Za 23/04/2011 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

We zullen ook paraat staan morgenochtend of middag. Proberen om de 75 te bollen, we zien wel hoe ver we geraken ... :P
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

Gobi wrote:
sperre wrote:
Gobi wrote:kgaan hier ook ne keer starten. De commentaar beloofd veel en met dit weer is het van start tot aankomst in korte broek en trui te doen.

Worden er foto's getrokken onderweg? Nie speciaal voor mijn eigen te bewonderen achteraf :lol: maar eerder voor mijnen baas te overtuigen voor kledij aan te schaffen voor een paar bikers op het werk. Ik heb al een truitje en dus kan ik hem dienen foto dan ne keer doorsturen
deze worden enkel op de zondag genomen sorry
dju, ik ga toch de zaterdag komen want zaterdagavond een avondje uit in Gent is nie bevorderlijk voor de sportieve prestaties op zondagmorgen.
deze is wel bevorderlijk... bij mij is da elke week het geval alleen naar het einde van de avond toe beetje cola... en je komt zo fris als een visje terug thuis... :D en ik voel er niks meer van...
raar maar waar :D
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Morgen om 7h30 aan de inschrijvingstafel. Ga voor de volle 70 of 75 km. Zondag sociale verplichtingen en maandag naar Zillebeke voor de 55 km.
Yiepiehey mtb weekend. :roll: :roll: :roll:
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

Tiry wrote:
Gobi wrote:
sperre wrote:deze worden enkel op de zondag genomen sorry
dju, ik ga toch de zaterdag komen want zaterdagavond een avondje uit in Gent is nie bevorderlijk voor de sportieve prestaties op zondagmorgen.
deze is wel bevorderlijk... bij mij is da elke week het geval alleen naar het einde van de avond toe beetje cola... en je komt zo fris als een visje terug thuis... :D en ik voel er niks meer van...
raar maar waar :D
Tiry,

ik start graag vroeg, meestal bij opening van de inschrijving, ik twijfel er dus ferm aan, mijn eigen kennende :-?
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

Na de klassiekers met de koersvelo,vandaag nog eens mountainbike uitgehaald voor deze schitterende TT.Net als vorige jaren was het weer volop genieten en dit onder een stralend zonnetje.
Voor de organisatie =D> =D> =D> .
Bedankt voor deze plezante voormiddag.

Tronik 8)
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Toppertje! Thuisgekomen met iets meer dan 90km op de teller met de smile op het smoeltje... DUS...
Samen met zomertocht van de Brigans dé rit in de streek voor mij.

En zo'n weer :drunk:
Sammy: filmpje wordt niet gepubliceerd :-D
Lou Widgie
Mountainbiker

Post by Lou Widgie »

Brandnetels ontwijken, takken ontwijken, bomen ontwijken, vliegen ontwijken, vliegen uitspuugen, ... #-o

2 keer geprobeerd om de berm op te rijden zonder resultaat. Het duurde toch tot 47 km eer ik een voetje aan de grond zette. En trots dat ik was. Ik heb achteraf zeker nog 10 keer mijn voetje op de grond moeten zetten langs de Leie en het laatste stukje bos. :oops: Weg trots dus. :wink:

Goeie bevoorradingen, goeie bepijling (op 1 pijl na waar de helft precies verkeerd reed) mooie rit, met een zware afsluiter op de 55 km. Alles zit er in wat er moet in zitten.

Chapeau!
Topke
Mountainbiker

Post by Topke »

Man man, na 5 maand nog eens op de MTB gezeten in de woonplaats Desselgem. Dit voor de 75 km. Nen dikken proficiat aan de organisatie!!! Goede bevoorrading--->surtout mijn dagschotel Red Bull was hemels!
Twa lastig maar vooral grote voldoening. Op de crossparcours mooi de helling kunnen oprijden om dan een rechtswaartse val te doen en lekker te landen in de netels, mijn lichaam is net als Carrefour de L'Arbre!!!
De braadworsten van Duwo deden ook veel deugd!!!:)
B U C K Y
Mountainbiker

Post by B U C K Y »

vre schoon tochtje mee ne hoop steenbakkers de 75 km waren af en meer moet je daar niet over zeggen :wink:
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

leuke tocht met de criere-crossers, de eerste 40 km dan moeten lossen, en meegerden met 2 sjieke en grappige gasten

met een smile begonnen, en met diezelfde smile geindigt, maar met veel meer zweet :D thuis gekomen met 82km

eindelijk nog eens zonder te vallen of breuk #-o
Post Reply