Za 23/04/2011 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sperre
Mountainbiker

Post by sperre »

robken wrote:Tot hoe laat kan men inschrijven voor de 75 km ?
op zaterdag kan dit tot 14 h en op zondag tot 11.30 h
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

:wink: :wink: Dankuwel veur de inlichting . Kwestie van nog een apreske :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: mee te pikken .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8)
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

kgaan hier ook ne keer starten. De commentaar beloofd veel en met dit weer is het van start tot aankomst in korte broek en trui te doen.

Worden er foto's getrokken onderweg? Nie speciaal voor mijn eigen te bewonderen achteraf :lol: maar eerder voor mijnen baas te overtuigen voor kledij aan te schaffen voor een paar bikers op het werk. Ik heb al een truitje en dus kan ik hem dienen foto dan ne keer doorsturen
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

deze morgen gehoord van een collega (die ook bij de Desselgemse wielertoeristen rijdt) er zit nog meer privé in of vorig jaar!! dit kunnen we alleen maar toejuichen =D> deze toeristenclub heeft ook een afdeling "mountainbikers" dus die weten wel waar ze mee bezig zijn.Blijkbaar kennen ze ook veel volk,als je veel privé stukken in de omloop kunt steken :roll: en het bos van Ooigem zal er ook weer prachtig bijliggen met z'n kilometers singletracks...'t wordt dus smullen =P~ en misschien rijdt er iemand van het forum naar huis met een nieuwe (tombola)mountainbike!! :bounce: :bounce:
tot zaterdag...
dingo 8)
sperre
Mountainbiker

Post by sperre »

Gobi wrote:kgaan hier ook ne keer starten. De commentaar beloofd veel en met dit weer is het van start tot aankomst in korte broek en trui te doen.

Worden er foto's getrokken onderweg? Nie speciaal voor mijn eigen te bewonderen achteraf :lol: maar eerder voor mijnen baas te overtuigen voor kledij aan te schaffen voor een paar bikers op het werk. Ik heb al een truitje en dus kan ik hem dienen foto dan ne keer doorsturen
deze worden enkel op de zondag genomen sorry
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Net als vorig jaar kom ik ook af zondag.
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

sperre wrote:
Gobi wrote:kgaan hier ook ne keer starten. De commentaar beloofd veel en met dit weer is het van start tot aankomst in korte broek en trui te doen.

deze worden enkel op de zondag genomen sorry
dju, ik ga toch de zaterdag komen want zaterdagavond een avondje uit in Gent is nie bevorderlijk voor de sportieve prestaties op zondagmorgen.
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Ik rijd deze (in mijn geboortedorp) ook nog eens; bekende streken nehet wordt vlammen; hoogtemeters moet je hier niet zoeken, wel fun in bosjes en veel privé-stukken. En hopelijk ooigem-bos en crossparcours wielsbeke?
C.
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Ga hier ook naar alle waarschijnlijkheid starten.
Ga voor de 55 op 't gemak als voorbereiding op Beaumont maandag.
Hoor hier zoveel positieve dingen over deze tocht, dat we toch ne keer moeten proeven :wink:
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Zeker en vast aanwezig in de voormiddag voor de 75km...
Post Reply