltjes en persoonlijk net iets te veel baan in de eerste helft van de 75 (maar soms kan je idd niet anders) komen we aan in een paar prachtige stukken boswegen/paadjes magnefiek om eigelijk te zeggen vooral het bosje met die paarse bloemen(onkruid)
de bevooradingen waren echt super... perfect wa ne mens nodig heeft :D
vooral de 2de bevoorading had men voorkeur waar 2 liefelijke jongedames van het Red bull team ons stonden op te wachten was aangenaam...
ook het paadje naast de brug was eens lekker chillen...
ik vond deze TT ook meer dan de moeite waar en zeker op mijn lijstje te zetten voor volgend jaar!
deze biker zie je zeker terug!
ps er zei iemand geen hoogtemeters te zien hier...