Nen avg van 22,37 km/h is dat daar zulk zwaar parcours?
Ma 25/04/2011 Zele :: 10de MTB-tocht MBC 't Zonhoekje
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
Zele niet bij de deur.. ik moet passen.
Ik dacht daar geen hoogtmeters waren..
- DasKonzept
- Mountainbiker
Post by DasKonzept »
Zo was het vorig jaar ...
Analyse GPS track geeft:
54 km - 252 hoogtemeters - max helling 5,5%
http://connect.garmin.com/activity/29029243
Analyse GPS track geeft:
54 km - 252 hoogtemeters - max helling 5,5%
http://connect.garmin.com/activity/29029243
-
Jurgen2704
- Mountainbiker
vandaag 'zwartgereden' omdat ik morgen niet kan komen rijden
Niemand tegen gekomen van de organisatie want had gerust willen betalen..
De eerste splitsing voor ofwel 30 ofwel 40 en 60 km , komt vrij vroeg , na een kleine 20 minuten al , de volgende splitsing voor ofwel 40 ofwel 60 km komt iets later , na een klein uur denk ik , maar staat goed aangegeven
Gaat langs de schelde via landwegels en dijken langs berlare en uitbergen en bijna tot in wetteren , en zo via kalken , overmere en het donkmeer terug naar zele
hier en daar behoorlijk los zand , en zeker op een technish stukje bos dat nog moest worden bepijld dacht ik , maar verder een snelle route
Niemand tegen gekomen van de organisatie want had gerust willen betalen..
De eerste splitsing voor ofwel 30 ofwel 40 en 60 km , komt vrij vroeg , na een kleine 20 minuten al , de volgende splitsing voor ofwel 40 ofwel 60 km komt iets later , na een klein uur denk ik , maar staat goed aangegeven
Gaat langs de schelde via landwegels en dijken langs berlare en uitbergen en bijna tot in wetteren , en zo via kalken , overmere en het donkmeer terug naar zele
hier en daar behoorlijk los zand , en zeker op een technish stukje bos dat nog moest worden bepijld dacht ik , maar verder een snelle route