Za 23/04/2011 Desselgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Zoals verwacht was dat ier in orde
Een parcours vol afwisseling en met zo'n weertje ...
Enig nadeel was dak veel dorst had, had maar één drinkbus mee, die werd vriendelijk gevuld op de 2 bv. Mss. zou een derde bv op de 75 niet misstaan ...
Toch paar keer verkeerd gereden, pijltjes stonden er maar zeker niet goed opgelet ...
Voldlaan toegekomen met 78 km op de teller.
Veel (héél veel) uit de streek gehaald
Kom hier met plezier volgend jaar opnieuw rijden

Een parcours vol afwisseling en met zo'n weertje ...
Enig nadeel was dak veel dorst had, had maar één drinkbus mee, die werd vriendelijk gevuld op de 2 bv. Mss. zou een derde bv op de 75 niet misstaan ...
Toch paar keer verkeerd gereden, pijltjes stonden er maar zeker niet goed opgelet ...
Voldlaan toegekomen met 78 km op de teller.
Veel (héél veel) uit de streek gehaald
Kom hier met plezier volgend jaar opnieuw rijden
Na de vorige edities de 35 en de 55 km gereden te hebben en met volle teugen te hebben genoten, was ik er deze morgen op gebrand om de 75 aan te vatten!!!
WAT EEN PRACHTIGE TT!!!!!!! Genoten van de eerste tot de laatste meter om toe te komen met 77 op de teller. Dit is toch werkelijk een echte topper in de streek.
Alles was hier werkelijk voorhanden, bossen kilometers lang, de vele hellingen in de streek van wortegem en gijzelbrechtegem, en dan nog de vele technische stroken om af te ronden met crossparcours en ooigembos. Meer moeten en kunnen we waarschijnlijk niet krijgen
TOPPIE!!!! Desselgem tot volgend jaar en misschien kunnen jullie er dan ééntje voorzien van 100 km om ten volle te blijven genieten!!! De parcoursbouwers gaan da wel kunnen en blijven vinden!!!!
100/100

WAT EEN PRACHTIGE TT!!!!!!! Genoten van de eerste tot de laatste meter om toe te komen met 77 op de teller. Dit is toch werkelijk een echte topper in de streek.
Alles was hier werkelijk voorhanden, bossen kilometers lang, de vele hellingen in de streek van wortegem en gijzelbrechtegem, en dan nog de vele technische stroken om af te ronden met crossparcours en ooigembos. Meer moeten en kunnen we waarschijnlijk niet krijgen
TOPPIE!!!! Desselgem tot volgend jaar en misschien kunnen jullie er dan ééntje voorzien van 100 km om ten volle te blijven genieten!!! De parcoursbouwers gaan da wel kunnen en blijven vinden!!!!
100/100
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Ik heb er ook ferm van genoten in Desselgem, eveneens voor de 75km gekozen.B U C K Y wrote:vre schoon tochtje mee ne hoop steenbakkers de 75 km waren af en meer moet je daar niet over zeggen
Toch nog een kleine toevoeging aan wat Bucky zei, leer eens het verschil tussen links/recht/voor/achter, tzou kunnen schelen
STATS
- moorfretter
- Mountainbiker
Post by moorfretter »
Als jij met een c'dale reed, zat ik net achter u. Was idd sierlijke val vanuit stilstandTopke wrote:Man man, na 5 maand nog eens op de MTB gezeten in de woonplaats Desselgem. Dit voor de 75 km. Nen dikken proficiat aan de organisatie!!! Goede bevoorrading--->surtout mijn dagschotel Red Bull was hemels!
Twa lastig maar vooral grote voldoening. Op de crossparcours mooi de helling kunnen oprijden om dan een rechtswaartse val te doen en lekker te landen in de netels, mijn lichaam is net als Carrefour de L'Arbre!!!
De braadworsten van Duwo deden ook veel deugd!!!:)
Voor de rest... De tocht was een rit van een uur met de auto meeeeer dan waard!
Bravo desselgem!
Grtz
Super, super, super, iedereen die nog twijfelt, be there morgen. Bos, technische stroken, crossparcours, nogmaals bos en uiteindelijk toch 441 hm.
Had 73 km op teller. Als ik al een minpuntje mag meegeven. Ik zou 3 bevoorradingen voorzien op de 75 km.
Dank aan de biker die me hielp met mijn platte band.
Morgen dagje rusten zodat knie terug wat beter is, overmorgen naar Zillebeke.
Dank aan de organisatie, chapeau !!!!

Had 73 km op teller. Als ik al een minpuntje mag meegeven. Ik zou 3 bevoorradingen voorzien op de 75 km.
Dank aan de biker die me hielp met mijn platte band.
Morgen dagje rusten zodat knie terug wat beter is, overmorgen naar Zillebeke.
Dank aan de organisatie, chapeau !!!!
inderdaad,heel mooie dag gehad vandaag met prachtig weer en mooi parcour.de 55 gereden vandaag en zoals hierboven al meerdere malen vermeld.
goeie organisatie.
weet er iemand hoe het afgelopen is met mtb'er die aan het sas ten val was gekomen?had hoofdwonde,hulp aangeboden maar ziekenwagen was al onderweg.in ieder geval niet te ernstig hoop ik en veel beterschap en spoedig herstel toegewenst.
de 3 amigo's (marcasou)
wtc lovendegem

goeie organisatie.
weet er iemand hoe het afgelopen is met mtb'er die aan het sas ten val was gekomen?had hoofdwonde,hulp aangeboden maar ziekenwagen was al onderweg.in ieder geval niet te ernstig hoop ik en veel beterschap en spoedig herstel toegewenst.
de 3 amigo's (marcasou)
wtc lovendegem