Za 23/04/2011 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

smorgenvroeg stipt 6.00u loopt men wekker af!
alles stond klaar, dus beetje opfrissen (wakker worden) en vertrek ik uit assenede
ongeveer 50min later kom ik aan in Desselgem.
ik maak me klaar schrijf me in ev vertrek vol ongeduld als één van de eerste om de 75 te openen...

opening was leuk, rond visvijvertje, lekker ontspannend kijken hoe iedereen zat te staren tot iemand iets boven haalde (volgens mij beten ze nie zene maar ja..)

ik keek, en voelde! damn geen grasmachine bij mij! er zo maar door rijden dan... :lol:

na +/- 7km komen ik bij 2 bikers aan die eigelijk mekaar heel goed aanvoelen... onder andere iemand vanop het forum (1e keer dak iemand van fora ontmoet) sry maar ben je naam vergeten! je komt zelden iemand tegen van éénzelfde niveau en dit was er één :D en gelukkig had ik hem op sommige plaatsen want reed enkele keren voorbij een pijltje (twas nog vroeg he) en nogmaals thx voor de companie, de leuke babbel en mss tot een volgende keer volgende keer kom ik wel mee nr den apres...

via enkele boswegeltjes en persoonlijk net iets te veel baan in de eerste helft van de 75 (maar soms kan je idd niet anders) komen we aan in een paar prachtige stukken boswegen/paadjes magnefiek om eigelijk te zeggen vooral het bosje met die paarse bloemen(onkruid) =D>

de bevooradingen waren echt super... perfect wa ne mens nodig heeft :D
vooral de 2de bevoorading had men voorkeur waar 2 liefelijke jongedames van het Red bull team ons stonden op te wachten was aangenaam... =P~

ook het paadje naast de brug was eens lekker chillen...
ik vond deze TT ook meer dan de moeite waar en zeker op mijn lijstje te zetten voor volgend jaar!
deze biker zie je zeker terug! 8)

ps er zei iemand geen hoogtemeters te zien hier... :wink: :^o maar mijn benen vonden iets anders... =P~ hoeveel hoogtemeters hadden we eigelijk?
Topke
Mountainbiker

Post by Topke »

moorfretter wrote:
Topke wrote:Man man, na 5 maand nog eens op de MTB gezeten in de woonplaats Desselgem. Dit voor de 75 km. Nen dikken proficiat aan de organisatie!!! Goede bevoorrading--->surtout mijn dagschotel Red Bull was hemels!
Twa lastig maar vooral grote voldoening. Op de crossparcours mooi de helling kunnen oprijden om dan een rechtswaartse val te doen en lekker te landen in de netels, mijn lichaam is net als Carrefour de L'Arbre!!!
De braadworsten van Duwo deden ook veel deugd!!!:)
Als jij met een c'dale reed, zat ik net achter u. Was idd sierlijke val vanuit stilstand ;-) aangename kennismaking.

Voor de rest... De tocht was een rit van een uur met de auto meeeeer dan waard!
Bravo desselgem!

Grtz
Blijkbaar ben ik niet de enige want ik rij met een Focus. Toch blij dat ik niet de enige ben met een 'branderig' gevoel! :-)
BOB DE STOEMPER
Mountainbiker

Post by BOB DE STOEMPER »

Topke wrote:
moorfretter wrote:
Topke wrote:Man man, na 5 maand nog eens op de MTB gezeten in de woonplaats Desselgem. Dit voor de 75 km. Nen dikken proficiat aan de organisatie!!! Goede bevoorrading--->surtout mijn dagschotel Red Bull was hemels!
Twa lastig maar vooral grote voldoening. Op de crossparcours mooi de helling kunnen oprijden om dan een rechtswaartse val te doen en lekker te landen in de netels, mijn lichaam is net als Carrefour de L'Arbre!!!
De braadworsten van Duwo deden ook veel deugd!!!:)
Als jij met een c'dale reed, zat ik net achter u. Was idd sierlijke val vanuit stilstand ;-) aangename kennismaking.

Voor de rest... De tocht was een rit van een uur met de auto meeeeer dan waard!
Bravo desselgem!

Grtz
Blijkbaar ben ik niet de enige want ik rij met een Focus. Toch blij dat ik niet de enige ben met een 'branderig' gevoel! :-)
Ook ik zit hier nog altijd met dat branderig gevoel aan mijn linkerzijde, het venijn zat hem wel duidelijk in de staart gisteren.
Prachtig ritje, had er wel 60km ipv 55
Tot volgend jaar
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Tiry wrote:hoeveel hoogtemeters hadden we eigelijk?
Ik had er 583.

http://connect.garmin.com/activity/80932954

Dit is wel met de fiets van uit Kuurne, dus 5 hoogtemeters heen en 5 terug :-D
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Gisteren hier ook gestart voor het eerst en de 75 km gedaan.

Alles is al gezegd geweest, gewoon een prachtige Vtt, genoten van elke meter. =D> Voldaan thuisgekomen met 107 km.

Nog eens nagenieten, klik op onderstaande link(en).

http://www.youtube.com/watch?v=anAZX7aBSNs
http://www.youtube.com/watch?v=D6QvkjAJXJU
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Wanneer is die trekking van de tombela en waar zullen de resultaten staan online.K'moet toch weten vanaf hoelaat ik die fiets mag komen afhalen é :lol: :lol: :lol: :lol: :^o
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Prachtige tocht met veel afwisseling en technische stukken! =D>Duidelijk een organisatie waar enorm veel werk is ingestoken!Waarvoor dank =D> Tot volgend jaar!
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

Mee ne man of 4 gestart in den achternoene veur nen " TT DIE NEN TT IS " .
Woar da gulder al da bos vind =D> =D> =D> =D> waar da ge dan nog in meugt ( kveronderstelle veel prive ) echt mannen =D> =D> =D> =D> =D
> =D> =D> =D> en veur volgend joare staat ie al genoteerd .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8) 8)
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Hier ook gestart bij onze buren. Wie hier nog niet gereden heeft maar vroeger wel al de tt's van Sint-baafs-Vijve , Oostrozebeke, en Anzegem gereden heeft ,weet wat hij gemist #-o heeft. In zo'n weersomstandigheden(droog) is dit dan natuurlijk een top-parcours. Slechts 1 maal van de bike en dat was bij de beklimming van de "voltman" op het crossparcours. Volgende keer misschien zorgen dat het pijltje iets eerder staat, zodat die beklimming bij het eerste paadje kan aangevangen worden, dan is hij al rijdend te bedwingen.
Niets dan lof anders over organisatie.
Sphere, Wim en co, bedankt en tot noaste joare en bestel alvast hetzelfde weer.
Groeties
Yannikc
Mountainbiker

Post by Yannikc »

Als jullie genoten hebben van de bospassages in deze tocht, kom zeker langs op 30 april in Wortegem-Petegem, de bossen met de paarse bloemen zitten ook in ons parcours. Wij halen het maximum eruit 15km bospassage in totaal!!!!

meer info op het forum, onderwerp 30/04/2011 Wortegem-Petegem

Yannick
Post Reply