Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Neen onze tocht gaat richting Langdorp en Wolfsdonk op deze afstand. Wij blijven op de rechteroever van de Demer, dennebossen, zand , dennenappels en vooral veel dorst. Have a nice daynielsvds wrote:Is die 40 km tocht vergelijkbaar met de afgelopen toertocht in Rillaar van 45 km? Toen, was ik toch bekaf. Gewoon, om een idee te hebben.
- nicolasdb
- Mountainbiker
heb de pijltjes en borden zien hangen vandaag; is inderdaad geen makkie om nu je weg te vinden in aarschot. ben morgen maar al te graag van de partij!goorbiker wrote:Weg naar startplaats is aangegeven door borden met opschrift "MTB GOORBIKERS" Twee versie: witte achtergrond met blauwe letters en gele achtergrond met blauwe letters. Ik hoop dat iedereen de weg zal vinden. Tot dan.
grts
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
kom ook af samen met crazy bull en nog ne gast van op het werk
zal voor de 40 km zijn want in rilaar was dat meer dan genoeg voor den bull
tot morgen
zal voor de 40 km zijn want in rilaar was dat meer dan genoeg voor den bull
tot morgen
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
wij komen morgen met de meeste met de bike!! da zijn er al een dikke 30km eer we er zijn dus nog te bekijken welke afstand we gaan rijden....
de 60 word wat te straf vrees ik... dan zouden er 120km op de teller staan....
de 60 word wat te straf vrees ik... dan zouden er 120km op de teller staan....
De Rillaarse Bikers zullen natuurlijk ook niet ontbreken op het derde en laatste luik van de GORILHA - CHALLENGE. Ik hoop dat er weer vele bikers zijn en dat we veel ingevulde kaartjes mogen tellen. De prijzenpot is de laatste uren nog wat aangedikt en dat komt dus allemaal dik in orde met die GORILHA.
Uitrijking om 12u hé. Aanwezighied is niet verplicht. Maar de aanwezigen kunnen meteen hun prijs mee naar huis nemen.

Uitrijking om 12u hé. Aanwezighied is niet verplicht. Maar de aanwezigen kunnen meteen hun prijs mee naar huis nemen.