Niner EMD Update's P1

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

fillebiker wrote:nice bike!

hoe doet de voorband het?
en wa is het gewicht?
Voor die paar uur dat ik er mee gereden heb doet de voorband het eigenlijk verbazend goed. Méér grip dan een racing ralph vind ik. Qua gewicht valt het wel mee, maar heb hem niet gewogen (Zal ook wel in de buurt van de rr komen denk ik.)

Spant wel behoorlijk rond de velg, maar gaat poepsimpel dicht met notubes, niks van zwetende flanken.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik heb deze band gisteren ook vastgehad :-D ik ben eens cotieus welke rijervaring je ervan geeft. na meer dan een paar uur :-D

ze lijken een goed profiel te hebben, ik denk wat te vergelijken met rocket ron's? maar ze voelen wel stugger aan. niet zo slap...
prideandglory1891
Mountainbiker

Hans wynants wrote:ik heb deze band gisteren ook vastgehad :-D ik ben eens cotieus welke rijervaring je ervan geeft. na meer dan een paar uur :-D

ze lijken een goed profiel te hebben, ik denk wat te vergelijken met rocket ron's? maar ze voelen wel stugger aan. niet zo slap...
Zondag weet ik u meer te zeggen. Zaterdag wordt de niner voor de eerste keer losgelaten in de Ardennen. La Roche zal het worden...
:drunk:
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Hola, nen lefty....chic man =D> =D> en voor de Ardennen zal het de betere keuze zijn.

nice :wink:
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Vraagske: waar koop je zo'n korte kettingbladboutjes zodat je buitenste blad van XTR/XT crank kan weglaten? Welke merken hebben dit?

Thx!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Iedere race crank met een dubbel heeft korte bouten nodig, dus iedere producent van cranks zal dit in hun gamma hebben.
prideandglory1891
Mountainbiker

Oeps, nie meer naar gekeken hier.

De kettingbladboutjes zijn van kaseeinsee.. kcnc dus
prideandglory1891
Mountainbiker

Enkele update's op P1
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Ik zie XTR derrie, XTR shifters, Gore kabels en middleburn crank!

Die rode einddopjes hebben het bij mij één rit volgehouden :lol:

Uiteindelijk gingen de kabels even lang mee als mijn XTR kabelsetje, maw was het de investering niet waard :-?
prideandglory1891
Mountainbiker

RigolleM wrote:Ik zie XTR derrie, XTR shifters, Gore kabels en middleburn crank!

Die rode einddopjes hebben het bij mij één rit volgehouden :lol:

Uiteindelijk gingen de kabels even lang mee als mijn XTR kabelsetje, maw was het de investering niet waard :-?
Juist en nog enkele zaken die je moeilijk kunt zien. Pedalen, BB en ketting xtr. En ik denk dat er nu niks meer zal veranderen ook

Ik ben eigenlijk héél tevreden van die gore kabels. En die einddopjes moet ge er beter opduwen hé :lol:
Over de levensduur zal ik me ooit eens kunnen uitspreken, als ik eens een seizoen blessurevrij kan fietsen :evil:
Post Reply