op zaterdag kan dit tot 14 h en op zondag tot 11.30 hrobken wrote:Tot hoe laat kan men inschrijven voor de 75 km ?
Za 23/04/2011 Desselgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
GR.SL.T.2.
- Gobi
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie
kgaan hier ook ne keer starten. De commentaar beloofd veel en met dit weer is het van start tot aankomst in korte broek en trui te doen.
Worden er foto's getrokken onderweg? Nie speciaal voor mijn eigen te bewonderen achteraf
maar eerder voor mijnen baas te overtuigen voor kledij aan te schaffen voor een paar bikers op het werk. Ik heb al een truitje en dus kan ik hem dienen foto dan ne keer doorsturen
Worden er foto's getrokken onderweg? Nie speciaal voor mijn eigen te bewonderen achteraf
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
deze morgen gehoord van een collega (die ook bij de Desselgemse wielertoeristen rijdt) er zit nog meer privé in of vorig jaar!! dit kunnen we alleen maar toejuichen
deze toeristenclub heeft ook een afdeling "mountainbikers" dus die weten wel waar ze mee bezig zijn.Blijkbaar kennen ze ook veel volk,als je veel privé stukken in de omloop kunt steken
en het bos van Ooigem zal er ook weer prachtig bijliggen met z'n kilometers singletracks...'t wordt dus smullen
en misschien rijdt er iemand van het forum naar huis met een nieuwe (tombola)mountainbike!!
tot zaterdag...
dingo
tot zaterdag...
dingo
deze worden enkel op de zondag genomen sorryGobi wrote:kgaan hier ook ne keer starten. De commentaar beloofd veel en met dit weer is het van start tot aankomst in korte broek en trui te doen.
Worden er foto's getrokken onderweg? Nie speciaal voor mijn eigen te bewonderen achterafmaar eerder voor mijnen baas te overtuigen voor kledij aan te schaffen voor een paar bikers op het werk. Ik heb al een truitje en dus kan ik hem dienen foto dan ne keer doorsturen
- Gobi
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie
dju, ik ga toch de zaterdag komen want zaterdagavond een avondje uit in Gent is nie bevorderlijk voor de sportieve prestaties op zondagmorgen.sperre wrote:deze worden enkel op de zondag genomen sorryGobi wrote:kgaan hier ook ne keer starten. De commentaar beloofd veel en met dit weer is het van start tot aankomst in korte broek en trui te doen.
Worden er foto's getrokken onderweg? Nie speciaal voor mijn eigen te bewonderen achterafmaar eerder voor mijnen baas te overtuigen voor kledij aan te schaffen voor een paar bikers op het werk. Ik heb al een truitje en dus kan ik hem dienen foto dan ne keer doorsturen