Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als je ten laatste om 11.00u vertrekt zouden de bevoorradingen nog moeten bemand zijn als je er passeert, behalve als je onderweg enkele terrasje aandoet.roeln wrote:ik heb ook paasverplichtingen: de paashaas wordt zondagmorgen verwacht.
Hierdoor zal ik later in Aarschot kunnen geraken.
Kan je voor de 60km ook nog tot 11u starten (aan gemiddeld tempo)? Of zullen er al pijltjes en bevoorradingen verdwenen zijn?
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Als je nog nooit in Aarschot gereden hebt moet je deze zeker gedaan hebben. Het is de ideale gelegenheid om deze mtb-streek te ontdekken, doe daarbij nog eens het feit dat dit één van de toppers is in Aarschot qua organisatie & parcour.wal wrote:. Ik weet dat Aarschot niet in de Ardennen licht maar verder is de streek mij onbekend, dus wat voor rit mag ik verwachten? Vooral veldwegen of een mix met bos? Snelle rit of toch iets technischer?
Bij ons staat deze altijd vet aangestipt in de kalender.
Ik weet dat er hier van heel ver afkomen om deze te rijden.
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
ik kom ook af voor de 60 km
hopelijk is de rugpijn tegen dan wat over (vandaag wat te veel arbeid verricht
)
hopelijk is de rugpijn tegen dan wat over (vandaag wat te veel arbeid verricht
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Post by Rubber Duck »
Heeft idd een half uurtje heel goed geregend hier in rillaar in vogelvlucht op 1 km tje van de bosberg. De grond is echter zo droog dat er morgen weinig of niks meer van te merken zal zijn en t stof weer zal opwaaien. Bandjes wat nog wat slapper zetten zal zeker nodig zijn om de zandstroken en opkantjes goed door te komenBramDR wrote:Het zal zondag al iets minder zanderig zijn in Aarschot, serieus groot onweer atm.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Ook vande partij ; en meneer gaat met de kids voor de eerste ervaring van het begrip 'kidstour' ... 
- den boskletser
- Mountainbiker
Post by den boskletser »
Wij komen ook vanuit Lokeren. Aarschot is inderdaad een prachtige streek om te biken. het begin van de laatste trainingsweek voor Houffalize.
de bandjes morgen op 1.6 bar en knallen maar, door die singletracks
.
de bandjes morgen op 1.6 bar en knallen maar, door die singletracks