adegem-maldegem

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
RobinW
Mountainbiker

Post by RobinW »

Is er een route in Knesselare?
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

Daarnet de maldegemse groene route gereden, veel baan, een paar paadjes en slagjes, vind die van adegem en kleit zeker leuker dan deze

grts :) :P
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

Zonet de rode lus gereden (start vanuit adegem), leuk tochtje, vooral het stuk aan het vuilnisbelt is zeer goed. Voor de streek zeker een mooie tocht.

Misschien morgen eens de blauwe lus doen..
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

niemand tegengekomen? :p mijn Mede MTB'ers zijn momenteel ook de routes aan het rijden
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

neen niet gezien, jammer :p
RobinW
Mountainbiker

Post by RobinW »

Onlangs groen nog eens gereden en ofwel is het stuk langs de oude spoorweg eruit gehaald of ik heb mij misreden en kwamen de pijltjes toch goed uit.
Deze morgen met de koersfiets een groen pijltje aan het Drongengoed zien staan ook, terwijl die helemaal langs daar niet liep. Ik denk dus dat ze er nog wat aan aan het prutsen zijn.
Anyway ja, rood+blauw is het beste. Groen is veel te veel baan.
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

RobinW, de groene route van maldegem komt inderdaad daar niet langs, maar ik vermoed dat er vandaar een nieuwe route nog in aanmaakt is richting ursel ofzo denk ik. Je moet maar eens zien op deze kaart http://www.maldegem.be/sport/kam.pdf.
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

kan ook een blauwtje geweest zijn die door lichtinval ofzo groen leek hé, heb het ook al gehad dat ik dacht dat er in het drongengoedbos een groen stond :drunk:
RobinW
Mountainbiker

Post by RobinW »

Leolens, zal inderdaad dat geweest zijn. :-)
Maar daarnet zat ik met de koersfiets aan de Nederlandse grens in Maldegem en daar ook een groentje gezien (Vaekweg denk ik). Och ja, misschien zie ik ze vliegen, we zullen het wel horen zeker. :-D
driesv
Mountainbiker

Post by driesv »

Zie http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 110525_001
Er komt nog een route in Knesselare die nu uitgepijld wordt. Misschien was het een pijltje van die nieuwe route.
Post Reply