NiksLieze wrote:Dacuba, "lekken" uw cobra's niet wat lucht ? Mijn zitten erop met Joe's super sealant en ze lekke precies toch wat lucht....
Nozisch nieuw dichtingsmiddel !!!
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Granville Team
- Mountainbiker
Post by Granville Team »
Ik heb lange tijd tubeless gereden met de Python Airlight, zowel op DT velgen (ghetto style) als op ZTR Crest velgen met yellowtape. Nooit enig probleem ondervonden en reed nochtans geregeld op lage druk (<1,5 bar voor 85kg).Dacuba wrote:Enkel de airlights toch? Althans dat staat er nu op dat je Hutchinson air light moet mijden, de tubelessready cobras heb ik er gewoon opliggen met melk en geen problemen (op ztr olympic)Dr.Gonzo wrote:Hutchinson stond op de oude website van Notubes bij de banden die werden afgeraden te monteren met vloeistof omwille van de bandrand.Fred83 wrote: En rij je nu nog met de Python air light? Ik wil maar moet toegeven dat ik het niet meer vertrouw om er gewoon tubeless mee te rijden. Als ze er zouden afknallen tijdens een afdaling of zo. Zijn thans super banden maar heb me nu de Specialized 2011 S-Works Fast Trak LK besteld.
En nu ga ik zo een paar buskes No Zisch halen voor die nieuwe S-Works te monteren eens ik ze heb ontvangen.
Zelf ook een Airlight Piranha 2x van de velg gehad !
En dit zeg ik niet omdat ik nog een Python Airlight te koop heb staan in het Te Koop onderdeel.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Grote scheuren krijg je met niks gedicht helaas. Je kan meteen de vraag stellen of het met een ander middel wel gedicht was 
Dacht wel dat die Hutchinson's anders vrij stevige banden waren.
Dacht wel dat die Hutchinson's anders vrij stevige banden waren.