Zo 17/04/2011 Hamoir :: La rando des Gripeus
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Heb super genoten van deze tocht! Inderdaad een rustige aanloop maar wat daarna kwam was lekker!! Ik hoorde het een waal nog zeggen tegen zijn compagnon juist voor de eerste klim... "allez, c'est parti!!".
Schitterende omgeving om in rond te crossen. Inderdaad niet altijd te technisch maar heb me toch kunnen uitleven, vooral dan in de afdalingen... Pfff meer dan 50km/h op een boswegeltje van nog geen meter en een half breed... het geeft toch een kick hoor!! Ook de laatste afdaling serieus gas gegeven en zwaar in de remmen moeten gaan juist voor de baan aan het eind. Daarna zalig genieten op terras van de apres! pintje en de altijd heerlijke stany smoll bbq-worst!! Zalig. Ik dreef nog een paar uurtjes op wolkjes achteraf... Op naar La Halloniennen en daarna Houffa!! Zalige mb tijden!! Zalig... Of had ik dit al gezegd??
Schitterende omgeving om in rond te crossen. Inderdaad niet altijd te technisch maar heb me toch kunnen uitleven, vooral dan in de afdalingen... Pfff meer dan 50km/h op een boswegeltje van nog geen meter en een half breed... het geeft toch een kick hoor!! Ook de laatste afdaling serieus gas gegeven en zwaar in de remmen moeten gaan juist voor de baan aan het eind. Daarna zalig genieten op terras van de apres! pintje en de altijd heerlijke stany smoll bbq-worst!! Zalig. Ik dreef nog een paar uurtjes op wolkjes achteraf... Op naar La Halloniennen en daarna Houffa!! Zalige mb tijden!! Zalig... Of had ik dit al gezegd??
-
Lou Widgie
- Mountainbiker
Post by Lou Widgie »
Dit was mijn eerste ritje in de Ardennen, een groot verschil met de ritjes in onze streek. Zwaar klimwerk en snelle afdalingen, tot 47 km/h gemeten. Bangelijk. Ik had 28 km op de teller staan. Mooie streek om te rijden, goeie organisatie en leuk gezelschap.